تاریخ رونمایی سری گلکسی A 2022 مشخص شد

تاریخ رونمایی سری گلکسی A 2022 مشخص شد

اگرچه سری گلکسی اس سامسونگ بیشترین تبلیغات را در طول سال دارد، اما پرفروش‌ترین‌های واقعی سامسونگ همیشه سری گلکسی A اقتصادی و میان‌رده است. درز، شایعات و گواهی‌های ایمنی الکترونیکی دستگاه‌های آینده سامسونگ گلکسی A33، A53 و A73 در چند هفته گذشته نشان داد که بزودی باید شاهد معرفی آنها باشیم.

در نهایت امروز بالاخره یک افشا جدید نشان داد که سری گلکسی A 2022 چه زمانی راهی بازار خواهند شد.  این افشاگر کسی نیست جز Evleaks توییتر ، که پوستر تبلیغاتی رویداد آینده Galaxy A سامسونگ را به اشتراک گذاشته است. به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند گلکسی A 2022 خود را در 17 مارس 2022، یعنی پنجشنبه آینده، از طریق Samsung.com معرفی کند. باید بیان داشت که گلکسی A52 و A72 سال گذشته نیز در 17 مارس معرفی شدند.

این پوستر مستقیماً به هیچ‌یک از نکات برجسته سری گلکسی A 2022 سامسونگ اشاره نمی‌کند، بلکه از طریق ابزارهای ظریف طراحی گرافیکی استفاده می‌کند. از تیزرهای کلیپ‌پارت روی پوستر، می‌توانیم استنباط کنیم که چندین ویژگی برجسته از سری گلکسی A سامسونگ شامل صفحه نمایش و دوربین بهبود یافته نسبت به نسل قبلی خود، بهبود قابلیت‌های عکاسی در نور کم و مقاومت در برابر آب برای سری گلکسی A 2022 وجود دارد.

از آنجایی که برجسته ترین رویداد امسال سامسونگ گلکسی A33، A53 و A73 خواهد بود، این شرکت در واقع تصمیم گرفت هفته گذشته بی سر و صدا دستگاه های اقتصادی سری A، یعنی گلکسی A13 و A23 را معرفی کند. علیرغم اینکه این 2 دستگاه گوشی های هوشمند سطح ابتدایی هستند، در واقع چیزهای زیادی برای ارائه به خریدارانی که مایل به هزینه زیاد نیستند، دارند.

تاریخ رونمایی سری گلکسی A 2022 مشخص شد

هر دو گلکسی A13 و A23 سامسونگ دارای دوام افزایش یافته با محافظ Corning Gorilla Glass 5 برای نمایشگر جلویی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بادوام، پشتیبانی از شارژ سریعتر 25 واتی در مقایسه با 15 وات سال گذشته موجود در گلکسی A12 و A22 و دوربین های ارتقا یافته هستند.

در اخباری مرتبط پیشتر رونالد کوانت توییتر تصاویر زنده محصول آینده سامسونگ را منتشر کرده که به نظر می رسد رندرهای قبلی صحت داشتند و درنهایت نسل بعدی گلکسی A5 با چنین ظواهری از راه می رسد. گلکسی A53 5G به نمایشگر حفره ای 6.5 اینچی SAMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز است و از تراشه اگزینوس 1200 قدرت می گیرد. این چیپست در کنار 6 یا 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا و سیستم عامل اندروید 12 قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید  تبلت Galaxy Tab Active 5 تاییدیه گرفت

گذشته از آن در بخش دوربین باید شاهد چهار حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی، 12 مگاپیکسلی اولتراواید، 5 مگاپیکسلی ماکرو و 5 مگاپیکسلی سنجش عمق باشیم. احتمالا دوربین سلفی از نوع 32 مگاپیکسلی خواهد بود. با وجود چیپست اگزینوس 1200، گوشی به پشتیبانی شبکه 5G می پردازد. باتری آن 5000 میلی آمپرساعتی بوده و از فناوری شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند. گفته شده این مدل نسبت به نسل قبل گران تر است و در سه رنگ مشکی، سفید و نارنجی عرضه می شود.

جزئیات بیشتری موجود نیست و باید تا رونمایی منتظر ماند که احتمالا دور نخواهد بود. انتظار داریم بیشتر شایعات موجود به حقیقت برسند و با گزارش های بی اساس رو به رو نباشیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تاریخ رونمایی سری گلکسی A 2022 مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *