مشخصات ظاهری اکسپریا XA3 اولترا سونی

اکسپریا XA3 اولترا سونی

اکسپریا XA3 اولترا سونی | این روزها کمپانی سونی نیز در تلاش است تا دستگاه هایی که عرضه می نماید مطابق با تکنولوژی های روز دنیا باشد و نسبت به دستگاه های کمپانی هایی نظیر سامسونگ و اپل چیزی کم نداشته باشد. در این میان سونی اعلام نمود که تصمیم دارد در آینده ای نزدیک از گوشی جدید خود به نام اکسپریا XA3 اولترا رونمایی به عمل آورد.

اکسپریا XA3 اولترا سونی

کمپانی سونی در ماه ژانویه سال گذشته ی میلادی از سه گوشی جدید میان‌ رده‌ ی خود رونمایی به عمل آورد. براساس آخرین اخبار منتشر شده، گویا سونی تصمیم دارد که برای سال 2019، سه گوشی میان رده و پایین رده معرفی نماید. یکی از کاربران شبکه ی اجتماعی در OnLeaks@، تصاویر جدیدی از این گوشی‌ های هوشمند منتشر نموده اند. با نگاهی به این تصاویر Xperia XA3 Ultra سونی، متوجه شباهت بسیار زیاد تصاویر آن به تصاویر  سونی اکسپریا XA3 معمولی خواهید شد. گویا سونی اکسپریا XA3‌ اولترا با صفحه نمایشی بلند و بزرگ،به همراه حاشیه‌ های باریک و صد البته البته بدون بریدگی بالای صفحه نمایش (ناچ) معرفی می گردد.

ابعاد صفحه نمایش این گوشی هوشمند کمی بزرگتر از ابعاد صفحه نمایش اکسپریا XA2 Ultra می باشد. گوشی 6.5 اینچی سونی اکسپریا XA3 اولترا از صفحه نمایش 167.4 در 73.3 در 8.3 میلی‌ متری استفاده خواهد کرد؛ بر اساس این ابعاد، انتظار داریم تا طول صفحه نمایش نسبت به نسخه ی اکسپریا XA2 اولترا 6.5 اینچی، حدود 4.4 میلی‌ متر بیشتر می باشد. اساسا، شاهد کاهش میزان قابل‌توجهی در عرض و ضخامت کلی گوشی های هوشمند خواهیم بود. همچنین، هنوز انتظار داریم که بیرون‌ زدگی دوربین در طراحی آن هنوز وجود داشته است؛ البته این تغییر نباید عملکرد عکاسی را در این گوشی، کم اهمیت نمایش بدهد.

اکسپریا XA3 اولترا از ماژول دوربین دوگانه با نوع طراحی افقی به همراه ماژول فلش LED‌ دوگانه در بخش بالایی دوربین‌ها معرفی خواهد شد. گویا اکنون خبری از سنسور اثر انگشت بر روی پنل پشتی نمی باشد. البته در این تصاویر به اسانی قابل تشخیص نمی باشد اما گویا سونی قصد دارد از سنسورهای بیومتریک بر روی دکمه‌ ی پاور برای گوشی هوشمند بعدی خود استفاده نماید.

بیشتر بخوانید  انتشار آپدیت اندروید 12 برای گوشی Xperia 10 II سونی

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مشخصات ظاهری اکسپریا XA3 اولترا سونی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *