بیوگرافی اعضای بی تی اس را کامل تر بخوانید

بیوگرافی اعضای بی تی اس
مطمئنا شما هم نام بی تی اس را یکبار شنیده اید. در دنیا کسی نیست که این گروه هفت نفره از آیدل های کره جنوبی را نشناسد. نام این گروه هفت نفره از Bangtan Sonyeondan که به معنای پسران ضد گلوله است برگرفته شده. به گفته یکی از اعضای بی تی اس این نام نشان از مقاومت نوجوانان در برابر انتظارات بی جای جامعه است. این آیدل ها نام طرفداران خود را آرمی یعنی ارتش گذاشته اند، آن ها همیشه و در سخنرانی های مختلف آرمی ها را ارتش خود دانسته و همیشه از آنان بابت همراهیشان در طی سال های فعالیتشان تشکر کرده اند.

گروه بی تی اس دبیوی خود را از سال 2013 و با انتشار آلبوم 2Cool4Skool در کمپانی بیت هیت موزیک آغاز کردند. این گروه آیدل هفت نفره از اوایل دبیو تا کنون برخلاف هیت های فراوانی که گرفته اند، موفقیت های چشمگیری داشته اند. به نحوی که در حال حاضر و در سال 2023 گروه بی تی اس تاثیر گذارترین افراد در کره جنوبی به شمار می روند. آن ها حتی از رئیس جمهور کره جنوبی هم در بین مردم افراد تاثیرگذارتری هستند.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید کمپانی بنگتن با گروه بی تی اس حتی بیشتر از کمپانی بزرگ سامسونگ درآمدزایی دارند. امروز ما در این مطلب تصمیم داریم شما را با هفت پسر نرمال از کره جنوبی آشنا سازیم؛ بنابراین اگر در مورد اعضای بی تی اس کنجکاو هستید در ادامه این مطلب همراه ما باشید!

اسم اعضای بی تی اس BTS به فارسی

قبل از هرچیز باید شما با اسم اعضای بی تی اس به فارسی آشنا شوید؛ پس از آن می توانیم به فعالیت های هر یک در عرصه بین الملل و فعالیت های گروهی آنان بپردازیم.

 اعضای 'گروه بی تی اس BTS

بزرگ ترین عضو این گروه کیم سوک جین است، البته آرمی ها او را جین صدا می زنند. مین یونگی یا شوگا عضو دیگر بی تی اس است؛ پس از جین شوگا بزرگ ترین عضو بی تی اس به شمار می رود و استعداد بی نظیر او در زمینه ساخت موسیقی باعث شده آرمی ها او را آگوست دی بنامند. جانگ هوسوک سومین عضو بزرگ بی تی اس به شمار رفته که آرمی ها او را جیهوپ می نامند، او الهام بخش و امید آرمی ها است. آرام یا کیم نامجون آخرین عضو هیونگ لاین بی تی اس بوده و به دلیل استعداد عجیب و غریبش در زمینه رپ، رپ مانستر هم گفته می شود.

سه عضو کوچکتر بی تی اس که آن ها را مکنه لاین می نامند، به ترتیب سن پارک جیمین، کیم تهیونگ یا وی که برخی او را ته هم می گویند و آخرین عضو جئون جونگ کوک که آرمی ها او را کوک هم می نامند، هستند.

سن اعضای بی تی اس برای ازدواج

اینکه آیا سن اعضای بی تی اس برای ازدواج مناسب است باید بگوییم هر هفت اعضای بی تی اس به سن قانونی خود رسیده اند. با این اوصاف در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله سن اعضای بی تی اس برای ازدواج مناسب است، اما ازدواج ربطی به سن نداشته و افراد به صورت سلیقه ای تصمیم می گیرند در چه سنی ازدواج کنند. با این وجود سن اعضای بی تی اس به صورت زیر است:

کیم سوک جین که در بالا هم گفته شد بزرگ ترین فرد گروه از نظر سنی به شمار می رود، او در سال 1992 و در 4 دسامبر در گوا چئون کره جنوبی به دنیا آمد، با این حساب جین 31 سال سن دارد. مین یونگی یا شوگا بعد از جین دومین فرد گروه بی تی اس به شمار رفته و او در سال 1993 و در 9 مارس و شهر دئگو به دنیا آمده است. شوگا با نام هنری آگوست دی یکی از پدیده های موسیقی کره جنوبی محسوب می شود. جانگ هوسوک یا همان جیهوپ سومین عضو هیونگ لاین بوده که در سال 1994 و در 18 فوریه و در شهر گوانگجو به دنیا آمده است. کیم نامجون با نام هنری آرام همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، آخرین عضو هیونگ لاین بی تی اس به شمار می رود، او در 1994 در روز دوازدهم ماه سپتامبر در شهر دونگجاک کره جنوبی به دنیا آمده است.

اما مکنه لاین بی تی اس و رده سنی آن ها به چه صورت است. مکنه لاین همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، شامل جیمین، وی و کوک می شود. پارک جیمین بزرگترین عضو مکنه لاین در روز سیزدهم اکتبر سال 1995 میلادی و در شهر بوسان به دنیا آمده است؛ پس از جیمین، تهیونگ با نام هنری وی قرار دارد. تهیونگ و جیمین تفاوت سنی زیادی نداشته و وی هم در همان سال به دنیا آمده و تنها دوماه از جیمین کوچیک تر است. او در سال 1995 و در 30 دسامبر به دنیا آمده و شهر دئگو، زادگاه اوست. آخرین عضو گروه بی تی اس و آخرین عضو منکه لاین جئون جونگ کوک در یکم سپتامبر سال 1997 به دنیا آمده، شهر و زادگاه او مانند هیونگش جیمین بوسان است.

نظر گروه بی تی اس درباره ایران

گروه بی تی اس BTS

متاسفانه گروه بی تی اس در کشور ایران هیت های زیادی می گیرد. این مسئله شاید به دلیل ظاهر زیبای این آیدل های کره ای و تفاوت فاحش ظاهری آن ها با ایرانی ها باشد، اما به هر حال متاسفانه ایرانی ها همیشه بیشترین هیترهای گروه بی تی اس را داشته اند. با این وجود گروه بی تی اس در پی صلح جویی های خود، در مورد کشورهای دنیا به خصوص ایران، کشوری در خاورمیانه نظرات مثبتی بیان می کنند. جیمین یکبار در لایوهای خود در مورد اینکه به بسیاری از کشورهای آسیایی و مسلمان مانند ایران برای برگزاری کنسرت درخواست داده اند، اما متاسفانه و به دلیل قوانین این کشورها با مخالفت آن ها روبه رو شده اند.

ضمن اینکه در یکی از برنامه های تلویزیونی از اعضای بی تی اس در مورد دخترهای با حجاب سوال می شود و پاسخشان برای دختران با حجاب ایرانی می تواند نشان از علاقه آن ها به ایران باشد. آرام در آن مصاحبه می گویند، ما خیلی اوقات خانم هایی با حجاب در کنسرت های خود می بینیم. آن ها حتی به فن ساین های ما هم می آیند و ما از دیدن زیبایی حیرت انگیز چشم های آن ها همیشه تعجب می کنیم. حتی در برخی از فن ساین ها وقتی دختران با حجاب وارد می شدند، پسرها به دلیل مسائل مذهبی و اعتقادی آن ها سعی می کنند که فاصله فیزیکی خود را تا حد ممکن با آن ها حفظ کرده تا موجب ناراحتی آن ها نشوند.

این هفت پسر نرمال کره ای انسان های بسیار مفیدی برای جامعه بشریت بوده و به هیچ قومی در جهان توهین نکرده اند. آن ها همیشه و همیشه به مردم دنیا عشق می ورزند و سعی می کنند عشق را در دنیا و در بین آرمی های خود گسترش دهند. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید، جین آشپز خوبی است و او در خیلی از مواقع نسبت به غذاهای ایرانی اشتیاق نشان می دهد.

سن اعضای بی تی اس در سال 1401

ما در بالا سن اعضای بی تی اس به میلادی را بیان کردیم، حال تصمیم داریم سن آن ها را به تاریخ شمسی هم بررسی نماییم. مثل همیشه از بزرگترین عضو گروه یعنی کیم سوک جین شروع می کنیم. کیم سوک جین طبق تاریخ شمسی در 13 آذر 1371 به دنیا آمده و 31 سال سن دارد؛ پس از جین، مین یونگی در تاریخ 18 اسفند 1371 به دنیا آمده و تنها چندماه از جین کوچک تر است. جیهوپ هم متولد 29 بهمن ماه 1372 بوده و با چند ماه اختلاف سنی با نامجون سومین فرد از هیونگ لاین به شمار می رود. کیم نامجون هم در 18 شهریور سال 1373 به دنیا آمده و آخرین عضو هیونگ لاین است.

در مکنه لاین همانطور که در بالا هم اشاره شد، بزرگترین عضو جیمین بوده که در 21 مهر سال 1374 به دنیا آمده و دو ماه از تهیونگ بزرگتر است. با این اوصاف تهیونگ باید در همان سال و در 9 دی ماه به دنیا آمده باشد. در مورد آخرین عضو مکنه لاین و کوچکترین عضو بی تی اس دو سال پس از جیمین و تهیونگ در سال 1376 و در ده شهریور به دنیا آمده است.

با توجه به این تاریخ ها جین 31 سال، یونگی 30 سال، جیهوپ 28 سال، نامجون 28 سال، جیمین 27 سال، تهیونگ 27 سال و جونگ کوک 25 سال سن دارد.

بی تی اس در ایران

همانطور که در بالا هم گفته شد، بی تی اس هیترهای زیادی در ایران دارد. با این وجود نمی توان تعداد آرمی های ایرانی را نادیده گرفت. طرفداران بی تی اس در ایران حتی بیشتر از هیترهای آنان بوده و از همین راه دور بدون آنکه بتوانند آن ها را ببیند، به بی تی اس عشق می ورزند. شاید یکی از بزرگترین آرزوهای هر آرمی ایرانی رفتن به کنسرت بی تی اس در برج میلاد یا حتی در استادیوم آزادی باشد. ما هم امیدواریم در نزدیک ترین روزهای آینده اقداماتی برای ورود بی تی اس به ایران فراهم شده تا آرمی های ایرانی بتوانند آن ها را از نزدیک ملاقات نمایند.

مضرات گروه بی تی اس

آیا گروه بی تی اس مضراتی دارد؟ ما که اینطور فکر نمی کنیم. گروه BTS همانطور که در بالا هم اشاره کردیم در طی سال های فعالیت خود از ابتدای دیبو تا کنون سعی کرده اند که عشق و صلح را در مجامع بین المللی گسترش دهند. آن ها آهنگ های خود را با اهداف مختلفی مانند مبارزه با زن ستیزی، مبارزه با نژادپرستی، مبارزه با جنسیت زدگی، حمایت از حقوق کودکان در دنیا، اهدافی در رابطه با صلح جهانی، خود دوستی و نوع دوستی منتشر کرده اند.

گروه BTS در هفتاد و سومین و در هفتاد و پنجمین مجمع سازمان یونیسف در حمایت از کمپین ضد خشونت و LOVE MYSELF سخنرانی کرده اند و آرام با صحبت های خود در این مجتمع بین المللی الهام بخش آرمی ها بوده است. این گروه آیدل کره ای حتی در سال گذشته یعنی سال 2022 با جو بایدن در کاخ سفید ملاقات داشته اند، ملاقات آن ها در این سازمان بین المللی بابت حمایت از حقوق آسیایی ها در دنیا و مبارزه با نژادپرستی بوده است.

می بینید بی تی اس به هر نحوی سعی می کند تا برای جامعه بشریت مفید باشد. حتی اقدامات خیرخواهانه و بشر دوستانه اعضای بی تی اس به صورت فردی نشان از آن است که این گروه آیدل کره ای یکی نه تنها مضراتی ندارد، بلکه خوبی های آن ها بی شمار است.

بیوگرافی اعضای گروه بی تی اس BTS

گروه بی تی اس همانطور که در بالا هم اشاره شد در سال 2013 و با حمایت کمپانی بیگ هیت موزیک فعالیت خود را در زمینه موسیقی آغاز کرد. bts هفت عضو دارد که آرمی ها هر کدام از آن ها را تا مرز پرستیدن دوست دارند. در ادامه می خواهیم بیوگرافی در مورد هر کدام از اعضای bts را بررسی کنیم.

بیوگرافی کیم سوک جین

کیم سوک جین از گروه بی تی اس

مانند همیشه کیم سوک جین یا همان جین بزرگترین عضو گروه اولین فردی است که به بررسی بیوگرافی او خواهیم پرداخت. جین در سال 2010 دقیقا زمانی که 18 سال سن داشت به کمپانی بیگ هیت موزیک پیوست. جین به دلیل داشتن چهره ای بسیار زیبا توسط یکی از کارکنان بنگتن به کمپانی جذب شد. هرچند که جین برای بازیگر شدن تست داده بود، اما بعد از شرکت در تست کمپانی بنگتن دوره های کارورزی 3 ساله خوانندگی را شروع کرد. او در دانشگاه کنکوک و هانیانگ و در رشته بازیگری تحصیل کرده اما هم اکنون یکی از وکالیست های اصلی گروه است.

بیوگرافی مین یونگی

مین یونگی

مین یونگی یا شوگا که به آگوست دی هم معروف است، در یک خانواده کاملا معمولی به دنیا آمد. او ابتدا به عنوان یک تهیه کننده در بین هیت موزیک تست داده اما به دلیل استعداد زیادش امروز به عنوان یکی از سریع ترین رپرهای دنیا در بی تی اس فعالیت می کند. شوگا از دانشگاه سایبر و در رشته پخش و سرگرمی فارغ التحصیل شده است. شوگا در سن 13 سالگی فعالیت خود را در زمینه ساخت موسیقی آغاز کرده و قبلا به عنوان رپر در یک گروه زیرزمینی به فعالیت مشغول بوده است.

بیوگرافی جانگ هوسوک

جانگ هوسوک

جیهوپ لیدر دنس در گروه بی تی اس به شمار می رود. این فرد در حال حاضر جزو دنسرهای اصلی و رپرهای اصلی بی تی اس بوده و در سال گذشته آلبوم تکی خود را منتشر کرد. جیهوپ در سال جدید به عنوان سفیر جهانی برند Louis Vuitton انتخاب شد. او در رشته مدیریت بازرگانی تبلیغات و رسانه از دانشگاه هانیانگ در مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده است. جیهوپ هم به همراه شوگا و نامجون در سال 2010 به بیگ هیت موزیک پیوست و به دلیل علاقه و استعداد بی نظیر خود در رقص به عنوان لیدر رقص بی تی اس فعالیتش را آغاز نمود.

بیوگرافی کیم نامجون

کیم نامجون

لیدر اصلی گروه و اولین فردی که به کمپانی بنگتن جذب شده، نامجون است. بسیاری از آرمی ها او را با نام رپ مانستر و آرام می شناسند و این به دلیل آن است که آرام در زمینه رپ استعداد زیادی دارد. آرام به زبان انگلیسی کاملا مسلط بوده و همواره به عنوان سخنران اصلی بی تی اس در مجامع بین المللی ظاهر می شود. آرام در سال گذشته آلبوم سلوی بی نظیر خود را منتشر کرد و برخلاف آلبوم بسیاری از رپرها، آلبوم و آهنگ های او وایب لطیف و زیبایی داشت. نامجون به موزه گردی و تاریخ علاقه بسیار زیادی دارد، او در رشته پخش و سرگرمی دانشگاه از دانشگاه سایبر فارغ التحصیل شده است.

بیوگرافی پارک جیمین

بیوگرافی پارک جیمین

پارک جیمین یکی از وکالیست های اصلی گروه بوده و استعداد بی نظیری در رقص دارد. او برای چهار سال متوالی به عنوان برترین رقصنده مرد در دنیا انتخاب شده است. جیمین در سال 2012 برای استخدام در کمپانی بنگتن تست داده و به دلیل استعداد فراوان امروز یکی از رقصنده های اصلی بی تی اس به شمار می رود و حتی در سال های گذشته به عنوان سفیر رقص سنتی کره جنوبی انتخاب شده است.

بیوگرافی کیم تهیونگ

بیوگرافی کیم تهیونگ

وی هم در حال حاضر به عنوان وکالیست در بی تی اس فعالیت دارد. وی در سال 2017 در سریال هوارانگ هم بازی کرده. او در بسیاری از مصاحبه های خود گفته که تصمیمی برای پیوستن به بنگتن نداشته اما اتفاقی زمانی که همراه با دوست خود برای شرکت در آزمون آمده بود، به دلیل چهره بسیار زیبایش انتخاب می شود. او استعداد زیادی در زمینه موسیقی داشته و در سال گذشته به عنوان سفیر جهانی برند سیلین انتخاب شده بود.

بیوگرافی جئون جونگ کوک

بیوگرافی جئون جونگ کوک

حنجره طلای گروه بی تی اس به شمار می رود. جونگ کوک وکالیست اصلی بی تی اس بوده و استعدادی بی نظیر در زمینه موسیقی دارد. جونگ کوک تنها آیدل کره ای است که امسال توانست آهنگ افتتاحیه جام جهانی را اجرا کند. او همچنین به ورزش علاقه بسیار زیادی داشته و در زمینه بوکس فعالیت دارد. جونگ کوک در سن 14 سالگی به بنگتن موزیک پیوست و حتی برای مدتی به منظور بهبود رقص خود به لس آنجلس سفر کرد.

سخن آخر

امروز در این مطلب سعی کردیم یک بیوگرافی کوتاه در مورد گروه معروف بی تی اس در اختیار شما قرار دهیم. در پایان باید بگوییم اقدامات بی تی اس، جوایز و بسیاری از فعالیت های هنری و حرفه ای آن ها آنقدر زیاد است که در قالب این مطلب نمی گنجد. با این حال امیدواریم که اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار داده باشیم.

یکی از موزیک ویدئو های گروه بی تی اس را با هم تماشا کنیم

BTS – Dynamite موزیک ویدیو جدید «دینامیت» از پسرای «بی تی اس» با زیرنویس فارسی را در این ویدئو خواهید دید باما همراه باشید.

4.3/5 - (345 امتیاز)

نظرات در مورد : بیوگرافی اعضای بی تی اس را کامل تر بخوانید

9 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. رنگ مورد علاقه اعضای بی تی اس چه رنگیه ؟ میشه رنگ های مورد علاقشونم اینجا برامون بگید خیلی خوشحال میشم

  2. دوست دخترای گروه بی تی اس رو هم میشه بگید کیا هستند ؟ خیلی دوست دارم بدونم کیا با اعضای گروه بی تی اس دوست هستند

  3. سن اعضای بی تی اس برای ازدواج می خواستم میخاستم ببینم سنشون چقدره ؟ البته من اون بالا یه تعداشو دیدم همش رو میتونید بزارید

  4. بیشترین هیترها ایرانی نیستن . پسرهای حسود و زشت و پول پرست ایرانن که بیشترین هیترها هستن. چون دلشون میخواد سر دخترها رو شیره بمالن و بعدم فرار کنن و برن با یه دختر پولدار ازدواج کنن بعد وقتی میبینن دخترها ازشون خوششون‌نمیاد زورشون میاد و میان به بی تی اس فحش میدن

  5. من عضو گوره میخام باید 3 تا دختر داشته باشیم که من هم جزوشون هستم و 4 تا پسر دختر بالای 20 پسر پاین 18 من خودم 11 سالمه و مکنه شما باید اسم ملیت چیکاره ی گروه چهره و قد غذای مورد علاقه چیزایی که دوست دارید و باید سینگل باشید اسم گروه دنسلند و من خودم دنسرم واگه کسی با نامیرا دنسر تیک تاک در ارتباتید من میخام اون دنسر اصلی باشه ما قرارهوی عکیپ شیم و قراره با یه تور 1 ساله دیگه بریم کره و باید هتمن نانیرارو پیدا کنید و باید تو کرج زندگی کنید و ممنون از بیو گرافیتون خواهش میکنم بزارید سبت شه توروخدا زحمت کشیدم❤❤BTS