چقدر احتمال دارد آیفون های 2018 دو سیم کارته باشند؟

آیفون های 2018

آیفون های 2018 | آیفون های کمپانی اپل تا به امروز تنها یک درگاه سیمکارت داشتند و هیچ آیفون دو سیمکارته ای تا به امروز معرفی نشده است ولی این شاید از نظر برخی از افراد این موضوع بسیار اهمیت داشته باشد چرا که برخی از افراد دارای دو سیمکارت متفاوت می باشند که در طول روز به هر دو آن ها احتیاج دارند و این مورد را به عنوان یک ضعف برای گوشی های آیفون تلقی می کنند.

اکنون که هر چقدر به زمان معرفی آیفون های 2018 این کمپانی نزدیک می شویم به نظر می رسد که کمپانی اپل به فکر افزودن قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را به آیفون های آتی می باشد. برخی از سایت های خبری خارجی اخیرا به کالبد شکافی پنجمین نسخه ی آزمایشی توسعه دهندگان iOS 12 پرداخته اند و به موضوعی جالب در گزارش عیب یابی این دستگاه ها پی برده اند. در قسمتی از این گزارش، به طور واضح به شرایط سیم کارت دوم اشاره نموده اند.

باید به این نکته نیز اشاره کنیم که آیفون هایی که هم اکنون در دست کاربران هستند علاوه بر سیم کارت های عادی، از eSIM نیز پشتیبانی می کنند. به همین دلیل، شاید مشاهده چنین موضوعی آنقدرها ارزش نداشته باشد ولی در گزارش عیب یابی از سیستم عامل iOS 12 به شرایط درگاه سیم کارت دوم هم اشاره شده است و نشان می دهد اپل قصد دارد قابلیت پشتیبانی از سیم کارت فیزیکی دوم را نیز به آیفون های بعدی خود اضافه نماید.

لازم به ذکر است که شایعه پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان در گوشی های آیفون، سالیان زیادی است که به گوش می رسد و حداقل تاکنون تحقق نیافته است. در نتیجه به این موضوع زیاد امیدوار نباشید؛ چراکه استفاده از این عبارات شاید تنها راهی برای تفاوت قائل شدن میان انوع سیم کارت ها از یکدیگر باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آیفون 14 پرو به دوربین 48 مگاپیکسلی تجهیز است

نظرات در مورد : چقدر احتمال دارد آیفون های 2018 دو سیم کارته باشند؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *