کاربران iOS در گوگل مپس از تب For You بهره مند شدند

مسیریاب گوگل مپس

یکی از مسیریاب های بسیار محبوب در میان کاربران دستگاه های اندرویدی و iOS، مسیریاب گوگل مپس می باشد، شما با استفاده از این مسیریاب می توانید بسیاری از مکان هایی را که نمی شناسید رفته و سریعتر به مقصد خود برسید. در این چند مدت اخیر کمپانی گوگل تصمیم گرفته است که یک سری تغییرات اساسی در مسیریاب اختصاصی خود ایجاد نماید تا بتواند با سایر مسیریاب ها از جمله Waze رقابت نماید.

مسیریاب گوگل مپس

در صورتی که شما نیز از کاربران پر و پا قرص مسیریاب گوگل مپس باشید، قطعا تا به امروز در گوشی هاندرویدی خود با تب جدید For You آشنا هستید. این تب در گوگل مپس قسمت جدیدی می باشد که به تازگی افزوده شده است و می‌ تواند علایق کاربرانش را تشخیص داده بر اساس آن محتوای مربوطه را نمایش می دهد. در ماه ژوئن سال جاری، کمپانی گوگل با انتشار این ویژگی برای کاربران سیستم عامل اندروید توانست محبوبیت بسیار بالایی را در میان کاربران کسب نماید. اما اکنون با گذشت شش ماه از انتشار این قابلیت برای اندروید، در نهایت نوبت به کاربران دستگاه های iOS نیز رسیده است که به این قابلیت کاربردی دسترسی یابید.

مسیریاب گوگل مپس

تب For You در مسیریاب گوگل مپس در حال حاضر در اختیار کاربران دستگاه های iOS در بیش از 40 کشور جهان قرار گرفته است و از طرفی دیگر در سیستم عامل اندروید برای 130 کشور جدید دنیا گسترش پیدا کرده است. با استفاده از این ویژگی، می‌ توانید از جدیدترین خبرها و رویدادهای مکان‌ های مورد علاقه‌ خود را بر روی نقشه با خبر گردید. علاوه بر For You زمانی که وارد یک محله جدید می‌ شوید، می‌ تواند تفریحات موردنظر در آن نقطه را به شما پیشنهاد می نماید یا زمانی که در سفر دنبال یک رستوران یا فروشگاه خوب هستید، به سرعت شما را به هدفتان برساند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: The Verge

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کاربران iOS در گوگل مپس از تب For You بهره مند شدند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *