گران قیمت ترین موتور سیکلت های جهان کدامند؟

گران ترین موتورها

برخی موتور سیکلت ها به دلیل گران قیمت بودنشان ، به صورت کاملا سفارشی ساخته می شوند. بیشتر افرادی که بر این موتورها سوار می شوند علاقه زیادی به آنها دارند و همچنین پول زیادی در حساب بانکی خود دارند که می توانند این موتورها را بخرند. در ادامه لیستی از گران قیمت ترین موتورهای جهان آورده شده است با زوم تک همراه باشید. 

 

گران قیمت ترین موتورهای جهان 

1)هارلی دیویدسون 

گران ترین موتورها

اولین موتور سیکلتی که به عنوان گران قیمت ترین موتور سیکلت جهان است و حدود یک میلیون دلار قیمت دارد. گرانی این موتور سیکلت به دلیل طراحی زیبای آن و اثر هنرمند نامدار جک آرمسترانگ می باشد.

2)1954 AJS 500cc Porcupine

گران ترین موتورها

این موتور سیکلت حدود 675 هزار دلار قیمت دارد و فریم 1954 AJS 500cc Porcupine آن از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده که وزن بسیار کمی دارد.یکی از سوپربایک های کمیاب است که در حراجی بونامز در سال 2011 با قیمت زیادی بفروش رسید.

 

3)Dodge Tomahawk V10

سومین جایگاه به این موتور سیکلت اختصاص دارد که با نگاهی ساده به آن متوجه می شویم بسیار خاص و جذاب است.انجین به کار گرفته شده در این سوپربایک از داج وایبر قرض گرفته شده است که 10 سیلندر و 8.3 لیتر حجم داشته است.با توجه به این انجین تنها حدود 2.6 ثانیه زمان  نیاز است تا از وضعیت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد . 

 

4)Legendary British Vintage Black

جز موتور سیکلت های کمیاب و جذاب می باشد و حدود 400 هزار دلار قیمت دارد و سازنده آن کشور بریتانیا می باشد.با توجه به اینکه مدت زیادی از ساخت انجین 3 سیلندر می گذرد ولی هنوز پر قدرت می باشد. 

 

5)Ecosse FE TI XX 

حدود سیصد هزار دلار قیمت دارد که طراحی شیک و در عین حال عجیبی داشته است ؛ موتور پایه آلومینیومی آن می تواند 225 اسب بخار نیرو تولید نماید همچنین از فریم کمیاب متریال کمیاب آلیاژ آهن – تیتانیوم در فریم آن استفاده شده است.

 

6)NCRM16

گران ترین موتورها

جایگاه ششم را به خود اختصاص داده است و یکی از سریع ترین سوپربایک های حال حاضر دنیاست . حدود 232.5 هزار دلار قیمت دارد.این موتور سیکلت را می توانیم نسخه ی ارتقا داده از   دوکاتی Desmosedici RR بدانیم. 

 

7)MTT Turbine Streetfighter

گران ترین موتورها

حدود 175 هزار دلار قیمت داشته است .در این موتور سیکلت توربینی نصب شده است که می تواند 320 اسب بخار تولید نماید و ساخت کمپانی رولزرویس می باشد. 

 

8)MV Agusta F4CC

حدود 120هزار دلار قیمت دارد و نماینده برند ایتالیایی آگوستا در این کلاس، محصولی بسیار  نادر می باشد و فقط از این پدیده جذاب حدود صد دستگاه تولید کرده است. در این موتور سیکلت از انجین 4 سیلندر استفاده شده است که می تواند حدود 200 اسب بخار را تولید نماید.

 

9)Vyrus 987 C3 4V V

گران ترین موتورها

یکی از موتورسیکلت های خاص می باشد که حدود 91.7 هزار دلار قیمت دارد و تعداد کمی از افراد با این برند آشناهستند. البته این کمپانی جز یکی از تولید کنندگان پر قدرت موتور سیکلت است . بد نیست بدانید این موتور از فرمان پذیری و هندلینگ فوق العاده ای بهره مند می باشد. 

 

10)NCR لگرا 1200

گران ترین موتورها

 

آخرین جایگاه هم به این موتور سیکلت اختصاص دارد که حدود 72 هزار دلار قیمت دارد.این موتور سیکلت از وزن کمی برخوردار است شاید این واژه در ساخت موتور سیکلت ها کمی غریب به نظر آید.یسک های ترمز از فیبر کربن و شاسی این موتور از آلیاژ تیتانیوم تولید شده است. 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گران قیمت ترین موتور سیکلت های جهان کدامند؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *