نوکیا 6 معرفی شد

نوکیا 6

گوشی جدید نوکیا 6 با پردازنده ی چیپ ست اسنپدراگون ۶۳۰ و ویژگی هایی مثل صدای OZO و حالت  Bothie دوربین به بازار معرفی شد. کمپانی محبوب و قدیمی نوکیا گوشی ورژن جدیدش یعنی نوکیا ۶ میان رده که به عنوان تلاش اول عملکرد خوبی داشته است. هر چند کمپانی بزرگ نوکیا یک نسخه ی ویژه از گوشی مدل نوکیا ۶ را نیز مدتی بعد به بازار گوشی موبایل معرفی کرد و این در حالی بود که این کمپانی  بر روی این مدل گوشی تمرکز خوبی گذاشته بود. حالا اولین خط تولید سال کمپانی نوکیا برای سال ۲۰۱۸ همین دستگاه خواهد بود.

از لحاظ طراحی می توان گفت شباهت کلی با نسل پیشین خود، از لحاظ کم بودن حاشیه ی نمایشگر و حذف حسگر تشخیص اثر انگشت در قسمت جلویی گوشی و انتقال آن به قسمت پشت گوشی از مهم ترین و جدید ترین تغییرات این ورژن جدید گوشی است. طبق عکس ها و تصویر هایی که از این گوشی به دست ما رسیده است دیدیم که در رنگ مشکی این گوشی یک نوار نارنجی رنگ وجود دارد که شاید همه پسند نباشد اما تعداد کثیری از کاربران این نوع گوشی ها به این خط نارنجی ابراز علاقه کرده اند.

تغییرات عمده ای که در بخش سخت افزاری و جزئیات این گوشی میتوان به آن اشاره کرد این است که به جای چیپ ست اسنپ دراگون ۴۳۰ از چیپ ست اسنپ دراگون ۶۳۰ استفاده شده است، همچنین این گوشی دارای یک رم با حافظه ی چهار گیگا بایتی است و حداقل حافظه ی داخلی برای این گوشی ۳۲ گیگا بایت در نظر گرفته شده است. قیمت این گوشی جدید نوکیا شش نسل جدید چیزی حدود ۲۳۰ دلار است که به نسبت رقبای خودش قیمت خیلی خوب و معقولی دارد و این ویژگی این می تواند به فروش بیشتر آن کمک کند هر چند ویژگی های سخت افزاری و یا طراحی خوب این گوشی خود می تواند کاربران را به سمت خودش جذب کند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  عرضه‌ی آپدیت اندروید ۸.۱ برای گوشی‌های Nokia 5 و Nokia 6

نظرات در مورد : نوکیا 6 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *