آیفون های 2018 ماه آینده رونمایی خواهند شد

آیفون های 2018

آیفون های 2018 | اگر نگاهی به تقویم خود بیندازید حتما متوجه می شوید که کمپانی سامسونگ فردا از فبلت پرچمدار خود رونمایی به عمل خواهد آورد و بسیاری از افراد هم اکنون درگیر مسائل مربوط به این فبلت و هستند و کمی از آیفون های 2018 غافل شده اند ولی در این میان کمپانی اپل نیز به دلیل رقابتی که با کره ای ها دارد تصمیم گرفته تا از آیفون های خود حداکثر تا ماه آینده رونمایی به عمل آورد.

آیفون های اپل

بر اساس گفته های یکی از تاجران لوازم جانبی که برخی از مواقع در خصوص طراحی گجت‌ های نسل بعدی اظهارنظر می نماید، کمپانی اپل مقرون به صرفه ترین آیفون جدید خود را آیفون 2018 نام گذاری خواهد کرد. نسل جدید آیفون 10 نیز ممکن است بر اساس سنت همیشگی کمپانی اپل، آیفون 10 اس نامگذاری شود. بزرگ‌ ترین مدل آیفون‌ های جدید نیز بر این اساس باید آیفون 10 اس پلاس نام داشته باشد؛ گوشی هوشمندی که به یک صفحه نمایش 6.5 اینچی تجهیز شده است، یعنی بزرگ‌ ترین صفحه نمایشی که تا به امروز برای گوشی‌ های آیفون طراحی شده است.

آیفون های 2018

به طورکلی آیفون‌ های جدیدی که کمپانی اپل در ماه آینده معرفی خواهد کرد عبارت‌ است از آیفون 10 اس با صفحه نمایش 5.8 اینچی، آیفون 2018 با صفحه نمایش LCD و آیفون XS پلاس با صفحه نمایش 6.5 اینچی که هر سه گوشی هوشمند این کمپانی به پردازنده ی 7 نانومتری A12 Bionic اپل و اتصال LTE گیگابیت تجهیز شده اند. مقرون به صرفه ترین مدل آیفون های 2018 ممکن است برای کاربران چینی دارای دو سیمکارت باشد. این موضوع در حالی است که در طراحی گران‌ ترین مدل نیز احتمال دارد یک درگاه مخصوص سیم‌کارت دوم تعبیه گردد تا افرادی که می خواهند بتوانند از آن استفاده نمایند. هر سه مدل از آیفون های 2018 در بریدگی بالای صفحه نمایش خود دارای ماژول Face ID می باشند و از دوربین قوی‌ تری در پنل پشت خود بهره مند می باشند.

 

مطالب مرتبط 

بیشتر بخوانید  انتشار تصاویر زنده ماکت آیفون 15 پرو

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیفون های 2018 ماه آینده رونمایی خواهند شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *