ویدیوی تبلیغاتی ال جی برنده یکی از معتبرترین جوایز سال شد

ویدیوی تبلیغاتی ال جی برنده یکی از معتبرترین جوایز سال شد

ال‌جی بخاطر ساختن خانه‌ای از کارت‌های بازی روی ماشین لباسشویی در حال کار، جایزه معتبر AME را دریافت کرد.این جایزه بخاطر بازاریابی خلاقانه و موثر با نشان دادن قابلیت اصلی محصول، به ال‌جی تعلق گرفت

ال‌جی با ویدئوی «خانه کارت‌ها» و ثابت کردن اینکه یک ماشین لباسشویی می‌تواند ستاره یک ویدئوی همه‌گیر باشد، توانست جایزه AME در شاخه «سرگرمی تحت برند» را به دست آورد. جایزه AME ( تبلیغات، بازاریابی موثر) به عنوان یکی از معتبرترین افتخارات صنعت، عواملی مثل استراتژی کمپین‌های بازاریابی، محتوای خلاقانه، ارزش افزوده و مهم‌تر از همه تاثیرگذاری را در سطح جهانی می‌سنجد.
این ویدئو (http://youtu.be/bthVcI9M2lg) (http://www.aparat.com/v/zan01) سریعا توانست 100 میلیون بازدید در سایت‌های مختلف به دست آورد. در این ویدئو کارت‌ باز حرفه‌ای آقای Bryan Berg توانست خانه کارتی به ارتفاع 3.3 متر بر روی ماشین لباسشویی LG Centum System™ بسازد در حالی که محفظه این لباسشویی با سرعت 1000 دور دقیقه درحال چرخش بود. شاهکاری که توانست افتخار ساختن بلندترین سازه کارتی در عرض 12 ساعت را به ارمغان بیاورد. این ویدئو به این منظور طراحی شده بود تا به طرز خلاقانه‌ای سیستم جدید Centum System™ شرکت ال‌جی را به نمایش بگذارد. سیستمی که دوام و بهره‌وری انرژی لباسشویی را به حداکثر رسانده و میزان صدا و لرزه را به حداقل می‌رساند.
آقای Han Chang-hee ، مدیر ارشد بازاریابی لوازم خانی و محصولات تهویه هوای ال‌جی می‌گوید: «خلاقیت موثرترین ابزار ما برای نهایت تاثیرگذاری و رساندن پیام لوازم‌خانگی‌مان به گوش مخاطب هدف است. اینکه بزرگان این صنعت کار خوبی که انجام می‌دهیم را به رسمیت بشناسند باعث افتخار ماست. ما از داوران AME بابت این افتخار بسیار تشکر و سپاسگزاری می‌کنیم»
در ادامه موفقیت کمپین خانه کاغذها، ال‌جی یک سری ویدئوی محبوب برای گفتن داستان لوازم‌خانگی خاص و خلاقانه خود تولید کرد. از جمله ویدئوی «نقاشی» دیواری بزرگ به‌وسیله بیش‌ از 18 هزار لامپ و بالا رفتن یک صخره‌نورد حرفه‌ای از ساختمانی 33 طبقه فقط به‌وسیله قدرت مکش دو جاروبرقی بی‌سیم ال‌جی.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ویدیوی تبلیغاتی ال جی برنده یکی از معتبرترین جوایز سال شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *