رونمایی نوکیا از تبلت نوکیا T21

رونمایی نوکیا از تبلت نوکیا T21

اچ ام دی گلوبال، شرکت سازنده دستگاه های با برند نوکیا، اخیراً دو گوشی هوشمند پایه جدید خود را در اندونزی معرفی کرد که نوکیا C21 پلاس و نوکیا C31 نام دارند. در کنار این دو گوشی هوشمند، این شرکت تبلت جدیدی را نیز روانه بازار کرده است.

در حالی که تبلت نوکیا T21 چند ماه پیش معرفی شد، اکنون بالاخره راهی بازار اندونزی شده است. این تنها در یک رنگ عرضه می شود – خاکستری و قیمت آن 3299000 روپیه اندونزی است که حدود 210 دلار است. این دستگاه قرار است در ماه دسامبر به فروش برسد.

این تبلت دارای بدنه آلومینیومی سختی است که دارای پوشش پلاستیکی بازیافتی 60 درصدی برای آنتن است. صفحه نمایش 10.36 اینچی IPS LCD با وضوح 2000 در 1200 پیکسل و روشنایی 400 نیت است.

در زیر کاپوت، نوکیا T21 از پردازنده هشت هسته ای UNISOC T612 با پردازنده گرافیکی Mali-G57 استفاده می کند. این دستگاه با 4 گیگابایت رم LPDDR4 جفت شده است، در حالی که گزینه های ذخیره سازی 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی به همراه پشتیبانی از کارت microSD تا 512 گیگابایت وجود دارد. با این حال، نسخه اندونزیایی تنها با 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود.

در مورد عکاسی، دستگاه دارای یک دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار با فلاش LED است. در قسمت جلویی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و تماس ویدیویی وجود دارد. این دستگاه دارای استاندارد IP52 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است.

در بخش نرم افزار، این تبلت از سیستم عامل اندروید 12 بهره می برد و این شرکت قول داده است که دو سال به روز رسانی اندروید و حداکثر سه سال به روز رسانی امنیتی ماهانه ارائه دهد. انرژی آن توسط یک باتری 8200 میلی آمپر ساعتی تامین می شود و از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت نوکیا مراجعه کنید تا اطلاعات کافی بدست آورید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نوکیا لپ تاپ Purebook S14 با ویندوز 11 معرفی کرد

نظرات در مورد : رونمایی نوکیا از تبلت نوکیا T21

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *