افشای اطلاعاتی جدید از آیفون های 2018

آیفون های 2018

این روزها در بسیاری از سایت های خبری اطلاعات زیادی در خصوص آیفون های 2018 کمپانی اپل منتشر می شود و بسیاری از افراد اکنون منتظر این هستند که این گوشی های هوشمند به طور رسمی منتشر شوند و یا کمپانی اپل اطلاعاتی از آن ها را به طور رسمی اعلام نماید. به نوعی آیفون های 2018 یکی از پر شایعه ترین گوشی های آیفون کمپانی اپل هستند.

آیفون اقتصادی اپل

آیفون 2018 مدل مقرون به صرفه اپل بدون شک یکی از پرحاشیه ترین گوشی‌ های آیفون می باشد ولی هنوز باید منتظر رونمایی رسمی از این گوشی هوشمند باشیم؛ اکنون توسعه‌ دهندگان یک سری اطلاعات جذابی را در خصوص آیفون 6.1 اینچی با صفحه نمایش LCD افشا کرده‌ اند. انتظار داریم که آیفون 2018 اقتصادی کمپانی اپل با یک صفحه نمایش 6.1 اینچی به همراه یک ماژول دوربین تکی بر روی پنل پشتی رونمایی گردد.

آیفون های 2018

توسعه‌ دهندگان این کمپانی با بررسی دقیق تر نرم‌ افزار Xcode اپل، توانستند یک سری اطلاعات جدید در خصوص این گوشی هوشمند بدست آورند. اسامی احتمالی این گوشی هوشمند شامل: آیفون xx، آیفون 9.7 و LCP به شماره مدل N84 می باشد. یکی از مسائل مورد توجه در خصوص آیفون مقرون به صرفه ی اپل آن است که آیفون 6.1 اینچی از یک صفحه نمایش DCI-P3 LCD با پردازنده ی A10 اپل استفاده می نماید. این گوشی هوشمند اقتصادی اپل در اصل به عنوان جانشین آیفون SE ولی با طراحی ظاهری مشابه با آیفون 8 و صفحه نمایش بدون حاشیه می باشد.

در بخش بریدگی بالای صفحه نمایش، تمامی سنسورهای لازم به منظور پشتیبانی از فناوری Face ID قرار گرفته است. همچنین سنسور دوربین اصلی نیز تا حدودی بزرگ‌ تر شده است. حافظه‌ ی رماین گوشی هوشمند، حداقل 3 گیگابایت می باشد و قبلا نیز گفته شده بود که احتمال عرضه‌ ی نخستین آیفون‌ دو سیم کارت وجود دارد. با این حال که در خبرهای بعدی نیز گفته شده بود که احتمال رونمایی آیفون 2018 به درگاه دو سیم کارت در آخرین نسخه آزمایشی سیستم عامل iOS 12 تایید شده ولی بعدها در سایر خبرها مطرح شد که آیفون نسخه ی LCD دو سیمکارت با نام آیفون 9 فقط در بازار کشور چین عرضه خواهد شد. گویا کوپرتینویی ها تصمیم دارند آیفون 2018 اقتصادی خود را با دو سیمکارت به بازار عرضه نمایند اما هنوز این شایعه که نسخه‌ ی دو سیمکارت این گوشی فقط در بازار کشور چین عرضه خواهد شد، به قوت خود باقی می باشد.

بیشتر بخوانید  اپل واچ آینده به دوربین مجهز می شود

 

مطالب مرتبط 

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشای اطلاعاتی جدید از آیفون های 2018

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *