نحوه اتصال تلفن یا تبلت به اینترنت با استفاده از کابل اترنت

نحوه اتصال تلفن یا تبلت به اینترنت با استفاده از کابل اترنت

گاهی اوقات پیش می آید که اینترنت وای فای سرعت مناسبی را ارائه نداده و ضعیف عمل می کند. در این هنگام نیاز است تا دست به کار شد و راه حلی جایگزین را به جای ارتباط بی‌سیم وای فای برای شبکه اینترنت در نظر گرفت تا از سرعت کم و ضعیف فاصله گرفت.

شاید اتصال دستگاه همراه از طریق اترنت عجیب به نظر برسد ، زیرا Wi-Fi داخلی است و به راحتی در دسترس است ، اما بعضی مواقع منطقی به نظر می رسد. Wi-Fi خانه شما ممکن است ضعیف باشد اما اتصال اترنت شما قوی است. ممکن است در هتلی با دسترسی به پورت اترنت اقامت داشته باشید ، اما Wi-Fi غیرقابل اعتماد یا گران قیمت. یا ممکن است به یک اتصال بهتر برای بازی های آنلاین تلفن همراه نیاز داشته باشید.

محدودیت اصلی این است که شما به درگاه اترنت در روتر یا مودم خود متصل هستید ، بنابراین نمی توانید با دستگاه خود خیلی جلو بروید. می توانید دامنه را با کابل اترنت بلندتر افزایش دهید ، که می تواند تا 300 فوت کشیده شود ، اگرچه ممکن است بخواهید برای جلوگیری از لرزش خود را به 50 فوت محدود کنید.

آداپتور مناسب را بخرید

ابتدا باید آداپتور مناسب تلفن یا رایانه لوحی خاص خود را انتخاب کنید. قیمت اکثر این آداپتورها نباید بیشتر از 20 دلار باشد و می توان آنها را در سایت های خرده فروشی مانند آمازون ، Best Buy و Newegg یافت.

اکثر دستگاه های اندرویدی و iPad Pro به آداپتور USB-C به اترنت نیاز دارند ، در حالی که تلفن ها و تبلت های قدیمی Android به آداپتور میکرو USB به اترنت نیاز دارند. اگر آیفون یا آیپد استاندارد دارید ، به آداپتور Lightning-to-Ethernet نیاز دارید.

در حالی که برخی از مارک های قابل شناسایی این آداپتورها را تولید می کنند ، بسیاری از آنها توسط شرکت هایی ساخته شده اند که ممکن است آنها را تشخیص ندهید. مهم نیست که از چه کسانی خریداری می کنید ، اما بهترین شرط شما این است که بررسی ها را بخوانید تا ببینید مشتریان دیگر چه می گویند. همه آداپتورها با هر دستگاه سازگار نیستند ، بنابراین قبل از خرید ، تحقیق کنید.

نحوه اتصال تلفن یا تبلت به اینترنت با استفاده از کابل اترنت

کابل اترنت تهیه کنید

 

اگر قبلاً کابل اترنت ندارید ، به راحتی می توانید آن را به صورت آنلاین پیدا کنید. قیمت ها بسته به طول و کیفیت کابل متفاوت است ، بنابراین مجبور نیستید هزینه زیادی را در اینجا هزینه کنید ، اما از این کار هم صرف نظر نکنید. آمازون یک کابل اساسی را ارزان قیمت می فروشد ، اما اگر چیزی طولانی تر یا سخت تر می خواهید ، کابل های نایلونی با اختلاف قیمت متفاوت وجود دارد.

دستگاه Android خود را تنظیم کنید

دستگاه Android شما باید از Android 6.0 Marshmallow یا بالاتر استفاده کند و برای اتصال از طریق اترنت از Wi-Fi و سرویس تلفن جدا شود. با کشیدن انگشت به پایین از بالای صفحه و ضربه زدن روی نمادهای مربوطه، می توان هر دو را روشن و خاموش کرد.

روش دیگر ، به تنظیمات> شبکه و اینترنت (یا اتصالات) بروید و سوییچ را برای Wi-Fi خاموش کنید. به تنظیمات> شبکه و اینترنت (یا اتصالات)> شبکه تلفن همراه بروید و کلیدهای داده تلفن همراه و رومینگ را خاموش کنید. همچنین می توانید به سادگی کلید حالت هواپیما را روشن کنید ، که به طور خودکار Wi-Fi و اتصالات تلفن همراه را برای دستگاه شما غیرفعال می کند.

iPhone یا iPad خود را تنظیم کنید

روند استفاده از iPhone یا iPad شما مشابه Android است ، به این معنی که باید Wi-Fi و تلفن همراه را خاموش کنید. برای نمایش مرکز کنترل ، از سمت راست و بالای صفحه به پایین بکشید. برای خاموش کردن این سرویس ها ، روی نمادهای Wi-Fi و Cellular ضربه بزنید.

در غیر این صورت ، به تنظیمات> Wi-Fi بروید و سوییچ را خاموش کنید. به Settings> Cellular بروید و کلید Cellular Data را خاموش کنید. برای صرفه جویی در وقت ، مرکز کنترل یا تنظیمات را باز کرده و حالت هواپیما را روشن کنید.

دستگاه خود را به اترنت وصل کنید

اکنون اگر وب سایتی را در مرورگر خود بارگیری می کنید – ترجیحاً از یک وب سایت که اغلب از آن استفاده نمی کنید تا نسخه پنهانی سایت ظاهر نشود – باید اطلاع دهید که هیچ اتصال اینترنتی وجود ندارد. کابل اترنت را به روتر یا مودم خود متصل کنید ، سپس آداپتور اترنت را به کابل اترنت وصل کنید. در آخر ، آداپتور را به تلفن یا رایانه لوحی خود متصل کنید.

اگر آداپتور دارای چراغ های نمایشگر است ، باید چراغ ها را برای نشان دادن اتصال ببینید. صفحه فعلی را در مرورگر خود تازه کنید و اکنون باید بارگیری شود. اگرچه باید بتوانید از طریق اینترنت عادی از طریق اتصال اترنت لذت ببرید ، اما برخی از برنامه ها و سرویس ها ممکن است به درستی کار نکنند زیرا انتظار اتصال Wi-Fi یا تلفن همراه را دارند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نحوه اتصال تلفن یا تبلت به اینترنت با استفاده از کابل اترنت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *