آشکار شدن قیمت گوشی Galaxy Z Fold 4 سامسونگ

آشکار شدن قیمت گوشی Galaxy Z Fold 4 سامسونگ

قیمت گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip 4 روز گذشته فاش شد و اکنون نوبت به Fold 4 و همراه با هدفون Buds 3 Pro رسیده است. همه این دستگاه ها در تاریخ 10 آگوست رونمایی خواهند شد و از 23 ماه نیز به بازار عرضه می شوند.

به گفته منابع، Fold4 در اروپا برای نسخه های با حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایتی به ترتیب 1864 و 1982 یورو خواهد بود. هنوز اطلاعاتی در مورد نسخه 1 ترابایت حافظه در دست نیست و گفته شده چنین مدلی در کار نیست.

برای مقایسه، Fold3 سال گذشته با قیمت 1800 و 1900 یورو برای همین نسخه ها به بازار رسید و این یعنی سامسونگ برنامه ای برای افزایش قیمت ندارد. در مورد هدفون جدید سامسونگ، این محصول با قیمت 225 یورو در مقابل 230 یورو برای نسخه Buds Pro در هنگام عرضه به فروش می رسند. بنابراین باری دیگر قیمت تغییری نداشته تا به آن پرداخت.

پیشتر گفته شد که اپل قصد دارد قیمت سری آیفون 14 را افزایش دهد و باید دید آیا این قیمت های فاش شده صحت دارند یا خیر. در اخباری مرتبط انتظار می‌رود ساعت‌های سری Galaxy Watch 5 آینده سامسونگ در ماه آگوست طی رویداد آنپکد این شرکت معرفی شود. پیش از معرفی، گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو در وب‌سایت NBTC تایلند مشاهده شده‌اند. این لیست هیچ مشخصاتی از این دستگاه ها را فاش نکرد. با این حال، به لطف درز و شایعات، ما از قبل بیشتر جزئیات مربوط به ساعت های هوشمند آینده را می دانیم.

همانطور که در ابتدا توسط افشاگر مطرح Mukul Sharma مشاهده شد، Galaxy Watch 5 دارای گواهی NBTC از کد مدل SM-R915F بهره می برد، در حالی که Galaxy Watch 5 Pro دارای SM-R925F است. طبق معمول، مرجع صدور گواهینامه هیچ مشخصاتی از هیچ یک از این ساعت های هوشمند را فاش نمی کند.

گزارش های قبلی حاکی از آن بود که هر دو مدل ساعت هوشمند دارای دو دکمه فیزیکی هستند. انتظار می رود گلکسی واچ 5 پرو ظاهر رسمی تری داشته باشد و قیمتی بالاتر از واچ وانیلی 5 پیدا کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  GALAXY A54 و A34 با قابلیت های جذابی همراهند

نظرات در مورد : آشکار شدن قیمت گوشی Galaxy Z Fold 4 سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *