گوشی OnePlus Nord 3 5G دارای فناوری شارژ 80 واتی

گوشی OnePlus Nord 3 5G دارای فناوری شارژ 80 واتی

انتظار می رود OnePlus Nord 3 5G در ماه جولای سال جاری معرفی شود. قبل از عرضه این گوشی، دستگاه اکنون چند گواهی دریافت کرده و از جمله آنها باید به IMDA سنگاپور، BIS هند، CQC چین و TUV Rheinland اشاره کرد.

در IMDA، دستگاه OnePlus با شماره مدل CPH2493 و تحت عنوان OnePlus Nord 3 5G رویت شد. پشتیبانی از 5G، Wi-Fi، بلوتوث و NFC توسط این گوشی انجام می ‌گیرد و همین مدل در پایگاه CQC با شارژر 80 واتی لیست شد.

گواهی TUV Rheinland نشان می دهد که CPH2491 نیز متعلق به همان دستگاه است. از طریق گواهی BIS مشخص شده که شماره مدل CPH2941 متعلق به نوع هندی Nord 3 5G خواهد بود.

گزارش‌ها فاش کردند که OnePlus Nord 3 5G یک نسخه ریبرند شده از OnePlus Ace 2V خواهد بود که اخیراً در چین عرضه شد. Ace 2V دارای یک پنل 6.74 اینچی OLED بوده که وضوح 1.5K یا 1240 در 2772 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتز و حسگراثرانگشت زیر نمایشگر را ارائه می دهد. این دستگاه از چیپست Dimensity 9000 مدیاتک، حداکثر 16 گیگابایت رم و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی کرده که شامل شارژ 80 واتی می شود.

Ace 2V دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو بوده و در پنل عقب دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی (اصلی) + 8 مگاپیکسلی (اولتراواید) + 2 مگاپیکسلی (ماکرو) قرار دارد. همچنین باید به سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری ColorOS هم پرداخت.

در اخبار مرتبط، OnePlus گوشی هوشمند Nord CE 3 Lite 5G و هدفون Nord Buds 2 TWS را در 4 آوریل معرفی خواهد کرد. همچنین گفته می شود که این شرکت روی Nord CE 3 مشغول کار است. این گوشی بین Nord CE 3 Lite و نورد 3 قرار می گیرد. دستگاه یکی از اولین گوشی های مجهز به اسنپدراگون 782G خواهد بود که در خارج چین به فروش رسیده و ماه جولای تاریخ رونمایی خواهد بود.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا وان پلاس محصول جدید خود را معرفی کرده و عرضه دارد. این گوشی هوشمند یک میان رده جذاب با طراحی آشنا بوده که انتظار داریم ویژگی های برجسته ای داشته باشد و در نوع خود کم نظیر است.

پیش بینی شده محصول آینده وان پلاس از طراحی ارتقایافته نسبت به قبل بهره برد.

بیشتر بخوانید  آغاز فروش گوشی وان پلاس Nord CE 3 در بازار جهانی

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی OnePlus Nord 3 5G دارای فناوری شارژ 80 واتی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *