بهترین برنامه اپلیکیشن ساز رایگان

بهترین برنامه اپلیکیشن ساز رایگان

امروزه داشتن اپلیکیشن اختصاصی برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ باعث جلب توجه تعداد زیادی از مشتریان، کارآمدی بهتر و ایجاد یک راه ارتباطی مؤثر بین مشتری و فروشنده خواهد بود. با این حال، پلتفرم‌های توسعه نرم افزار متعددی نیز  در دسترس قرار دارند که به کاربر امکان می‌دهند اپلیکیشن مدنظر خود را از پایه یا حتی با استفاده از قالب‌های موجود طراحی کند. هدف از این برنامه‌ها، آسان‌تر شدن روند توسعه اپلیکیشن برای کسب و کارهاست.

معرفی بهترین برنامه های اپلیکیشن ساز رایگان

در این مقاله لیستی از بهترین برنامه اپلیکیشن ساز رایگان را ارائه می دهیم. اپلیکیشن هایی که در این لیست قرار دارند، آنهایی هستند که نسخه آزمایشی رایگان را ارائه می دهند. مانند اکثر نسخه های رایگان، محدودیت هایی وجود دارند از جمله محدودیت زمان یا استفاده از همه ویژگی ها.

اگر می ‌خواهید محصولات بیشتری را ببینید و ویژگی‌های اضافی را ارزیابی کنید، همه نرم‌افزارها سازنده اپلیکیشن را با هم مقایسه کنید تا مطمئن شوید محصول مناسب را انتخاب می ‌کنید.

Appy Pie بهترین اپلیکیشن ساز بدون نیاز به کدنویسی

بهترین برنامه اپلیکیشن ساز رایگان

برای ساخت اپلیکیشن بدون برنامه ‌نویسی سایت ها و برنامه‌های زیادی وجود دارند Appy Pie یکی از این اپلیکیشن سازها است که به دانش برنامه نویسی نیازی ندارد. برای شروع، اجرا و رشد کسب ‌وکارتان به شیوه‌ای جامع با سازنده برنامه موبایل گزینه خوبی است.

Quixy

بهترین برنامه اپلیکیشن ساز رایگان

Quixy یک پلت فرم برنامه کاربردی تجاری کاربرپسند مبتنی بر کلود است که به کاربران تجاری سازمانی امکان می دهد بدون مهارت کد نویسی برای خودکارسازی گردش کار و فرآیندها و ساخت برنامه‌های کاربردی در سطح سازمانی  بسازند. این اپ ، ده برابر سریع ‌تر در مقایسه با رویکرد سنتی، قدرت می‌دهد. Quixy ده‌ها راه‌ حل از پیش ساخته شده برای موارد استفاده مختلف مانند CRM، مدیریت پروژه، HRMS، مدیریت سفر و هزینه، درخواست خدمات و مدیریت حوادث و موارد دیگر ارائه می ‌کند. Quixy دارای یک دوره آزمایشی رایگان 21 روزه است که در این مدت می توانید آن را ارزیابی کنید.

G2 Deals

G2 Deals می تواند به شما کمک کند به راحتی نرم افزارهای تحت نظارت و قابل اعتماد خریداری کنید.معاملات انحصاری نرم افزار را کشف کنید.

Ionic

بهترین برنامه اپلیکیشن ساز رایگان

Ionic پلتفرم پیشرو در توسعه برنامه های موبایل برای توسعه دهندگان وب است که بیش از 15٪ از برنامه های جهان را تامین می کند و توسط صدها شرکت Fortune 1000 برای برنامه های مصرف کننده و داخلی استفاده می شود. نرم‌افزار و سرویس‌های منبع باز و ممتاز Ionic به شما کمک می‌ کنند برنامه‌های تلفن همراه درجه یک را بسازید، به آن ها متصل شوید.

Zoho Creator

بهترین برنامه اپلیکیشن ساز رایگان

ویرایشگر بکش و رها کن

گزینه‌های ادغام

مناسب برای کسب و کارهای تجاری و فروشگاه‌ها

Zoho Creator یک نرم ‌افزار همه‌جانبه است که برای کمک به کسب‌ وکارها طراحی شده است تا کسب و کار خود را بدون دردسر توسعه سنتی دیجیتالی کنند. این پلتفرم به مشاغل در هر اندازه ای امکان می دهد داده ها و گردش کار خود را مدیریت کنند، بینش هایی را از پایگاه داده خود بدست آورند و به طور یکپارچه با نرم افزار موجود خود پیوند دهند. فرم های سفارشی ایجاد کنید، گردش کار را پیکربندی کنید، صفحات آموزنده بسازید، و برنامه خود را در عرض چند دقیقه راه اندازی و اجرا کنید. بیش از 13000 کسب و کار با بیش از 7 میلیون کاربر در سراسر جهان به Zoho Creator به عنوان شریک فناوری اعتماد دارند.

با این حال، فارغ از اینکه به دنبال چه کاری هستید، می‌توانید اپلیکیشن خود را کاملاً شخصی‌سازی یا سفارشی‌سازی کنید. Zoho  Creator حاوی ویرایشگری مبتنی بر سیستم Drag and Drop است که به شما کمک می‌کند تا اپلیکیشن مدنظر خود را از داخل داشبورد این نرم افزار طراحی کنید.

Bubble

بهترین برنامه اپلیکیشن ساز رایگان

Bubble یک ویرایشگر وب قدرتمند است و یک پلتفرم میزبانی ابری ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد برنامه های وب و گردش کار کاملاً قابل تنظیم، از نمونه های اولیه ساده تا بازارهای پیچیده، محصولات SaaS و موارد دیگر را بسازند. بیش از 750000 کاربر در حال ایجاد و راه ‌اندازی کسب ‌وکار در Bubble هستند. بسیاری از آنها در برنامه‌های شتاب ‌دهنده برتر شرکت کرده‌اند، مانند Y Combinator یا 365 میلیون دلار سرمایه ‌گذاری مخاطره ‌آمیز جمع‌ آوری کرده‌اند. Bubble چیزی بیش از یک محصول است. ما یک جامعه قوی از سازندگان و کارآفرینان هستیم که با این باور متحد شده‌ایم که همه باید بتوانند فناوری ایجاد کنند.

WaveMaker

بهترین برنامه اپلیکیشن ساز رایگان

WaveMaker یک پلت فرم توسعه اپلیکیشن است که می تواند به راحتی توسط تیم های شما پذیرفته شود. به طور یکپارچه با متدولوژی توسعه موجود شما مطابقت دارد، هر کجا که بخواهید اجرا می شود، کد قابل خواندن تولید می کند، و واقعاً مبتنی بر استانداردهای اپن سورس است و بدون وابستگی به زمان اجرا است .

Builder.ai

بهترین برنامه اپلیکیشن ساز رایگان

Builder.ai یک پلت فرم توسعه نرم افزار به کمک هوش مصنوعی است که به شما امکان می دهد برنامه های کاربردی بدون کد زدن بسازید.استفاده از ویژگی‌ها ویرایشگر بکش و رها کن ما آسان است و توسط شبکه‌ای از کارشناسان رشد کسب‌ وکار پشتیبانی می‌شود. مراقبت‌های بعدی و Cloud تضمین می ‌کنند که پروژه شما هرگز قدیمی نمی‌شود. پروژه‌ها به طور سنتی 6 برابر سریع ‌تر و 70 درصد ارزان ‌تر تحویل داده می‌شوند.

Yapp

Yapp ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای ساخت اپلیکیشن تلفن همراه برای ارتباطات داخلی، کنفرانس ها، جلسات و موارد دیگر است. می توانید در عرض چند دقیقه اپلیکیشن خود را ایجاد کنید و فورا منتشر کنید. هیچ مهارت کد نویسی یا طراحی مورد نیاز نیست. بیش از 350000 برنامه در حال حاضر بر روی پلت فرم سلف سرویس و برنده جایزه Yapp توسط سازمان ها در صنایع مختلف از جمله مراقبت های بهداشتی ، داروسازی، ساخت و ساز و بسیاری دیگر ساخته شده است. مشتریان Yapp از شرکت های بزرگ تا انجمن های غیرانتفاعی محلی را شامل می شود. Yapp با قیمت شفاف، انتشار فوری و پشتیبانی مشتری در سطح جهانی، یک راه حل بدون دردسر است. می‌توانید برای پیش ‌نمایش ابزارهای این برنامه از نسخه آزمایشی آن استفاده کنید تا این برنامه‌ را با ویژگی‌های کامل را کاملاً رایگان با یک دوره آزمایشی ۱۴ روزه ارزیابی کنید.

DronaHQ

بهترین برنامه اپلیکیشن ساز رایگان

DronaHQ یک پلتفرم مبتنی بر کلود است که ساخت ابزارهای داخلی را سریع و آسان می ‌کند. تیم‌های تجاری برای اجرای عملیات حیاتی به برنامه‌های سفارشی، داشبورد، پنل‌های مدیریت، پورتال‌ها و سایر ابزارهای داخلی نیاز دارند. توسعه دهندگان، مدیران محصول، تیم های تجاری از DronaHQ برای ساخت اپلیکیشن آسان و سریع بر روی منابع داده موجود استفاده می کنند. پلتفرم شامل UI Builder بکش و رها کن ، کانکتورهای آماده، مدیریت کاربر، طرح‌ بندی‌ها و خروجی‌های چند پلتفرمی (موبایل و وب)، اجزای رابط کاربری از پیش ساخته شده، قالب‌های برنامه است، بنابراین می ‌توانید یک برنامه را در عرض چند دقیقه بسازید. از آنجا می‌ توانید اسکریپت‌های سفارشی اضافه کنید، به هر منبع داده یا سیستمی با REST API متصل شوید تا دقیقاً ابزارهای مناسب برای کسب و کار خود ایجاد کنید. پلتفرم شامل ساخت اپلیکیشن، میزبانی ابری، مدیریت کاربر، استقرار و نگهداری آنی است. هزاران شرکت مانند Mondelez، Boston Scientific، SANY، SAR Group، IDFC Bank، Wipro، Larsen و Toubro Infotech از DronaHQ برای ساخت ابزارهای داخلی استفاده می ‌کنند که عملیات سریع‌ تر و نتایج کسب‌ وکار بهتر را به همراه دارد.

چرا DronaHQ توسط شرکت‌های جهانی با بیش از 3000 برنامه ساخته شده است؟ چون مورد اعتماد شرکت‌های جهانی است. برنامه ها را با 3/1هزینه و سرعت 10 برابر بسازید و اجرا کنید.

GoodBarber

GoodBarber یک برنامه اپلیکیشن ساز است. ابزاری که به شما امکان می‌ دهد برنامه‌های بومی با کارایی بالا و برنامه‌های وب پیشرو با بهترین طراحی و تجربه کاربری  بسازید. GoodBarber با کاهش قابل توجه هزینه ساخت یک برنامه، بهترین فناوری موبایل و وب را در دسترس همه قرار می دهد. امروزه بیش از 30000 برنامه از GoodBarber استفاده می کنند. آنها به لطف پیشرفت مداومی که از طریق تحقیق و توسعه مستمر GoodBarber به آن اختصاص داده شده است، همیشه جلوتر از بازی می مانند. با GoodBarber می توانید برنامه های محتوا و همچنین برنامه های خرید بسازید.

Thunkable

بهترین برنامه اپلیکیشن ساز رایگان

Thunkable پلتفرمی بدون نیاز به کدنویسی برای ساخت اپلیکیشن های موبایلی بومی برای هر سیستم عاملی بدون حتی نوشتن یک خط کد است. شعار این پلتفرم این است که ما زنده کردن سریع ایده های برنامه را آسان می کنیم. طراحان، توسعه دهندگان و هم تیمی های غیر فنی می توانند یک برنامه قدرتمند را در هفته ها، نه ماه ها ایجاد کنند و آن را مستقیماً در فروشگاه برنامه، فروشگاه بازی و وب منتشر کنند. با Thunkable، ما در حال تغییر نحوه ساخت اپلیکیشن‌های موبایل و تبلت در جهان هستیم.

Jotform

بهترین برنامه اپلیکیشن ساز رایگان

Jotform بهترین اپلیکیشن ساز رایگان کشیدن و رها کردن Jotform به شما امکان می دهد یک برنامه تلفن همراه کاملاً سفارشی برای شرکت خود ایجاد کنید که می تواند بر روی هر تلفن هوشمند، تبلت یا رایانه ای بارگیری شود. بدون هیچ کدنویسی، می‌ توانید برنامه خود را از ابتدا ایجاد کنید، یا با یکی از بیش از 200 قالب برنامه قابل تنظیم رایگان ما برای انواع دسته‌ها و صنایع شروع کنید. فرم‌ها، اسناد، پیوندها، تصاویر، ابزارک‌ها و نام تجاری خود را اضافه کنید تا برنامه ‌ هر نیاز شما را برآورده کند. هنگامی که برنامه شما برای اشتراک گذاری با مخاطبان آماده شد، می توانید دعوت نامه های از طریق ایمیل ارسال کنید، کدهای QR ایجاد کنید یا پیوند برنامه را در وب سایت خود جاسازی کنید. کاربران می توانند از طریق برنامه شما از دستگاه های خود ثبت نام کنند، وارد شوند و فرم ها را پر کنند. برنامه‌های Jotform همچنین به‌ طور یکپارچه با مجموعه ابزارهای Jotform ادغام می‌شوند، بنابراین می‌توانید موارد ارسالی را در جداول مشاهده و مدیریت کنید و آن ها را به PDF، گزارش‌ها، و موارد دیگر تبدیل کنید. فرقی نمی ‌کند برنامه ‌ای برای جمع‌آوری داده‌ها ، پردازش پرداخت‌های دیجیتال، ساده‌سازی رزروها یا تعامل با مشتریان بخواهید، هنگام استفاده از Jotform Apps به تیمی از توسعه ‌دهندگان برای ساخت اپلیکیشن موبایل نیاز نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید  7 روش برتر برای رفع خطای Something Went Wrong برای اندروید و آیفون

AppMySite

بهترین برنامه اپلیکیشن ساز رایگان

سازنده اپلیکیشن موبایل AppMySite شما را قادر می سازد بدون نوشتن یک خط کد، برنامه های با کیفیت بالا و قابل تنظیم ایجاد کنید. برنامه های بومی را برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS بسازید و در Google Play و Apple App Store منتشر کنید.

Connecteam

بهترین برنامه اپلیکیشن ساز رایگان

Connecteam یک برنامه مدیریت کسب و کار است که به مدیران این امکان را می دهد تا فرآیندهای کسب و کار خود را به صورت خودکار قرار دهند و بر رشد کسب و کار تمرکز کنند و در عین حال افراد را برای بهره وری بیشتر، انعطاف پذیرترآزاد کنند. با چک لیست ها، فرم ها و گزارش های سفارشی موبایل ، در زمان صرفه جویی کنید و بهره وری را افزایش دهید. تایم ها را برنامه ریزی کنید. ارتباطات کارکنان را ساده کنید، مهارت های حرفه ای را تقویت کنید، کارهای روزانه را مدیریت کنید و خیلی چیزهای دیگر، همه در یک برنامه.

Xano

بهترین برنامه اپلیکیشن ساز رایگان

سریعترین بستر توسعه بدون نیاز به کدنویسی است. Xano به شما یک Backend مقیاس پذیر، یک پایگاه داده انعطاف پذیر، یک API آماده برای استفاده و یک سازنده منطق تجاری No Code می دهد تا داده ها را به و یا از هر منبعی تبدیل کنید.

Appify

بهترین برنامه اپلیکیشن ساز رایگان

Appify یک پلتفرم بدون کد سازمانی است که به راحتی می توانید تیم فناوری اطلاعات خود را شارژ کنید و Appify Apps را بر روی سیستم های موجود خود بسازید. Appify به شما این قدرت را می دهد که هر فرآیندی را دیجیتالی کنید.همه اینها امکان پذیر است با کنترل، امنیت، مدیریت کاربر و حاکمیتی که تیم فناوری اطلاعات به آن نیاز دارد. با معرفی Appify در پشته فناوری خود، از توسعه سفارشی پرهزینه خودداری کنید.

Appmaker

بهترین برنامه اپلیکیشن ساز رایگان

Appmaker امکان تبدیل آسان فروشگاه‌های WooCommerce را به برنامه‌های اصلی اندروید و iOS ممکن می‌ کند. این برنامه به تجارت الکترونیک برای جذب مشتریان بیشتر و رشد کسب و کار آنها کمک می کند.

Indigo.Design تبدیل طراحی به کد

بهترین برنامه اپلیکیشن ساز رایگان

هر چیزی که در Sketch، Adobe XD و سایر ابزارهای طراحی ایجاد می‌ کنید، با یک کلیک با سیستم طراحی Indigo، کد خروجی پیکسلی کامل تولید می ‌کند. پیش ‌نمایش طرح‌های خود را فوراً در مرورگر ببینید. بدون نیاز به دانلود یا کامپایل چیزی. از App Builder مبتنی بر ابر WYSIWYG ما برای ایجاد کد تمیز و قابل استفاده، استفاده کنید.

با Indigo.Design، نوآوری را تسریع کنید و در زمان خود صرفه جویی کنید.

با استفاده از سیستم طراحی Indigo در یک محیط کاری واحد برای مدیران، طراحان و توسعه دهندگان، بهترین طراحی های UX و UI را ایجاد کنید. با ذینفعان همکاری کنید و نمونه های اولیه را در یک فرآیند طراحی تکراری آزمایش کنید.

Apphive

بهترین برنامه اپلیکیشن ساز رایگان

Apphive یک پلتفرم وب پیشرفته است که امکان ایجاد برنامه های موبایل پویا را بدون نیاز به نوشتن کد فراهم می کند. شما فقط باید عناصر را بکشید، ویرایش کنید و در عرض چند دقیقه یک برنامه تلفن همراه خواهید داشت.

AppMachine

بهترین برنامه اپلیکیشن ساز رایگان

اپلیکیشن خود را در عرض چند ساعت ایجاد کنید یا می توانید پروژه بگیرید و  اپلیکیشن برای مشتریان بسازید. AppMachine یک نرم افزار بصری و آسان برای مبتدیان و حرفه ای ها برای ساخت برنامه های بومی حرفه ای است. بدون کدنویسی! از محتوای وب سایت خود به عنوان سکوی پرشی برای ساخت اپلیکیشن برای iOS و اندروید استفاده کنید. یا برنامه خود را کاملاً ازصفر بسازید. با بیش از 35 قالب از پیش نوشته شده و به هم پیوسته و انتخاب  ویژگی های طراحی فوق العاده، برنامه های سفارشی ایجاد کنید. اسکرین شات بگیرید، مجوزهای فروشگاه خود را دریافت کنید و AppMachine بقیه کارها را انجام می دهد.. اگر قابلیت‌های حرفه ‌ای بیشتری را دوست دارید، سرویس‌های وب یا جاوا اسکریپت را اضافه کنید.

Shoutem

بهترین برنامه اپلیکیشن ساز رایگان

Shoutem جامع ترین پلتفرم سازنده اپلیکیشن موبایل بدون نیاز به کد است که به شما امکان می دهد برنامه های موبایل را به راحتی و بدون نوشتن حتی یک خط کد بسازید. به عبارت دیگر، برای ایجاد اپلیکیشن موبایل خود برای هر هدفی، خواه شخصی، تجاری یا تبلیغاتی، نیازی به برنامه نویسی ندارید. این پلت فرم به گونه ای طراحی شده است که استفاده از آن آسان، کاربر پسند باشد و به همه این فرصت را بدهد که اپلیکیشن خود را ایجاد کنند، بدون نیاز به صرف هزینه زیاد یا زمان برای یادگیری دانش برنامه نویسی. Shoutem یک راه آسان برای هر کسی ارائه می دهد تا بدون نیاز به یادگیری زبان برنامه نویسی، اپلیکیشن موبایل خود را برای پلتفرم های مختلف موبایل بسازد. این پلتفرم به کاربران این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های تلفن همراه را فقط با کشیدن و رها کردن ایجاد کنند و بدون نوشتن کد دستی، عناصر مختلف را به سرعت به برنامه خود اضافه کنند. همچنین، می‌توانید پیش ‌نمایش دقیق اپلیکیشن موبایل خود را قبل از انتشار آنلاین مشاهده کنید و از هرگونه مشکل سازگاری در آینده جلوگیری کنید. CMS و ویژگی های تجزیه و تحلیل پلت فرم Shoutem یک CMS قدرتمند را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد به راحتی محتوا را برای برنامه تلفن همراه خود بسازید. چندین منبع محتوا و همچنین ماژول های محتوای سفارشی وجود دارد که فرآیند ساخت محتوای سریع را برای برنامه شما امکان پذیر می کند. ابزار تجزیه و تحلیل شما را قادر می سازد تا رفتار کاربر، ترافیک اپلیکیشن خود را تجزیه و تحلیل کنید، کاربران خود را آنالیز کنید، تعامل را افزایش دهید، و همچنین عملکرد اپلیکیشن خود را به طور موثر بهینه کنید. همچنین یک ماژول اعلان داخلی بدون محدودیت، مدیریت کاربر و اطلاعات فعالیت کاربر ارائه می دهد. استفاده از پلتفرمی که هر کس می تواند با آن یک برنامه بسازد بسیار آسان است. از یک رابط کشیدن و رها کردن استفاده می کند، بنابراین کار با آن سریع و کارآمد است و به شما این امکان را می دهد که بیشتر روی برنامه خود تمرکز کنید تا اینکه بفهمید کدام دکمه چه کاری را انجام می دهد. ویژگی‌ها و ماژول‌ها می ‌توانید برنامه‌های بومی iOS، Android و HTML5 را در کمترین زمان و بدون هیچ‌ گونه مهارت کدنویسی بسازید. با تنوع ویژگی‌ها و ماژول‌های مختلف، Shoutem راه‌ حلی جامع برای انواع مختلف برنامه‌ها از شرکت‌های کوچک و متوسط، فروشگاه‌ها، جوامع، شرکت‌های خبری و غیره ارائه می ‌کند. تقریباً هر نوع برنامه‌ای را می ‌توان با پلتفرم Shoutem ایجاد کرد. برخی از محبوب ترین ماژول ها/ویژگی ها عبارتند از: Audio & Video – ماژول رویدادها – ادغام فیس بوک، توییتر و اینستاگرام – ادغام Shopify – ادغام وردپرس – ادغام تبلیغات – ماژول اجتماعی. Shoutem نه تنها به شما اجازه می دهد اپلیکیشن موبایل خود را به روشی سریع و آسان بسازید بلکه به شما این امکان را می دهد که از اپلیکیشن موبایل خود درآمدزایی کنید. ماژول‌ها و گزینه‌های مختلفی در دسترس هستند که به کاربران اجازه می‌دهند از اپلیکیشن درآمد کسب کنند. به عنوان مثال، ماژول تجارت الکترونیک به شما امکان می دهد فروشگاه Shopify خود را در برنامه ادغام کنید، که این امکان را برای شما فراهم می کند تا تراکنش های تجارت الکترونیک را از طریق برنامه خود بپذیرید. ماژول تبلیغات موبایلی به شما امکان می دهد تبلیغات را در شبکه های مختلف تبلیغات تلفن همراه (DFP، AdMob، MoPub) قرار دهید. ماژول places به شما امکان می ‌دهد تا مشاغل محلی مختلف را تبلیغ کنید.

با Shoutem می توانید برنامه تلفن همراه خود را به طور خودکار در فروشگاه Google Play و App Store با حساب توسعه دهنده خود منتشر کنید. فرآیند انتشار بطور کامل از سمت Shoutem انجام می شود تا کاربران بتوانند روی محتوای برنامه و طراحی تمرکز کنند. محتوای برنامه را می توان در هر زمان بروز کرد و انتشار برنامه بروز شده رایگان است. علاوه بر این، می‌توانید باینری برنامه خود را به ‌صورت رایگان برروزرسانی کنید و بهترین سازگاری برنامه را با آخرین نسخه اندروید و iOS فراهم کنید. به ‌روزرسانی باینری برنامه تضمین می‌کند که برنامه شما همیشه با آخرین بروزرسانی‌های اندروید و iOS و همچنین با دستگاه‌های مختلف تلفن همراه سازگار باشد. برنامه Reseller White-label Shoutem همچنین راه حلی برای نمایندگی ها، افراد یا سازمان هایی که می خواهند برنامه های Shoutem را به مشتریان خود بفروشند عالی است. برنامه Reseller شما را قادر می سازد تا با ایجاد برنامه های موبایلی با Reseller White با کیفیت برای مشتریان خود درآمد بیشتری کسب کنید. ساختن اپلیکیشن های بومی با کیفیت بالا با کسری از هزینه توسعه سفارشی آسان تر از همیشه است. نمایندگان فروش می توانند داشبورد خود را در دامنه خود به مشتریان ارائه دهند. این 100% برای شما قابل تنظیم است تا حساب خودتان را بسازید، به مشتریان حساب های ایمن بدهید تا به آنها اجازه دهید برنامه خود را مدیریت کنند، محتوا را تعدیل کنند، اعلان ها ارسال کنند و علاوه بر ایمیل و پشتیبانی تلفنی اولویت دار، فروشندگان آموزش های اولیه ایجاد برنامه را دریافت می کنند به علاوه یک پشتیبان اختصاصی.

Tappla – Apple TV App Builder

بهترین برنامه اپلیکیشن ساز رایگان

برنامه ساز تلویزیون با کاربری آسان که باعث می شود سریعتر ازهمیشه برنامه های تلویزیونی زیبا برای Apple TV بدون کدنویسی ایجاد کنید.

Zappter AG

بهترین برنامه اپلیکیشن ساز رایگان

Zappter AG یک شرکت فناوری مستقر در سوئیس است که خلاقانه‌ترین و قابل تنظیم ‌ترین اپلیکیشن ‌ساز کشیدن و رها کردن موجود در بازار را توسعه می‌دهد. Zappter قصد دارد با ایجاد آسان و مقرون به صرفه برای صاحبان برنامه‌های تجاری پیشرفته خود بدون مهارت برنامه ‌نویسی، کسب‌ وکارها را با برنامه‌های تلفن همراه توانمند کند. اپلیکیشن ساز کشیدن و رها کردن عناصر کاملاً قابل تنظیم به کارآفرینان این امکان را می دهد تا برنامه های خود را در عرض چند دقیقه بسازند. طراحی منحصربه ‌فرد و مجموعه جامع ویژگی‌ها، کاربران را قادر می‌سازد تا برنامه‌هایی ایجاد کنند که دارای عملکردها و قابلیت‌هایی برای رفع نیازهای ساده و پیچیده تجاری هستند.

 

 

 

 

 

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین برنامه اپلیکیشن ساز رایگان

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام ممنون از اطلاعات خوبتون من از برنامه ساز همراه استفاده میکردم قبلا که مثل یه اپلیکیشین روی گوشیم نصب بود و باهاش برنامه های متنی میساختم کدوم یکی از موارد بالا اینجوریه که من نصب کنم رو گوشی و باهاش برنامه بسازم؟