بهترین انیمه های عاشقانه دبیرستانی را بشناسید

انیمه عاشقانه دبیرستانی سینمایی دوبله فارسی

یکی از محبوب‌ترین و بهترین سبک‌ها در دنیای انیمه‌ها، ژانر عاشقانه است که طرفداران بسیاری در کل جهان دارد. اگر انتخاب انیمه در ژانر عاشقانه برای شما سخت و مشکل است، نگران نباشید؛ ما در این مقاله سعی کرده‌ایم بهترین و معروف‌ترین انیمه‌های عاشقانه دبیرستانی یا مدرسه‌ای را به شما معرفی کنیم تا وقت خود را صرف دیدن یک انیمه‌ی باارزش کنید، بنابراین پیشنهاد می‌شود تا آخر این مقاله حتما با ما همراه بمانید. حتما مقاله بهترین و محبوب ترین شخصیت های انیمه رو هم ببینید.

انیمه های مدرسه ای جادویی

یکی از انواع انیمه‌های مدرسه‌ای، انیمه‌ مدرسه‌ای جادویی است که جزو ژانرهای جذاب و محبوب محسوب می‌شود.

یک دنیای جادویی در انیمه‌ها برای همه‌ ما گریز از واقعیت است.

انیمه‌های مدرسه‌ای جادویی زیادی ساخته شده‌اند که فقط دانش‌آموزان نقش اصلی آن را ایفا می‌کنند.

در این قسمت از مقاله قرار است چند انیمه مدرسه‌ای جادویی به شما معرفی شود تا با تماشای آن‌ها متوجه این نوع از انیمه‌های مدرسه‌ای شوید.

  • انیمه Makai Ouji Devils and Realist

این انیمه در سال ۲۰۱۳ در قالب ۱۲ قسمت در استودیو Dogakobo ساخته شد؛ این اثر یک انیمه مدرسه‌ای با نبردهای جادویی و عناصر کمدی است.

خلاصه انیمه: ویلیام که جزو یک خانواده‌ اشراف‌زاده است و در حال حاضر سرپرستی آن را عمویش برعهده دارد؛ یک روز عمویش برشکست می‌شود و تمام مال و اموالش را از دست می‌دهد، به شکلی که دیگر حتی پولی برای تحصیل ویلیام ندارد.

ویلیام که در جستجوی راهی برای پول درآوردن است، به زیرزمین می‌رود تا فکری کند که در آن‌جا به یک جعبه‌ای عجیب برخورد می‌کند؛ از روی کنجکاوی در صندوق را باز می‌کند که جنی به‌نام dantalion (دانتالیون) از آن بیرون می‌آید.

ویلیام توسط دانتالیون برای پادشاه بعدی شهر دیوها انتخاب می‌شود و این شروع ماجرای این انیمه است.

  • انیمه Yamada-ku and the Seven Witches

این انیمه یک مجموعه مانگای ژاپنی است که به نویسندگی و تصویرگری میکی یوشیکاوا است؛ اولین قسمت این انیمه در سال ۲۰۱۲ و آخرین قسمت آن در سال ۲۰۱۷ منتشر شد.

بهترین انیمه Yamada-kun and the Seven Witches

خلاصه انیمه: ریو یامادا دانش‌آموز سال دوم دبیرستان سوزاکو است؛ ریو یک دانش‌آموز بی‌انضباط و تنبل است.

ریو همیشه دیر به کلاس می‌رسد و در طول کلاس تماما چرت می‌زند؛ به همین دلیل همیشه کم‌ترین نمرات کلاس متعلق به آن است.

در همان کلاس ریو، فردی بسیار زیبا به‌نام زورکی شیراشی اورارا وجود دارد که شخصیتش کاملا برعکس ریو است؛ طی حادثه‌ای، یک روز جای آن‌ها باهم تغییر می‌کند، یعنی روح ریو داخل جسم اورارا می‌شود و روح اورارا هم داخل جسم ریو.

  • انیمه Re:Zero – Starting Life in Another World

یکی از انیمه‌های مدرسه‌ای جادویی بسیار معروف و دیدنی، انیمه شروع زندگی در جهان دیگری (Re:Zero – Starting Life in Another World) است که با نام کوتاه ری:زیرو هم شناخته می‌شود.

این انیمه در سال ۲۰۱۶ اولین قسمت و در سال ۲۰۲۱ آخرین قسمت آن منتشر شد؛ انیمه ری: زیرو توسط ماساهارو واتانابه و هیرویوکی سوچیا کارگردانی شده است.

این نیمه دو فصل دارد که مجموع هر دو فصل ۵۲ قسمت می‌شود.

خلاصه انیمه: داستان انیمه درباره یک دانش‌آموز دبیرستانی به نام سوبارو ناتسوکی است که یک روز هنگامی که دارد از فروشگاه برمی‌گردد وارد یک دنیای عجیب و اسرارآمیز می‌شود.

سوبارو در دنیای جدید گیج و سرگردان می‌گردد که گیر ارازل اوباش آن‌جا می‌افتد؛ درست در زمانی که سوبارو به کمک احتیاج دارد، یک دختر زیبا با موهای نقره‌ای پیدا می‌شود و به آن کمک می‌کند.

 

بهترین انیمه های عاشقانه سینمایی

  • انیمه Your name (نام تو)

انیمه عاشقانه دانشجویی

بدون شک می‌توان گفت که یکی از بهترین و رمانتیک‌ترین انیمه‌های دنیا، انیمه your name یا نام تو است؛ این انیمه در سال ۲۰۱۶ سومین انیمه پرفروش در کل تاریخ شد.

این انیمه ژاپنی در سال ۲۰۱۶ به کارگردانی ماکوتو شینکای منتشر شد و از همان ابتدا توانست امتیاز ۸.۹ را نصیب خود کند و جزو برترین انیمه‌های سال شود.

خلاصه انیمه: داستانی انیمه عاشقانه در مورد یک پسر و دختر دبیرستانی است؛ یک روز صبح هنگامی که بیدار می شوند متوجه می شوند روحشان با یکدیگر عوض شده است.

  • انیمه A Silent Voice

یکی دیگر از زیباترین و بهترین انیمه‌های عاشقانه‌ی دنیا، انیمه صدای خاموش است که در سال ۲۰۱۶ به کارگردانی نائوکو یامادا منتشر شد.

این انیمه‌ی عاشقانه در همان روزهای اول توانست جایزه بهترین فیلم انیمیشنی را در مراسم جوایز منتقدان فیلم دریافت کند.

امتیاز دریافتی این انیمه از نگاه بینندگان ۹ است.

داستان این انیمه درباره یک پسر دبیرستانی است که به دلایل خاطرات آزار و اذیت کودکیش، قصد دارد خودکشی کند؛ اما در آخرین لحظه طی اتفاقاتی نظرش تغییر می‌کند.

  •  انیمه I Want to Eat Your Pancreas

انیمه I Want to Eat Your Pancreas یکی از انیمه های احساسی برتر در ژانر عاشقانه است که بر اساس رمانی به‌نام Yoro sumino ساخته شده است.

این انیمه در سال ۲۰۱۸ توسط کارگردان شینیچیرو اوشیجیما منتشر شد.

داستان این انیمه سینمایی عاشقانه در مورد پسری گوشه‌گیر است که در اتاق انتظار یک بیمارستان، با کتابی مواجه می‌شود.

پسر خیلی زود متوجه می‌شود که این کتاب، دفترچه خاطرات همکلاسی‌اش در مدرسه است؛ دفترچه خاطرات دختری که از یک بیماری لوزالمعده رنج می‌برد.

  • انیمه Castle in the Sky

یکی از انیمه‌های برتر و رمانتیک سینمای ژاپن، انیمه Castle in the Sky است که در سال ۱۹۸۶ توسط کارگردان معروف هایائو میازاکی منتشر شد.

خلاصه انیمه: شیتا دختری جوان است که توسط نیروهای دولتی به خاطر قدرت گردنبند مرموزش دزدیده می‌شود؛ در این میان دزدان دیگری هم به دنبال این گردنبند هستند، به همین خاطر به کشتی نیروهای دولتی حمله می‌کنند.

شیتا در میان دزدان، با پسری به نام پازو آشنا می‌شود که آرزوی دیدن قلعه‌ی افسانه‌ای به نام لاپوتا را در دل دارد.

این انیمه سینمایی عاشقانه، اثری دوست داشتنی و جذاب است که مفهوم عشق و دوستی و رویا را در محوریت خود جا داده است.

انیمه های معروف

انیمه عاشقانه دبیرستانی سینمایی دوبله فارسی

  • انیمه A Whisker Away

انیمه A Whisker Away، یکی از بهترین انیمه‌های سینمایی در ژانر عاشقانه دبیرستانی است؛ این انیمه جذاب در سال ۲۰۲۰ با کارگردانی جونیچی ساتو ارائه شد.

این انیمه به دلیل اینکه مفهوم عاشقانه جالب و منحصربه‌فردی دارد، باعث شد که به یکی از انیمه‌های سینمایی عاشقانه دبیرستانی جدید و برتر تبدیل شود.

داستان انیمه در مورد پسری دبیرستانی به‌نام میو ساساکی است که طی اتفاقی یک ماسک پیدا می‌کند که با زدن آن ماسک، تبدیل به گربه می‌شود.

میو ساساکی که عاشق همکلاسی خود به‌نام کنتو است، نمی‌تواند فاصله میان خود و کنتو را کم کند؛ به همین خاطر سعی می‌کند با تبدیل شدن به گربه، توجه کنتو را به خود جلب کند.

  • انیمه I Want to Let You Know That I Love You

دومین انیمه پیشنهادی سینمایی در ژانر عاشقانه دبیرستانی، انیمه I Want to Let You Know That I Love You است که در سال ۲۰۱۶ توسط کارگردان تتسویا یاناگیساوا منتشر شد.

به دلیل استقبال مردم از این انیمه، قسمت دوم آن در همان سال ۲۰۱۶ با نام The Moment You Fall in Love منتشر شد.

داستان این انیمه درباره دانش‌آموزان دبیرستانی است که درگیر چالش اعتراف به عشق نسبت به یکدیگر می‌شوند.

  • انیمه Her Blue Sky

یکی دیگر از زیباترین انیمه های سینمایی رمانتیک دبیرستانی، انیمه دخترانه و عاشقانه Her Blue Sky است که به کارگردانی تاتسویوکی ناگای در سال ۲۰۱۹ عرضه شد.

این انیمه در همان روزهای اول منتشرش، توانست امتیاز بسیار بالایی از نگاه بینندگان کسب کند.

داستان این انیمه جذاب درباره یک دانش آموز دبیرستان سال سومی به‌نام آکین است که با یک گیتاریست خوش ذوق به اسم شینو در رابطه است.

این دو با هم تصمیم گرفته‌اند بعد از فارغ‌التحصیلی به توکیو بروند تا شینو موسیقی را حرفه‌ای‌تر دنبال کند.

  • انیمه Hello World

انیمه Hello World یکی زیباترین انیمه های ژاپنی است این انیمه سینمایی عاشقانه در سال ۲۰۱۹ با کارگردانی توموهیکو ایتو منتشر شد

این انیمه جذاب توانست رتبه ۷.۶ را دریافت کند و همچنین منتقدان انیمیشن‌ها این انیمه Hello World را در ژانر عاشقانه دبیرستانی جزو برترین‌ها می‌دانند.

داستان این انیمه در آینده اتفاق می‌افتد و در مورد یک دانش آموز دبیرستانی است که با شخصی که ادعا می‌کند خود او است مواجه می‌شود و آن شخص می‌گوید که از ۱۰ سال آینده آمده است تا یکی از همکلاسی هایش را نجات دهد.

انیمه های عاشقانه کره ای

انیمه عاشقانه دانشجویی

  • انیمه تاتامی گلکسی TATAMI GALAXY

یکی از انیمه‌های برتر و جذاب در ژانر عاشقانه دانشجویی، انیمه تاتامی گلکسی است که داستانی کاملا متفاوت با بقیه انیمه ها دارد.

البته خوب است بدانید که این انیمه سینمایی نیست، بلکه یک سریال ۱۱ قسمتی است؛ اولین قسمت این انیمه در سال ۲۰۱۰ با کارگردانی ماساکی یواسا منتشر شد.

این انیمه با داستان متفاوتش توانست رتبه ۸.۵۹ را از نگاه بینندگان کسب کند.

خلاصه انیمه: در عصر یک روز پاییزی یک دانشجوی سال دوم در پشت یک معبد با مردی عجیب روبرو می‌شود؛ آن مرد ادعا می کند خدای ازدواج است.

این پسر هنگام ملاقات با این مرد به گذشته‌ها فکر می‌کند، درست در دو سال پیش به همراه دوستش اوزو روابط زوج‌های دانشگاه را خراب می‌کردند که در آخر رابطه خودش هم به‌هم خورد.

حال این مرد عجیب ادعا می‌کند که می‌تواند این دانشجو را به عقب برگرداند تا بتواند گذشته‌ی خود را جبران کند.

  • انیمه Josee, the Tiger and the Fish

یکی از بهترین انیمه‌های عاشقانه ژاپنی، انیمه Josee, the Tiger and the Fish است که در سال ۲۰۲۰ با کارگردانی کاتورو تامورا ساخته و ارائه شد.

این انیمه می‌تواند عنوان عاشقانه‌ترین انیمه سینمایی را بگیرد.

داستان این انیمه در مورد یک دختر جوان و یک دانشجوی پسر است؛ دختر خیلی به ندرت از خانه بیرون می‌آید اما یک روز به طور اتفاقی، این دو باهم ملاقات می کنند.

پیشنهاد می‌شود این انیمه عاشقانه و کمدی را به هیچ عنوان از دست ندهید.

  • انیمه Book Girl

یکی از انیمه‌های قدیمی در ژانر عاشقانه دانشجویی، انیمه Book girl است که در سال ۲۰۱۰ به کارگردانی شونسوکه تادا ساخته شد.

کونوها اینو یک دانشجوی سال دوم دبیرستان است؛ او در کودکی یک نویسنده بااستعداد بوده، حتی یک بار برای نوشتن یک رمان برنده جایزه شده است.

پس از یک اتفاق قسم می‌خورد که دیگر هیچ کتابی ننویسد؛ این وضعیت تا زمانی که با رییس یک باشگاه ادبی آشنا نشده است ادامه دارد.

 

انیمه عاشقانه مدرسه ای

  • انیمه Magical Sempai

یکی از انیمه‌های عاشقانه مدرسه‌ای انیمه Magical Sempai است که نویسنده آن Azu است؛ این انیمه سریالی، به کارگردانی Fumiaki Usui است که در سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۱ در قالب ۱۲ قسمت منتشر شد.

داستان این انیمه در مورد یک دانش‌آموز پسر و دختر است؛ این پسر از زندگی خود کاملا ناامید است، تا اینکه با دختری به‌نام سمپای آشنا می‌شود که در حال تمرین‌های شعبده بازی است.

این دختر تنها عضو باقی‌مانده کلوپ نمایش جادویی است، ام سمپای ترس از حضور در صحنه دارد؛ به همین خاطر از پسر خواهش می‌کند که به‌عنوان دستیار به او کمک کند، پسر هم برخلاف میلش قبول می‌کند.

  • انیمه Relife

یکی از بهترین انیمه‌های سریالی عاشقانه مدرسه‌ای، انیمه Relife است که در سال ۲۰۲۰ در قالب ۱۳ قسمت منتشر شد.

اگر علاقمند به انیمه‌های سریالی هستید، این انیمه می‌تواند گزینه خوبی برای تماشا باشد.

آرتا کایزاکی مرد جوانی است که همیشه از سرکارهایش اخراج می‌شود؛ او در اوج ناامیدی به طور اتفاقی با یک فرد آشنا می‌شود.

آن فرد به او پیشنهاد می‌کند که یک قرص را مصرف کند تا به ده سال گذشته یعنی سن ۱۷ سالگی بازگردد و پس از یک سال دوباره می‌تواند به زمان حال برگردد، اما با این تفاوت که دیگر یک شغل تمام وقت و ثابت دارد.

آرتا خیلی سریع پیشنهاد را قبول می‌کند و مجدد به سن ۱۷ سالگی برمی‌گردد و تازه این شروع ماجرای این انیمه است.

  • انیمه زیبا همچون ماه

یکی از زیباترین انیمه‌های عاشقانه مدرسه‌ای، انیمه زیبا همچو ماه است که در سال ۲۰۱۷ در قالب ۱۲ قسمت منتشر شد.

این انیمه می‌تواند انتخاب خوبی برای افراد بالای ۱۳ سال که به ژانر عاشقانه مدرسه‌ای علاقمند هستند باشد.

انیمه زیبا همچو ماه بسیار آرامش‌بخش است و نویسنده سعی کرده با شوخی‌های ملایم مخاطب را بخنداند؛ این انیمه با نشان دادن زندگی دانش آموزان، دغدغه‌های نوجوانان را نشان می‌دهد.

داستان زیبا همچو ماه در مورد عشق معصومانه‌ای دو دانش‌آموز به‌ نام‌های کاتورا آرزومی و آکانه میزونو است که در سال آخر دبیرستان باهم همکلاسی می‌شوند؛ آن‌ها از قبل هیچ آشنایی باهم نداشته‌اند و جرقه عشقشان اولین بار در دیدار در مدرسه می‌خورد.

انیمه زیبا همچون ماه

انیمه های معروف

  • انیمه Seven Deadly Sin

انیمه هفت گناه کبیره (Seven Deadly Sin) یک مجموعه مانگای فانتزی ژاپنی است که به نویسندگی و تصویرگری Nakaba Suzuki ساخته شده‌ است.

این انیمه نخستین بار در سال ۲۰۱۴ در استودیو Pictures ساخته شد و پس از استقبال مردم قسمت های بعدی این انیمه منتشر شد.

انیمه هفت گناه کبیره در سال ۲۰۱۵ برنده سی‌وپنجمین جایزه کودانشا مانگا در دسته شونن شد و در سال ۲۰۲۰ این انیمه به دلیل داستان بسیار جذابش، جزو پرفروش‌ترین انیمه‌های سال شد.

داستان این انیمه با فضایی شبیه به قرون وسطی آغاز می‌شود؛ شما در این انیمه شاهد گروهی از جنگجویان هستید که متهم به گناه نکرده شده‌اند، آنها تلاش می‌کنند خود را از این مخمصه نجات دهند.

  • انیمه پادشاهی Kingdom

یکی از انیمه‌های معروف و تماشایی، انیمه پادشاهی است که اولین قسمت آن در سال ۲۰۱۲ منتشر شد.

این انیمه‌ی بسیار تماشایی توانست نظر مثبت منتقدان زیادی را به خود جلب کند و از نگاه بینندگان توانست رتبه ۸.۴ را دریافت کند، در کل این انیمه در زمان ارائه، با استقبال زیادی روبه‌رو شد.

از صداپیشگان معروف و اصلی این انیمه می‌توان به آدام فدیک، جون فوکویاما و ماساکازو اشاره کرد.

خلاصه انیمه: یک پسر جوان در چین باستان آرزو دارد که بزرگ‌ترین ژنرال پادشاهی شین شود؛ این پسر برای رسیدن به این هدف دست به هرکاری می‌زند.

  • انیمه هیولا Monster

یکی از بهترین انیمه‌های سریالی در ژانر روانشناسی، انیمه هیولا است؛ اولین قسمت این انیمه در سال ۲۰۰۴ به کارگردانی ماسایوکی کوجیما منتشر شد و تا ۷۴ قسمت ادامه یافت.

انیمه هیولا Monster

این اثر براساس یک رمان به نام another monster ساخته شده است و ساخت این انیمه توسط یکی از معروف‌ترین و موفق‌ترین استودیوهای صنعت انیمه به اسم madhouse انجام شده است.

انیمه هیولا در همان قسمت‌های ابتدایی، مورد استقبال منتقدان و بیننده‌های زیادی قرار گرفت و در یکی از جشنواره‌ها به نام IFTA برنده جوایز متعددی شد.

داستان این انیمه در مورد شخصی به اسم دکتر تنما که جراح مغز و اعصاب حرفه‌ای است.

این دکتر در یکی از بیمارستان‌های آلمان مشغول به‌کار است و یک زندگی آرام و خوبی دارد؛ اما در یک روز با گرفتن یک تصمیم غلط، همه چیز را بهم می‌ریزد.

روزی دکتر تنما با دو مریض خیلی بدحال مواجه می‌شود که یکی از آنها پسر بچه‌ای است که در ناحیه سر دارای آسیب دیدگی شدید است و دیگری شهردار شهر است که باید هرچه زودتر تحت مراقبت‌های لازم پزشکی قرار بگیرد.

دکتر تنما با عقیده خود که همه زندگی‌ها ارزش یکسان دارند، اول جان پسر بچه را نجات می‌دهد؛ اما آیا این تصمیم درست است یا غلط؟

1.8/5 - (49 امتیاز)

نظرات در مورد : بهترین انیمه های عاشقانه دبیرستانی را بشناسید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *