بریدگی صفحه نمایش وان پلاس 6 چه دلیلی دارد؟

وان پلاس 6

پس از عرضه آیفون 10 بسیاری از شرکت ها به تقلید از این گوشی فوق العاده , یک بریدگی بالای صفحه نمایش خود ایجاد کردند , قطعا یک گوشی برجسته مانند وان پلاس 6 که به عنوان یک پرچم دار معرفی خواهد شد از این موضوع مستثنی نخواهد بود. هر چند که برخی از طرفداران از این بریدگی راضی نیستند و کارل پی , که یکی از سرمایه گذاران این گوشی است برای ایجاد تغییر نظر در این افراد از مزایای آن صحبت کرده است.

پی گفت این شرکت کیفیت بالا , رزولوشن مناسب و حداکثر روشنایی را برای صفحات نمایشگر خود در نظر می گیرد و هدف فقط زیبایی نیست. موضوع دیگر که در انتخاب این بریدگی مد نظر قرار گرفت توانایی پشتیبانی نمایشگر از پنل مورد استفاده در این گوشی است. این بریدگی به حد کافی قوی بوده در کنار این که باعث افزایش طول عمر گوشی وان پلاس می شود , ظرفیت کافی برای تأمین‌ پنل‌ در نظر گرفته شده برای وان پلاس را دارد. همچنین این بریدگی باعث شده چند ردیف پیکسل‌ در طراحی صفحه نمایش به منظور نمایش محتوای بیشتر در نظر گرفته شود , همین امر سبب می شود دوربین سلفی در محلی مناسب تر قرار گرفته و دقت آن بیشتر شود. اما یکی از مشکلاتی که بسیاری از شرکت ها در اعمال این بریدگی با آن رو به رو بودند چینش آیکون ها بود , مخصوصا در حالت افقی که وان پلاس این مشکل را نیز بر طرف کرده است.

وان پلاس 6

مدیر عامل این شرکت , پیت لائو , در رد اتهامی که طی آن این شرکت را به کپی برداری از اپل متهم کرده بودند گفت : هدف این شرکت فقط زیبایی نیست , بلکه همیشه سعی داشتیم بهترین نمایشگر را برای گوشی های خود ارائه دهیم و این بار لازم بود بالای آن یک بریدگی ایجاد شود. مدیر این شرکت گفت که قطعا کاربران پس از استفاده از این گوشی از وجود آن بریدگی بسیار خرسند و راضی خواهند بود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بریدگی صفحه نمایش وان پلاس 6 چه دلیلی دارد؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *