گوشی Galaxy A23 5G با Snapdragon 695 در راه است

گوشی Galaxy A23 5G با Snapdragon 695 در راه است

در اوایل سال جاری، رندرهای CAD از سامسونگ گلکسی A23 5G آینده به صورت آنلاین منتشر شد و طراحی و ابعاد آن را آشکار کرد. اکنون، این دستگاه در وب سایت Geekbench ظاهر شده و مشخصات کلیدی آن را فاش می کند.

با توجه به لیست، این تلفن هوشمند دارای شماره مدل “SM-A236U” است. این چیپست هشت هسته ای با شش هسته 1.8 گیگاهرتز و دو هسته 2.21 گیگاهرتز یک چیپ میان رده قدرتمند تلقی خواهد شد. این چیپست با Adreno 619 همراه می شود و کاملاً واضح است که Snapdragon 695 خواهد بود.

به غیر از آن، این دستگاه با 4 گیگابایت رم عرضه می شود و تحت سیستم عامل One UI 4.1 مبتنی بر اندروید 12 عمل می کند. با رسیدن به نتایج بنچمارک، دستگاه امتیاز  674 را در تست تک هسته ای و 2019 را در تست چند هسته ای Geekbench 5 به دست آورده است.

پیش از این، افشاگر معتبر OnLeaks رندرهای گلکسی A23 5G را به اشتراک گذاشته بود که نشان می‌داد این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش ناچ برای دوربین جلو به همراه حاشیه‌های ضخیم در اطراف صفحه نمایش است. در عقب، شبیه به گلکسی A32، A52 و A72 سال گذشته خواهد بود و احتمالاً با یک دوربین چهارگانه عرضه خواهد شد.

سمت راست گوشی دارای دکمه تنظیم صدا و کلید پاور بوده که با اسکنر اثر انگشت ادغام شده است و در پایین یک جک 3.5 میلی متری صدا، یک میکروفون، یک پورت USB-C و یک مشبک بلندگو قرار دارد. ابعاد دستگاه بدون احتساب برآمدگی دوربین، حدود 165×77×8 میلی‌متر خواهد بود.

در دیگر خبرها براساس گزارش های تاکنون منتشر شده، سامسونگ امسال نسل جدیدی از ساعت هوشمند خود را به عنوان سری گلکسی واچ معرفی خواهد کرد. اکنون اطلاعاتی درباره نسخه پرو این سری منتشر شده که به عنوان گلکسی واچ 5 پرو شناخته می شود.

این اسمارت واچ گویی صحت داشته و قرار نیست با مدل ساده ای رو به رو باشیم. به گفته Ice Universe از کاربران توییتر و افشاگران صنعت، چنین مدلی با نمونه معمولی متفاوت خواهد بود، از جمله قاب تیتانیومی و پوشش صفحه نمایشی از جنس کریستال یاقوت کبود دارد. علاوه بر این، یادآوری می کنیم که این مدل باتری بسیار بزرگتری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید  هدفون بی سیم GALAXY BUDS2 سامسونگ معرفی شد

در نتیجه، ما حداقل یک دستگاه پریمیوم و مستقل داریم، اما هنوز مشخص نیست که آیا ساعت چنین ویژگی هایی دارد یا خیر . گلکسی واچ 5 پرو جایگزین ساعت کلاسیک خواهد شد و ظاهراً ساعت جدید فقط در یک سایز موجود است.

Ice Universe بارها اطلاعات دقیقی در مورد گوشی های هوشمند سامسونگ و حسگرهای تصویر ارائه کرده است، از جمله اعلامیه های اخیر در مورد سنسورهای جدید 50 و 200 مگاپیکسلی. او همچنین اولین کسی بود که تصاویر دقیقی از گوشی های هوشمند با صفحه نمایش آبشاری نشان داد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Galaxy A23 5G با Snapdragon 695 در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *