بهترین و محبوب ترین شخصیت های انیمه

محبوب ترین شخصیت های انیمه

انیمیشن دنیای پر از زیبایی است که بینندگانش همیشه دوست دارند شخصیت های موجود در آن را بشناسند ، در این پست می خواهیم بهترین و محبوب ترین و حتی منفی ترین شخصیت های انیمه را بشناسیم ، با ما همراه باشید.

بهترین شخصیت های منفی انیمه

سباستین مایکلیس

اول از همه باید اعتراف کرد که بله، سباستین یک شیطان خوش تیپ است. اما او هنوز یک شیطان است و چهره اش فقط یک نما است. در اوج سریال، به نظر می رسد طرفداران فراموش کرده اند که سباستین شیطانی است که چیزی جز مصرف روح سیئل نمی خواهد. طرفداران ترجیح می دهند سباستین را جذاب و وفادار ببینند تا شیطان.

هیمیکو توگا

شخصیت های منفی انیمه

هیمیکو را می توان با هارلی کوین مقایسه کرد. هر دوی آنها علیرغم رفتار شرورانه آشکارشان، انرژی زیاد همراه با جذابیت خاصی را از خود ساطع می کنند. جای تعجب نیست که هر دو طرفداران زیادی پیدا کرده اند. توگا یک سادیست شرور است که هیچ همدلی با قربانیان خود ندارد. دمدمی مزاجی او به او این امکان را می دهد که وقتی خون را جذب می کند، ظاهر یک فرد دیگر را به خود بگیرد و در درجه اول از آن برای آسیب رساندن به دیگران استفاده می کند.

گریفیث

انیمه: دیوانه

یاگامی سبک

انیمه: Death Note

سال ها بعد، بحث در مورد حق با چه کسی در «یادداشت مرگ» فروکش نمی کند. علیرغم این واقعیت که در پایان انیمه به ما نشان داده شد که چگونه لایت با اعتماد به نفس و قدرت خود کاملاً دیوانه شده است ، بسیاری از بینندگان از ایده های او حمایت می کنند ، ابراز همدردی می کنند و معتقدند شکست او فقط یک تصادف بوده است (که بحث کردن با آن دشوار است. ).

ایزایا اوریهارا

او به عنوان یک خبرچین تمام رشته ها را برای کنترل ایکبوکورو از سایه ها می کشد و چاقوهایش همیشه برای ناراضی ها تیز می شود. چه چیزی او را جذاب می کند؟ ایزایا دارای کاریزمای فوق العاده با حس شوخ طبعی و توانایی همیشه در زمان مناسب ظاهر شدن و هدایت اوضاع به نفع خود است. بسیاری قدردان خواهند بود که چگونه ایزایا هر از گاهی در درگیری با شیزوئو پیروز می شود. ایزایا تجسم زنده چیزی است که می توان آن را جذابیت شرورانه نامید.

خانم ابوشی

خانم ابوشی

بانو ابوشی زن بسیار مغروری است، اما همیشه اشتباه نمی کند. گیبلی اغلب به خاطر نمایش ظریفش از شخصیت های زن مورد ستایش قرار می گیرد، و حتی با اینکه لیدی ابوشی آنتاگونیست اصلی پرنسس مونونوکه است، اما او شخصیتی بسیار دوست داشتنی است. او یک رهبر شایسته برای ساکنان شهر آهن است، او از پیشرفت و حقوق بشر قدردانی می کند و کمک به مردم در مرکز اقدامات جنجالی او قرار دارد. خانم ابوشی شخصیت بسیار هدفمندی است، او در طول فیلم رشد می کند و در پایان اشتباه خود را می پذیرد، نگرش خود را نسبت به طبیعت تغییر می دهد.

تمساح

انیمه: One Piece

کروکودیل – رهبر سابق سندیکای جنایت، اوباش یکی از اولین شخصیت هایی است که لوفی را در یک دعوا دو بار به طور کامل ویران کرد. مشخص کردن دقیق اینکه چه چیزی کروکودیل را تبدیل به یک شرور دوست داشتنی می کند دشوار است. او یک دیکتاتور بی عاطفه با لبخند تمساح مشخص خود است و واقعاً به مردم اهمیت نمی دهد. اما او کاریزما دارد، و حتی اکنون، چندین دهه پس از پخش قوس آلاباستا، کروکودیل فراموش نشدنی باقی مانده است.

شخصیت های انیمه ای سادیسمی

شخصیت های سادیستی در انیمه امروزه بسیار رایج هستند و یکی از سرگرم کننده ترین شخصیت های تمام دوران هستند. آنها در هر ژانری هستند.

سوسوکه آیزن

سوسوکه آیزن

آیزن یک آکادمیک خوش زبان و خوش صحبت است که مرتباً زیردستان خود را با نام کوچکشان یاد می کند. او به ندرت نشانه‌هایی از تعجب یا نگرانی را نشان می‌دهد و اغلب تمام موقعیت‌ها را از قبل برنامه‌ریزی می‌کند. آنها یکی از برترین شخصیت های انیمه سادیستی هستند که تا به حال ساخته شده اند.

مدوسا گورگون

مدوسا یک شخص بسیار شرور و همچنین یک جادوگر بسیار قدرتمند است. بزرگترین استعداد او توانایی او برای تأثیرگذاری بر روی هر کسی است، که او مدیون توانایی های بازیگری استثنایی اش است. خود درونی مدوزا کل جهان را به عنوان یک حالت سکون می بیند که در آن هیچ چیز تکامل یا تغییر نمی کند. آنها یکی از برترین شخصیت های انیمه سادیستی هستند که تا به حال ساخته شده اند.

یوتو ایجیکا

یوتو مانند یک کودک گوشه گیر به نظر می رسید که به توانایی های خود اطمینان داشت و دیگران را در خوابگاه هیناتسوکی به عنوان جن گیرهای سطح پایین می دید. به عنوان برادر بزرگتر بنیو، او الگوی خوبی بود و حس انصاف قوی داشت.

گورون

گائورون یک روان پریش خشن است که همدردی ندارد. او به هیچ چیز و هیچ کس اهمیت نمی دهد، به جز سوسوکه، که بیشتر یک وسواس دیوانه است. گائورون مردی است که از دیگران متنفر است.

لیونتری

لیونتاری یکی از اعضای واحد نابودی فلائو است که برادر لیکوس، اورکا، آن را هدایت می‌کند و در اعتصاب اولیه در آنجا حضور داشت. او از مرگ شهروندان نهنگ لذت می برد و به دنبال ترور چاکورو قبل از مداخله لیکوس است. پس از گذراندن موج اول، او با اورکا در مورد حمله و رویارویی خود با لیکوس در نهنگ صحبت می کند.

اسم شخصیت های دختر انیمه

1. ابیگیل

ابیگیل از نام عبری Avigayil به معنای “پدر من شادی” است.

2. Ai

نام دختر ژاپنی Ai، ، به معنای “عشق، محبت” است.

3. آیکا

آیکا در زبان فنلاندی به معنای “زمان” است.

4. آیکو

5. آکیرا

نام ژاپنی آکیرا به معنای “روشن” یا “روشن” است.

6. آلیس

آلیس یک نام فرانسوی قدیمی به معنای “نوع نجیب” است.

7. آنا

آنا کاپولا یک دختر انگلیسی است که در فیلم «توت فرنگی مارشمالو» به ژاپن نقل مکان کرده است. اغلب اوقات، آنا را مسخره می کنند زیرا نام او را می توان به صورت “استخوان”، “غار” و “سوراخ” در کانجی نوشت.

محبوب ترین شخصیت های انیمه

بهترین ویلن های انیمه

هر انیمه خوبی به یک شرور نیاز دارد. به نظر می رسد شرورها مشهورترین سریال های انیمه هستند، آنها به دلیل خصومت مفهومی خود با قهرمان داستان، معنای اصلی موضوعی هر فیلم را به تصویر می کشند.

1. دیو

دیو زندگی می کند تا ببیند دیگران به طرز وحشتناکی رنج می برند. او بهترین شخصیت شرور در JoJo’s Bizarre Adventure است، یکی از برترین شخصیت های شرور که انیمه تا به حال تولید کرده است.

2. شرور

ویسیوس، رهبر جنایت اژدهای سرخ، آنتاگونیست اصلی مجموعه انیمیشن های Cowboy Bebop است. کار اصلی او کشتن هرکسی است که با او مخالفت کند.

3. Meruem

Meruem

Meruem بزرگترین فرزند ملکه مورچه Chimera است. او بسیار بی‌رحم و بی‌ملاحظه است و می‌تواند هر کسی را که با او موافق نیست از بین ببرد.

4. یوهان لیبرت

یوهان به عنوان موجودی از شر خالص توصیف می شود. او آنتاگونیست اصلی در مجموعه هیولا – هیولای نائوکی اوراساوا است. یوهان یک قاتل سریالی وحشی و دیوانه است.

برخلاف دیگر تبهکارانی که دارای قدرت های فوق العاده هستند، یوهان از هوش باورنکردنی در سطح نبوغ خود برای ایجاد هرج و مرج استفاده می کند. او حتی بیان می کند که هدفش این است که وقتی همه می میرند تنها آخرین موجود زنده باشد.

5. موزان

موزان آنتاگونیست اصلی مانگا یعنی جن کشان است. او می تواند ظاهر خود را تغییر دهد، یکی از دلایلی که او موفق می شود از دمون قاتل ها، به خصوص قوی ترین هاشیرا پنهان شود. قدرت او زمانی که با کوکوشیبو جنگیدند دیده شد. او همه افراد را به عنوان زباله می بیند، جای تعجب نیست که حتی دو همسرش را به خودکشی کشاند.

6. سرگرد

سرگرد به خاطر ربودن بی‌رحمانه مسافران پرواز 828 ناپدید شده به خوبی شناخته شده است. او باید آزمایش‌های عذاب‌آور روانی را در تلاش برای درک پدیده ماوراء طبیعی انجام دهد. او کسی است که به طور کامل در جنگ وسواس دارد، همانطور که وقتی او مخفیانه ارتشی از خون آشام های نازی را ساخت.

7. فریزا

فریزا می تواند بدون هوای اتمسفر نفس بکشد، بنابراین می تواند به راحتی در فضا زندگی کند. این توانایی باعث می‌شود با استفاده از Death Ball به سیارات حمله کند. زمانی که سیاره نامک را بدون هیچ تلاشی نابود کرد، نقاط قوت او قابل مشاهده است.

8. Yagami Light

یاگامی یک شرور با شر خالص در سری Death Note

یاگامی یک شرور با شر خالص در سری Death Note است. او آماده است تا با استفاده از Death Note که روی زمین جمع آوری کرده است، ذهن و روح خود را قربانی کند تا این اتفاق بیفتد.

کاریزماتیک ترین شخصیت های انیمه

* رینتارو اوکابه

دانشمندی که نه به خاطر نامش بلکه به خاطر آزمایش های غیرقابل پیش بینی و شخصیت مصممش شهرت دارد. Rintarou یک شخصیت نمادین در مجموعه انیمیشن Steins است. گیت و شیوه کاریزماتیک او قابل درک است. آزمایش‌های او کاملاً چشمگیر و غیرقابل تصور است که باعث می‌شود او از دیگر شخصیت‌های سریال پیشی بگیرد. اوکابه مانند یک دانشمند قهرمان واقعی عمل می کند.

*موزان کیبوتسوجی

موزان کیبوتسوجی

همه طرفداران انیمه می دانند موزان کیبوتسوجی کیست. او آنتاگونیست اصلی یکی از محبوب ترین سریال های انیمیشن Demon Slayer است. موزان خود را به عنوان پادشاه شیطان معرفی می کند و دلیل اصلی برنامه ریزی و کشتن Demon Slayer است. همه شیاطین راه او را دنبال می کنند. شخصیتی قدرتمند و دارای توانایی های کاریزماتیک باورنکردنی است که او را بالاتر از همه شخصیت ها قرار داده است. یکی از بهترین جنبه های کاریزمای او این است که او به خوبی حس لباس پوشیدن را می شناسد و به همین دلیل است که همیشه انواع مختلف و منحصر به فرد لباس می پوشد. چهره زیبای او با شخصیت خوش تیپ ظاهر کاریزماتیک او را برجسته می کند.

*دیو براندو

دیو براندو شخصیت کاریزماتیک انیمه

یک آنتاگونیست همیشه داستانی دردناک و غیرقابل تحمل را به ما القا می کند. با این حال، دیو براندو نوعی شرور متفاوت در یکی از محبوب‌ترین سری انیمه‌های JoJo’s Bizarre Adventure است. او فشار زیادی را بر سایر شخصیت‌های سریال وارد می‌کند، و این به خاطر طراحی شخصیت قدرتمند او نیست، بلکه به دلیل برداشت محکم او از طبیعت شرور است. قد فیزیکی او بسیار باشکوه و جذاب است، حتی اگر او یک آنتاگونیست است، ظاهر او به احتمال زیاد نگاهی اجمالی به یک قهرمان داستان به ما می دهد. او دلایل زیادی برای نشان دادن کاریزمای خود دارد، اما یکی از بهترین آنها این است که – با وجود اینکه او دیگر بخشی از سریال نیست، سخنان او هنوز هم دیگران را مجبور به پیروی از اراده او می کند.

باهوش ترین شخصیت های انیمه ای

*. سایکو اینتلی

Saiko Intelli از انیمه Boku no Hero Academia

انیمه: Boku no Hero Academia

*. زورا ایده آل

اسکرین شات Zora Ideale Black Clover

انیمه: شبدر سیاه

*. دمیورژ

Demiurge از انیمه Overlord

انیمه: Overlord

*. میم اوشینو

Meme Oshino از انیمیشن Bakemonogatari

انیمه: Bakemonogatari

*. تانیا دگوره‌چاف

اسکرین شات تانیا دگورهچاف یوجو سنکی

انیمه: یوجو سنکی

بدبخت ترین شخصیت های انیمه ای

*دشانسی کامیجو توما لقب “خدای طاعون” را برای او به ارمغان آورد.

توما کامیجو از یک شاخص جادویی خاص.

Kamijo Touma از Toaru Majutsu No Index به دلیل بدشانسی شناخته شده است. در تمام دوران کودکی، دیگران او را به دلیل شانس وحشتناکی که دست راست او برای خود و اطرافیانش ایجاد می کندبه همین دلیل، کامیجو عنوان “خدای طاعون” را به دست آورد.

قدرتی که در دست راست او وجود دارد، «Imagine Breaker» نامیده می‌شود که کامیجو را از دریافت هرگونه نعمتی باز می‌دارد. مردم اغلب کامیجو را به خاطر کاستی هایشان سرزنش می کنند. او حتی مورد حمله یک مرد خرافاتی قرار گرفت که ورشکست شد زیرا کامیجو را مسئول هر اتفاق وحشتناکی می دانست.

*بدبختی تاکمیچی بی پایان به نظر می رسد

تاکمیچی فریاد زد

تاکمیچی فریاد زد

Takemichi Hanagaki از Tokyo Revengers بسیار بدشانس است. در طرح بزرگ انتقام‌جویان توکیو، تمام نقش او تاسف‌آور است، زیرا او مجبور می‌شود برای نجات دوست دخترش به گذشته برگردد، سپس درگیر یک سری درام بین باندها می‌شود. او به عنوان یک بچه گریه بزرگ شناخته شده است، بنابراین این واقعیت که او اغلب خود را در موقعیت های بدبختی زیادی می یابد، خنده دارتر می شود.

*انتقام جویان توکیو: 10 لحظه تکان دهنده تا کنون

اگرچه بسیاری از بدبختی‌های او به او آسیب وارد کرده است، اما چند اتفاق را می‌توان به زمان‌بندی بد و قرار گرفتن در مکان نامناسب تبدیل کرد. به عنوان مثال، زمانی که او در وسط مشاجره مایکی و دراکن گرفتار شد و آن دو شروع کردند به پرتاب تمام وسایل شخصی تاکمیچی به سمت یکدیگر – سپس تاکمیچی متوجه شد که در تمام مدتی که در حال فریاد زدن بود مدفوع سگ روی سرش بود.

*یامچا یکی از بدشانس ترین شخصیت های تمام دوران است

انیمه Dragon Ball Z Yamcha Capsule Corp آموزش جاذبه

Yamcha از Dragon Ball Z بسیار بدشانس است. به نظر می رسد او همیشه در مسیر نزولی قرار دارد. او اغلب هدف شوخی‌های زیادی در طرفداران Dragon Ball Z قرار می‌گیرد، زیرا شانس این مرد خیلی بد است. در حالی که بقیه Z Fighters قوی تر شدند، Yamcha به نوعی تبدیل به ضعیف ترین حلقه در کل سری شد. البته، او از دوست دخترش، بولما، جدا شد – سپس، متأسفانه، در جریان نبرد علیه سایبامن ها درگذشت. بدشانسی یامچا فقط در طول انیمه بیشتر شد.

*بدشانسی ژان پیر پولنارف فقط به حمام محدود نمی شود

پولنارف از بدو تولد جایگاه خود را داشته و بسیار کارآمد است

هر طرفدار ماجراجویی عجیب جوجو می‌داند که ژان پیر پولنارف در حمام‌های Stardust Crusaders خوش شانس بود. با شروع اتفاقی که در هند رخ داد، قابل درک است که وقتی خوکی سرش را از توالت بیرون می‌کشد، او به شدت ناراحت شد، در انعکاس آینه مورد حمله جی. گیل قرار گرفت و انیا او را در حمام به دام انداخت و او را مجبور به لیسیدن و تمیز کردن توالت منزجر کننده کرد.

*توموکو کوروکی شانسی برای دوست یابی نداشت

توموکو کوروکی از WataMote برای شروع دبیرستان بسیار هیجان زده بود. او از قبل تصور می کرد که به محض شروع سال تحصیلی بسیار محبوب خواهد شد و دوست داشتنی خواهد شد. با این حال، در دو ماه اول، مطلقاً هیچ کس با توموکو صحبت نکرد.

قوی ترین شخصیت های انیمه ای

*. کنشیرو

کنشیرو

انیمیشن Toei

” ستاره شمالی”

*. تانجیرو کامادو

تانجیرو

آنیپلکس آمریکا

“شیطان کش”

*. ارن جیگر

آخرین 2

استودیو ویت

‘حمله به تایتان’

*. کلاه حصیری لوفی

انیمیشن Toei

‘یک تکه’

قوی ترین شخصیت های انیمه ای

محبوب ترین شخصیت های انیمه ای

*کیریتو (شمشیر هنر آنلاین)

39,305 مورد علاقه

کیریتو در نبرد در Sword Art Online.

Sword Art Online به یک غول انیمه تبدیل شده است که هم برای تأثیرگذاری بر رونق isekai که طرفداران امروزی آن را می شناسند و هم به عنوان یکی از موفق ترین فرنچایزهای رسانه مطرح شده است. در حالی که هر یک از اعضای گروه بازیگران مختلف نقشی در تعریف این مجموعه ایفا کرده اند، اما مرد اصلی آن همیشه خود گیمر حرفه ای، کیریتو، خواهد بود. چه طرفداران با رفتار آرام او ارتباط برقرار کنند یا عاشق ماجراهای مختلف او در بازی های ویدیویی و عاشقانه باشند، کیریتو همه جا را با کاریزمای خود پر می کند.

*هیتاگی سنجوگاهارا (باکمونوگاتاری)

39,440 مورد علاقه

هیتاگی سنجوگاهارا در مونوگاتری

هیتاگی سنجوگاهارای باکمونوگاتاری از دیگر شخصیت‌های زن سریال متمایز است. او طعنه آمیز است، گاهی اوقات به طرز دردناکی صریح است، و تحت رشد شخصیتی معنادار قرار گرفته است. او همچنین به‌عنوان یکی از بحث‌برانگیزترین افراد شناخته می‌شود، زیرا به نظر می‌رسد که طرفداران نمی‌توانند درباره او تصمیم بگیرند.

Senjougahara عشق اصلی کویومی به Bakemonogatari است. هیتاگی کاملاً غیرقابل دسترس و حتی عمداً ترسناک به نظر می رسد، اما بعداً شروع به باز شدن با دیگران می کند.

*اسپایک اشپیگل (کاوبوی بی باپ)

43,860 مورد علاقه

Spike Spiegel در Cowboy Bebop.

*

Rem (Re: Zero)

44,182 مورد علاقه

Rem از Re:Zero

Rem از Re:Zero یکی از وفادارترین شخصیت های این سری است. به طور کلی، رم یک خواهر بزرگ برای رام است و وفاداری او به سوبارو قابل تحسین است. او حاضر از هر یک از آنها دفاع کند، مهم نیست که چه چیزی جلویش است. در حالی که او قوی‌ترین مبارز اطراف نیست، انعطاف‌پذیری ذهنی رم را نمی‌توان انکار کرد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین و محبوب ترین شخصیت های انیمه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *