پاوربانک مغناطیسی انکر 621 Magnetic معرفی شد

پاوربانک مغناطیسی انکر 621 Magnetic معرفی شد

سازنده لوازم جانبی Anker باتری 5000 میلی آمپری Anker 621 مغناطیسی خود را عرضه کرده است که می تواند به عنوان یک دستگاه MagSafe برای آیفون استفاده شود. پاوربانک جدید برای آخرین مدل های آیفون طراحی شده و می تواند تا 7.5 وات برق تولید کند. همچنین یک دستگاه جمع و جور و سبک وزن است که از فناوری MiniCell استفاده می کند. دارای آهنرباهای قوی برای نگه داشتن آیفون شما در هنگام شارژ شدن است.

باتری مغناطیسی Anker 621 (MagGo) با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی با مدل های آیفون 13 و آیفون 12 بسیار خوب کار می کند. هیچ جزئیاتی در مورد زمان شارژ دستگاه‌هایی که از این شارژر Anker MagSafe استفاده می‌کنند وجود ندارد و انتظار می‌رود آیفون 13 کندتر شارژ شود. Anker می گوید این دستگاه یکی از کامپکترین پاور بانکهای MagSafe است. وزن آن حدود 142 گرم بوده و به راحتی می توان آن را در جیب  حین شارژ کردن آیفون قرار داد.

آهنرباهای موجود در Anker 621 MagGo تا جایی که می توانند قوی هستند. آهنرباهای 10N دو پوندی گوشی را از جدا شدن در حین شارژ محافظت می کند. این پاوربانک دارای یک کابل USB-C به USB-C شصت سانتی متری برای شارژ مجدد دستگاه است. با این حال، مشخص نیست که چقدر طول می کشد تا باتری مغناطیسی 5000 میلی آمپر ساعتی Anker 621 به طور کامل شارژ شود.

شارژر جدید Anker MagSafe را می توان از طریق آمازون در ایالات متحده با قیمت 49.99 دلار سفارش داد. این محصول متعاقباً در بازارهای دیگر در دسترس خواهد بود، زیرا در خرده فروشی‌های آنلاین در این مناطق مشاهده شده است. انتظار می رود تحویل در اوایل سپتامبر برای خریداران آمریکایی آغاز شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انکر و معرفی هدفون Soundcore Space Q45

نظرات در مورد : پاوربانک مغناطیسی انکر 621 Magnetic معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *