فهرست ایمن ترین و بهترین اتومبیل های دنیا

در این جا چند اتومبیل لوکس و مدرن مدل ۲۰۱۸ دنیا که بر اساس جدید ترین تست ها و آزمایش های تصادف IIHS و NHTSA جمع آوری شده اند. همان طور که شما عزیزان هم به خوبی می دانید یکی از بهترین و مهم ترین ویژگی یک خودروی لوکس تجهیزات و امکانات ایمنی در تصادف است، از اتومبیل های سال دهه ی ۱۹۸۰ میلادی با کیسه های هوا و همچنین ترمز های ضد قفل شده ABS گرفته تا اتومبیل های امروزی که دارای سیستم های ترمز اضطراری اتوماتیک که از جدیدترین و ایمن ترین سیستم های ایمنی هستند، به همین دلیل از مدل ها و برند های متفاوت در این کلاس انتظار ایمن ترین اتومبیل عای جهان را داریم.

همان طور که در بالا هم به آن اشاره کردیم لوکس ترین اتومبیل های دنیا از امن ترین اتومبیل ها هستند و بالطبع قیمت آن ها هم بالا می رود و در عین حال که در لیست ایمن ترین و لوکس ترین اتومبیل ها قرار می گیرند، در لیست گران بها ترین اتومبیل ها هم قرار می گیرند. برای جمع آوری این لیست از اتومبیل های لوکس ۲۰۱۸ موجود در بازار جهانی به داده های آزمایشات و تست های موسسه ی بیمه و ایمنی بزرگراه های آمریکا یعنی IIHS و همچنین سازمان ایمنی ترافیک بزرگراه های آمریکا یعنی NHTSA مراجعه کردیم.

تست های تصادف این دو موسسه ی معتبر علاوه بر تست های سنتی برخورد اتومبیل ها مواردی جدیدی چون عملکرد تابش نور چراغ های جلو و همچنین سیستم های ترمز اضطراری اتوماتیک در کنار امکانات و تجهیزات ایمنی و کمک راننده ی مدرن را شامل می شود و کمک راننده ی مدرن را شامل می شود.

در اینجا به بررسی جز به جز ماشین های لوکس و ایمن می پردازیم.

آکورا RLX

سدان بسیار زیبا و لوکس آکورا ار ال ایکس شاید یک اتومبیل خوش فروش در بازار های جهانی نباشد ولی این اتومبیل بالا ترین امتیازات ممکن در تست های IIHS و NHTSA  را به خودش اختصاص داده است. اتومبیل آکورا ار ال ایکس به صورت کاملا استاندارد با تجهیزات ایمنی مدرن مثل سیستم های هشدار دهنده ی نقطه کور و وجود مانع در پشت اتومبیل، سیستم اخطار دهنده ی انحراف از مسیر به همراه سیستم های کمکی رانندگی در بین لاین های جاده و همچنین سیستم هشدار دهنده ی برخورد از جلو به صورت خودرویی کاملا ایمن برای رانندگی در بازار وجود دارد.

آئودی A3

اتومبیل دوم در این لیست اتومبیل ای ۳ آئودی است. این اتومبیل زیبا به سیستم های هشدار دهنده ی برخورد از جلو به همراه ترمز های بسیار حساس اتوماتیک که حتی در سرعت های پایین هم کار میکند، مجهز است. شایان ذکر است که بدانید هر چه اتومبیل سنگین تر باشد ایمنی سرنشین عای آن بیشتر است.

جنسیس G80

حنسیس جی ۸۰ یک سدان سایز متوسط پنج سر نشینه است. این اتومبیل لوکس و زیبا زیر مجموعه ی هیوندای است که با عملکرد خوب و برگزیده ای که در تست های تصادف نشان داد، اعتناد کارشناسان را به خودش جلب کرد و حزو این لیست شد. این اتومبیل دارای تمامی سیستم های ایمنی مثل ترمز های اتوماتیک و همچنین حسگر های برخورد به اشیا هم از جلو و هم از پشت است و همچنین با سیستم دوربینی که در این اتومبیل تعبیه شده است، هیچ نقطه ی کوری وجود نخواهد داشت.

ولوو V60

استیشن بسیار زیبا و فوق العاده ساخت کمپانی محبوب و قدرت مند ولوو در کنار سدان اس ۶۰ از ایمن ترین اتومبیل های لوکس جهان در سال ۲۰۱۸ میلادی به شمار می آید. حسگر های و سیستم های ترمز اتوماتیک در سرعت های پایین تنها آپشن مورد استاندارد برای این اتومبیل است، موارد دیگر همچون ترمز اضطراری اتوماتیک در سرعت های بالا،  حسگر های انحراف از مسیر، نقطه ی کور و… از دیگر امکاناتی است که می تواند به صورت آپشن های اضافی به اتومبیل اضافه شود.

ولوو S60

یکی دیگر از اتومبیل های لوکس و بسیار ایمن در این لیست، اتومبیل S60 ساخت کمپانی بسیار محبوب و قدرت مند  ولوو است که تا به اکنون در دو نسل و ورژن به بازار های جهانی عرضه شده است. این اتومبیل بی نظیر و تمام عیار در کنار شهرت همیشگی و بسیار خوب برندش یعنی ولوو، سواری بی نظیر بسیار جذابش، ایمنی و همچنین امنیت بی‌ نظیر و بی سابقه ای را هم برای راننده و هو برای همه ی سرنشینان به ارمغان می آورد.

سدان S60 کمپانی ولوو دقیقا مثل برادر دوقلوی ورژن استیشن خودش با سیستم‌ های ایمنی  استاندارد و همچنین گزینه های زیادی به مشتریان عرضه می‌شود.

سیستم ترمز اضطراری تمام اتوماتیک حتی در سرعت‌ های پایین و همچنین  قابلیت تشخیص خودروها چه در پشت ماشین و چه در جلو ماشین که انحصاری برای برند ولوو است و همچنین سیستم تشخیص عابران پیاده و یا حتی حیواناتی مثل آهو و گوزن این ماشین را به یکی از ایمن ترین و راحت ترین و بی دغدغه ترین ماشین های دنیا تبدیل کرده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : فهرست ایمن ترین و بهترین اتومبیل های دنیا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *