افشا جزئیات کلیدی گوشی سامسونگ Galaxy F54 5G

افشا جزئیات کلیدی گوشی سامسونگ Galaxy F54 5G

پس از مدت ها تأخیر، سامسونگ رسماً عرضه گوشی هوشمند میان رده 5G خود با نام Galaxy F54 5G را در تاریخ 6 ژوئن تایید کرد. در نزدیکی معرفی، این شرکت تیزرهایی را با اطلاعاتی فاش نمود.

به گفته برند کره ای این گوشی یک تجربه تصویربرداری انقلابی را به عنوان تلفن هوشمند میان رده ارائه می دهد. سامسونگ گلکسی F54 5G بسیار به گلکسی M54 5G شباهت دارد اما تفاوت های سخت افزاری به چشم می خورد.

مشخصات شایعه شده سامسونگ گلکسی F54 5G شامل صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD+ Super AMOLED Plus Infinity-O با نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد شد. پردازنده هشت هسته‌ای Exynos 1380 شامل تراشه 2.4 گیگاهرتزی Quad A78 و  2.0 گیگاهرتزی Quad A55 به همراه تراشه گرافیکی Mali-G68 MP5 می شود.

انتظار می‌رود این گوشی در دو نسخه 6 گیگابایت رم با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم با 256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش برسد. البته افزایش فضای ذخیره سازی تا 1 ترابایت بوسیله طریق کارت microSD میسر است. گلکسی F54 5G دارای سیستم عامل اندروید 13 با رابط کاربری Samsung One UI 5.1 است و از دو سیم کارت پشتیبانی دارد. در سوی دیگر باید به دوربین عقب 108 مگاپیکسلی مجهز به OIS، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و سنجش عمق 2 مگاپیکسلی پرداخت که فلاش LED دارد. دوربین سلفی کیفیت 32 مگاپیکسلی ارائه می دهد.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش، پورت USB Type-C و گزینه‌های ارتباطی مانند 5G SA/NSA، دو 4G VoLTE، Wi-Fi 802.11 ac، بلوتوث 5.3 و GPS + GLONASS 7 پرداخت. این دستگاه مجهز به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی بوده که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی دارد.

در حالی که قیمت رسمی هنوز اعلام نشده ، گزارش‌ها حاکی از افزایش هزینه دارند. در دیگر خبرها سامسونگ به تازگی از جدیدترین طیف ساندبارهای سری HW-Q و HW-C خود رونمایی کرده است. این شرکت قبلاً برخی از مدل‌های سری S را در بازارهایی مانند هند عرضه کرده است و اکنون این برند از چند ساندبار جدید در آمریکای شمالی رونمایی کرده است. این محصولات همچنین تنها چند روز پس از معرفی تلویزیون 98 اینچی 4K Q80Z جدید توسط شرکت با فناوری miniLED عرضه می شوند.

بیشتر بخوانید  بررسی مختصر Galaxy Note20 و Galaxy Note20 Ultra سامسونگ

ساندبار HW-Q990C غول فناوری کره جنوبی پرچمدار بوده که به لطف فناوری صدای فراگیر خود که توسط Dolby Atmos توسعه یافت، برای ارائه تجربه شنیداری عالی طراحی شد. این مدل صدای 11.1.4 کاناله را ارائه می دهد و حتی می تواند با بلندگوهای تلویزیون سامسونگ برای عملکرد چند کاناله همگام شود. این مدل همچنین دارای فناوری Q Symphony 3.0 برای بهبود صدا است، در حالی که کنترل صوتی را نیز دربرمی گیرد و حتی می توان آن را از طریق WiFi یا دستگاه SmartThings کنترل کرد. HW-Q900C صدا 7.1.2 کاناله را به همراه Wireless Dolby Atmos برای بهبود عمق و وضوح دربرمی گیرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا جزئیات کلیدی گوشی سامسونگ Galaxy F54 5G

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *