آغاز پیش فروش آیفون های 2018 از ماه آینده

آیفون های 2018

پیش فروش آیفون های 2018 | تاکنون شایعات بسیاری درخصوص سری جدید آیفون های کمپانی اپل منتشر شده است و افراد هم اکنون منتظر رونمایی و آغاز پیش فروش آیفون های 2018 هستند. کمپانی اپل در سال گذشته نیز آواخر شهریور ماه بود که از آیفون 8، 8 پلاس و آیفون 10 رونمایی به عمل آورد و دقیقا چند روز بعد پیش فروش آن را آغاز کرد. کمپانی اپل در این میان هنوز به طور رسمی و از زمان دقیق رونمایی و آغاز پیش فروش این آیفون ها خبر نداده است.

پیش فروش آیفون های 2018

در چند روز گذشته، چندین اپراتور بین‌ المللی گوشی‌ های هوشمند ادعا نموده اند که کمپانی اپل تصمیم دارد پیش‌ فروش آيفون‌ های جدید خود را از روز جمعه مورخ 14 سپتامبر یعنی برابر با 23 شهریور ماه آغاز نماید. یک از وب‌سایت های خارجی به نام Macerkopf نیز به نقل از چندین اپراتور آلمانی، تاییدیه ای بر این تاریخ داده است. در صورتی که تاریخ شروع پیش‌ فروش درست باشد، باید منتظر باشیم تا کمپانی اپل مراسم رونمایی از آیفون‌ های جدید را در روز 21 شهریور ماه برگزار نماید. گویا در سال جاری نیز مانند سال‌ های پیشین، پیش‌ فروش‌ آیفون‌ های اپل قرار است از نیمه‌ شب، به وقت آمریکا، آغاز گردد.

آیفون های 2018

گفته شده است که کوپرتینویی‌ ها تصمیم دارند در سال جاری سه مدل متفاوت آیفون را به بازار عرضه نمایند؛ دو نسخه از آن قرار است به پنل OLED با ابعاد 6.5 و 5.8 اینچی تجهیز شوند و نسخه ی دیگر قرار است از یک پنل TFT LCD با ابعاد 6.1 اینچ استفاده نماید. شایعات بسیاری در خصوص این گوشی‌ ها وجود دارد ولی منابع زیادی اعتقاد دارند که هر سه‌ آیفون‌، قرار است به یک دوربین TrueDepth تجهیز شوند و از قابلیت Face ID نیز بهره‌ مند گردند. نسخه ی مجهز به پنل TFT LCD احتمالا ارزان‌ ترین نسخه در میان این سه مدل خواهد بود. از آن طرف گفته شده است که هر دو مدل مجهز به پنل OLED، قرار است ضمن داشتن مشخصاتی قدرتمند، قیمت بالایی نیز داشته باشند.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  گزارش رویت شدن خط افقی در گوشی آیفون 14 پرو و پرو مکس

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آغاز پیش فروش آیفون های 2018 از ماه آینده

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *