پشتیبانی آیفون های 2018 از Apple Pencil

آیفون های 2018

استفاده از Apple Pencil در آیفون های 2018 | اخیرا کمپانی سامسونگ از جدیدترین پرچمدار سری نوت خود با نام گلکسی نوت 9 رونمایی به عمل آورد که قلم این گوشی هوشمند از قابلیت های بسیاری برخوردار بوده و به نوعی یک فناوری جدید را به قلم افزوده است. در این میان کمپانی اپل نیز گویا تصمیم دارد در آیفون هایی که قرار است ماه آینده رونمایی کند، از قلم هوشمند برخوردار نماید و در این میان بسیاری از افراد منتظر رونمایی از آیفون های 2018 هستند.

قلم کمپانی اپل

بر اطلاعیه ی منتشر شده از سوی شرکتی به‌نام ترندفورس گویا به گفته ی کارشناسان انتظار دارند آیفون‌های 2018 کمپانی اپل از قلم Apple pencil بهره مند باشند. گفته شده است که یکی از این گوشی های آیفون‌ با صفحه نمایش 6.1 اینچی از نوع LCD همراه با قابلیت Face ID و بهره مندی از سیم‌ کارت دوگانه وارد بازار خواهد شد؛ پیش بینی  شده است که این آیفون، برچسب قیمتی بین 699 تا 749 دلار دارد.

آیفون های 2018

از سوی دیگر ولی آیفون 5.8 اینچی با صفحه نمایشی از نوع OLED برچسب قیمتی بین 899 دلار تا 949 دلار خواهد داشت. سومین گوشی آیفون که گفته می‌ شود صفحه نمایشی 6.5 اینچی دارد، علاوه بر تجهیز به حافظه‌ ی داخلی 512 گیگابایتی، از یک در گاه سیم‌ کارت دوتایی نیز پشتیبانی به عمل می آورد. احتمالا آیفون 6.5 اینچی اپل برچسب قیمتی در حدود 1000 دلار خواهد داشت.

این کمپانی در گزارش خود به‌ طور دقیق اعلام نکرده است که کدام مدل از آیفون‌ های 2018 قرار است به استفاده از Apple pencil مجهز شوند ولی در عین حال، این کمپانی گفته است که بهره گیری از این قلم، به‌ عنوان یک قابلیت اختیاری برای کاربران مطرح خواهد شد. گوشی های آیفون 5.8 اینچی و 6.5 اینچی که دارای صفحه نمایش OLED می باشند، از 4 گیگابایت حافظه ی رم بهره مند خواهند بود؛ این موضوع در حالی است که گفته شده آیفون 6.1 اینچی قرار است همانند آیفون 10، به 3 گیگابایت حافظه ی رم تجهیز گردد.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  سرعت شارژ آیفون 14 سریعتر از آیفون 13 نیست

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پشتیبانی آیفون های 2018 از Apple Pencil

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *