انتشار تصویر رندر مک بوک ایر نسل جدید

انتشار تصویر رندر مک بوک ایر نسل جدید

شرکت اپل بزودی نسل بعدی مک بوک ایر را با طراحی شبیه به سری مک بوک پرو 2021 رونمایی خواهد کرد. این مدل مشخصات کلیدی قابل توجهی خواهد داشت و از ویژگی های برجسته هم بهره می برد.

رندرهای جدید مک بوک ایر اپل به تازگی فاش شده است. این رندرها نشان می دهد که نسل بعدی مدل MacBook Air از طراحی بسیار باریکی برخوردار است ، مخصوصا برای قاب صفحه نمایش آن.

رندرهای جدید توسط Jon Prosser و Ian Zelbo به اشتراک گذاشته شد و همچنین افزودند که MacBook Air جدید ظاهراً در اوایل سال 2022 وارد بازار می شود. خوب. در حال حاضر ، این صفحه نمایش شکاف را می توان در MacBook Pro 14 و MacBook Pro 16 که به تازگی عرضه شده اند پیدا کرد.انتشار تصویر رندر مک بوک ایر نسل جدید

 

علاوه بر این ، نشت نشان داد که این شرکت همچنین برای MacBook Air از حاشیه های سفید استفاده خواهد کرد ، رنگی که از مک بوک های دهه 2010 که از ساختار پلی کربنات استفاده کرده اند ، دیده نشده است. با وجود حاشیه های باریک در کناره ها ، چانه هنوز کاملاً قابل توجه است. پروسر و زلبو افزودند که MacBook Air از پشتیبانی MagSafe 3 و همچنین دوگانه Thunderbolt 4 و جک 3.5 میلی متری صدا برای پورت ها برخوردار خواهد بود.

اگرچه ، طراحی فاش شده یک طراحی تقریباً باریک را نشان می دهد که برای جک صوتی به اندازه کافی گسترده به نظر نمی رسد. به عبارت دیگر ، ما همچنین می توانیم انتظار داشته باشیم که لپ تاپ از یک صفحه کلید با اندازه کامل نیز برخوردار نباشد. Zelbo ادعا می کند که یک نمونه اولیه را مشاهده کرده است ، همان چیزی که رندرها بر اساس آن ساخته شده اند. در زیر کاپوت ، انتظار می رود ویژگی های جدید MacBook Air دارای چیپست Apple M2 باشد و احتمالاً در انواع مختلف رنگ نیز عرضه می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مک بوک ایر Mini LED سال 2022 از راه می رسد

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر مک بوک ایر نسل جدید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *