نسل جدید گوشی های گلکسی A اواخر ژانویه معرفی می شود

نسل جدید گوشی های گلکسی A اواخر ژانویه معرفی می شود

سامسونگ از عرضه گوشی های هوشمند سری A خود در هند خبر داده است. این رویداد قرار است در 18 ژانویه ساعت 12 ظهر برگزار شود. این برند کره جنوبی یک میکروسایت اختصاصی از پیشنهادات آتی را قرار داده است که ویژگی های کلیدی آن را در وب سایت خود نشان می دهد. با این حال، سامسونگ به‌صراحت تعداد دستگاه‌های در حال راه‌اندازی و همچنین نام گوشی‌های آینده را فاش نکرده است.

ما فرض می کنیم که سامسونگ می تواند گلکسی A14 5G، A34 5G و A54 5G را در 18 ژانویه عرضه کند. باید دید چند دستگاه در این رویداد معرفی خواهند شد. گلکسی A14 5G در حال حاضر در بازار ایالات متحده عرضه شده است، در حالی که A34 5G و A54 5G هنوز در جایی رسمی نشده اند، اما چندین گواهینامه دریافت کرده اند و همچنین در درز و شایعات دیده شده اند.

این میکروسایت نشان می‌دهد که سری گلکسی A آینده در سه رنگ – مشکی عالی، بورگوندی عالی و سبز عالی در دسترس خواهد بود. دستگاه سری گلکسی A دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی +FHD با نرخ رفرش 120 هرتز تایید شده است. انتظار می‌رود این مورد در گلکسی A34 5G یا A54 5G شایعه شده باشد زیرا گلکسی A14 5G صفحه‌نمایش 90 هرتزی دارد. یکی از تیزرها نیز سه حلقه دوربین را در پنل پشتی بدون ماژول نشان می دهد. گلکسی A14 5G، A34 5G و A54 5G همگی طراحی دوربین یکسانی دارند، اما میکروسایت همچنین نشان می‌دهد که سری A آینده دارای لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) خواهد بود.

یکی از تیزرها همچنین یک چانه ضخیم و یک بریدگی قطره ای را نشان می دهد که در Galaxy A14 5G و شایعه A34 5G دیده می شود. در نهایت، میکروسایت بیان می‌کند که گوشی آینده سری گلکسی A از یک پردازنده سازگار با 5G پشتیبانی می‌کند و روی OneUI اجرا می‌شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار آپدیت One UI 5.1 برای گوشی Galaxy A71

نظرات در مورد : نسل جدید گوشی های گلکسی A اواخر ژانویه معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *