قیاس هدفون بی سیم AirPods Pro در برابر Google Pixel Buds 2

AirPods Pro در حال حاضر به طور واقعی پادشاه هدفون های بی سیم واقعی و یکی از بهترین هدفون های بی سیم در بازار است. اپل سرانجام ویژگی های درخواستی طولانی مدت از جمله گوشهای قابل تعویض و لغو فعال سر و صدا را به هواداران داد علاوه بر این ، جوانه ها کنترل لمسی بهتری را حفظ می کنند در حالی که جفت شدن تقریباً فوری و سیمی بدون هندزلی مدل های قبلی را حفظ می کنند. AirPods Pro چه در حال گوش دادن به موسیقی و چه در تماس تلفنی باشید بسیار عالی به نظر می رسد.

اما اپل تنها شرکتی نیست که پیشرفت های صوتی دارد. Google’s Pixel Buds 2 تغییرات لازم را در جوانه های OG ایجاد می کند ، مانند اینکه آنها را واقعاً بی سیم می کند. جوانه های جدید صوتی خوب ، ترجمه در زمان واقعی را ارائه می دهند و با گرفتن یک صفحه از کتاب Apple ، جفت Fair را به دست می آورید. این یک داستان بازگشت است که دو سال در حال ساخت است. اما کدام جفت گوشواره بهترین در زمین است؟ بخوانید تا متوجه شوید.

AirPods Pro در برابر Google Pixel Buds 2: قیمت

با قیمت 179 دلار ، قیمت گوگل Pixel Buds 2 برای یک جفت هدفون کاملاً بی سیم ممتاز قیمت دارد. در مقایسه ، AirPods Pro با بودجه 249 دلاری روبرو است. و در حالی که در AirPods Pro فروش شده است ، ما هنوز شاهد کاهش آنها به زیر 200 دلار نیستیم.

 

AirPods Pro در برابر Google Pixel Buds 2: طراحی

اگرچه AirPods Pro مجدداً طراحی شده است ، اما هنوز هم ظاهری قطبی دارد که یادآور یک جفت سشوار کوچک است. سر جوانه ها بزرگتر از نسل قبلی AirPods هستند در حالی که ساقه ها کوتاه ترند ، یک جفت قسمت برای کنترل سنسور نیرو تراشیده شده است.

در هر دو دسته گوشواره ها درجه IPX4 وجود دارد که به این معنی است که در صورت تصمیم به بردن آنها به باشگاه یا در معرض باران خفیف ، در برابر عرق و آب مقاوم هستند. ابعاد Pixel Buds 0.18 اونس و ابعاد 0.8 0. 0.8 0. 0.7 اینچ است که کمی سبک تر و کوچکتر از AirPods Pro است (0.19 اونس ، 1.2 0. 0.9 0. 0.9 اینچ).

گوگل سرانجام سیم Pixel Buds 2 را با بی سیم ساختن آنها قطع کرد. این یکی از بهترین تصمیماتی است که این شرکت در مورد گوشواره ها گرفته است. گوشواره ها با انتخاب کمی از رنگ ، از جمله سفید واضح ، تقریباً سیاه ، کاملاً نعناعی و Oh So نارنجی موجود است ، ظاهری شبیه به Mentos دارند ، البته با یک G در مرکز گوشواره حک شده است. در صورت ساییده شدن ، میله های گوش در گوش شما قرار می گیرند و با بال گوش در جای خود محکم می شوند.

 

AirPods Pro در برابر Google Pixel Buds 2: راحت

هر دو جفت هدفون راحت تر از گوشی های قبلی هستند و من بیش از دو ساعت در پوشیدن AirPods Pro و Pixel Buds 2 مشکلی نداشتم. اپل سرانجام آنچه را که مردم می خواستند به آنها هدیه داد و به ایرپادز پرو سیلی زد. اما این شرکت در اینجا متوقف نشد ، بلکه یک آزمایش مناسب ایجاد کرد که مجموعه ای از آهنگ ها را در گوش شما پخش می کند تا تعیین کند که آیا شما مهر و موم محکم دارید یا نه. در غیر این صورت ، برنامه توصیه می کند به یکی دیگر از سرهای شاخه ای جوانه ها بروید.

من از راحتی راحت بودن Pixel Buds 2 تعجب کردم. قرار دادن جوانه های Pixel به همین سادگی است که جوانه را به گوش خود نگه دارید و بال گوش را به سمت بالا قرار دهید. از آنجا ، فقط جوانه را در خلاف جهت عقربه های ساعت به گوش خود بچرخانید تا زمانی که بال در برابر مخروط گوش شما قرار گیرد. در حالی که می توانم گوشهای متوسط ​​را در گوش داخلی خود احساس کنم ، اما هیچکدام به راحتی ناراحت نشده اند. اما چیزی که من واقعاً از آن استقبال کردم این است که چگونه می توانم جوانه ها را بزنم تا دستورات روی Pixel Buds را فعال کنم بدون اینکه سر لبه ها را بیشتر به گوش خود برسانم.

AirPods Pro در برابر Google Pixel Buds 2: کنترل

جوانه های Pixel Buds نسل دوم بهترین استفاده از کنترل های لمسی هدفون بی سیم است که من لذت بردن از استفاده را داشته ام. روی کلاهک های گوش فقط به اندازه کافی سطح وجود دارد که می توانید با کشیدن انگشت به جلو و عقب ، صدا را بالا و پایین ببرید. اما ضربه زدن اینجا ستاره است. به جای اینکه جوانه ها را به عمق کانال گوش من برسانم تا مکث کنم / موسیقی پخش کنم یا به یک تماس پاسخ دهم ، تمام آنچه لازم بود یک ضربه آرام بود. از همه بهتر ، جوانه در جای خود ماند.

حسگرهای نیرو در AirPods Pro بسیار بهتر از تلاش برای سکته کردن این ساقه های کوچک لاغر روی Airpod های آخرین نسل هستند. جزییات جزئی روی ساقه به راحتی پیدا می شود و حتی ضربه زدن و فشار دادن آنها راحت تر است. هنگامی که در میان یک شیار محکم قرار دارید ، لرزش احتمالی را کاهش می دهد. بعلاوه ، اپل قابلیت های زیادی را در آن ساقه ها اضافه کرده است ، از جمله پخش / مکث ، پاسخ / نادیده گرفتن ، رد کردن آهنگ ها و تنظیم ANC.

AirPods Pro در برابر Google Pixel Buds 2: اپ ها

در صورت داشتن تلفن هوشمند Android که Pixel نیست ، Pixel Buds یک برنامه همراه رایگان دارد. کاربران iOS در حال حاضر شانس ندارند زیرا هنوز یک برنامه Pixel در فروشگاه برنامه اپل ظاهر نشده است. این برنامه جایی است که شما می توانید پتانسیل کامل جوانه ها از جمله تغییر نام جوانه ها و بررسی عمر باتری را باز کنید. در اینجاست که به ویژگی Find My Earbuds نیز دسترسی پیدا خواهید کرد ، کنترل های لمسی ، صدای سازگار ، تشخیص در گوش و دستیار Google را فعال یا غیرفعال کنید. تنها نگرانی من این است که برنامه Pixel فاقد یک اکولایزر قابل تنظیم است که به شنوندگان اجازه دهد صدای دلخواه خود را ایجاد کنند.

AirPods به خودی خود برنامه ای ندارد – حداقل در فروشگاه برنامه اپل وجود ندارد. در عوض ، می توانید از منوی تنظیمات iOS برای جابجایی بین حالت ANC / Transparency یا ANC / Off یا Transparency / Off استفاده کنید. حتی یک اکولایزر اساسی وجود دارد. اگر از AirPods Pro با Android استفاده می کنید ، شباهت شما به یک منو از بین می رود. این بدان معناست که شما باید به پیکربندی خارج از جعبه رضایت دهید.

AirPods Pro در برابر Google Pixel Buds 2: ویژگی ها

اپل با ویژگی های AirPods Pro بازی نمی کرد. بزرگترین ویژگی جدید ، حذف نویز فعال است که طرفداران از زمان AirPod های اصلی آن را درخواست می کردند. این یک ویژگی تغییر دهنده بازی است که همراه با گوشهای سر به شما امکان می دهد از موسیقی خود لذت ببرید همانطور که قرار بود بدون هیچ گونه تداخل خارجی باشد. و در صورت نیاز به آگاهی از محیط اطراف خود ، شما باید حالت شفافیت داشته باشید تا نویز محیط را وارد صحنه صدا کند. به لطف تراشه H1 ، جفت شدن تقریباً فوری و سیری بدون هندزفری نیز از ویژگی های اصلی AirPods Pro است. و صحبت از سیری ، اکنون دستیار دیجیتال می تواند پیام ها و اعلان ها را در برنامه Messaging و همچنین برخی از نرم افزارهای شخص ثالث بخواند.

Pixel Buds 2 دارای تعدادی ویژگی است که از AirPods الهام گرفته شده است ، از جمله Fast Pair که نزدیک جفت شدن لحظه ای بین جوانه ها و تلفن های Pixel ایجاد می شود. دستیار Google و Adaptive Sound هندزفری نیز دریافت می کنید که باعث می شود جوانه ها به طور خودکار میزان صدای Pixel Buds را با توجه به محیط شما تنظیم کنند. بنابراین وقتی از یک فضای آرام به فضای پر سر و صدایی می روید ، میزان صدا متناسب با آن تنظیم می شود.

اما ادعای شهرت Pixel Buds 2 همان چیزی است که سلف آن را در کانون توجه قرار می دهد، توانایی ترجمه آن. همراه با برنامه Google Translate ، Pixel Buds 2 می تواند بیش از 40 زبان را در زمان واقعی ترجمه کند. جوانه ها در ترجمه تلموندو به انگلیسی کار بسیار خوبی انجام دادند.

 

AirPods Pro در برابر Google Pixel Buds 2: صدا

ببینید ، AirPods Pro هرگز برای جمعیت صوتی صوتی ساخته نشده است – و این کاملا خوب است. جوانه ها هنوز هم می توانند صوتی تمیز و متعادل را ارائه دهند که بلند و بسیار لذت بخش است. Pixel Buds 2 خیلی عقب نیست ، زیرا صدای شفافی نیز تولید می کند. اما در تست های گوش دادن ، صدای صحنه Pixel Buds 2 در مقایسه با AirPod Pro کمی بسته است.

بنابراین این بدان معناست که باس در “زنانه” اریک بنت در Pixel Buds 2 نسبت به AirPods Pro کمی بیش از حد باد می شود. این بدان معناست که خونریزی کمی در صحنه صدا پیدا می کند و بقیه تنظیمات را شلوغ می کند. هنوز هم می توانستم صدای مالش دادن گویرو در پس زمینه و همچنین ضربه آرام سمبل ها را به آرامی مثل AirPods Pro بشنوم.

هنگامی که من به “Do Nothin ‘Till You Hear From Me Hear می شنوید” از کوئیکی جونز رفتیم ، گوشهای گوش کاملاً گرم بود و هر دو یک شیپور غنی ، صفحه کلید لرزنده و گیتار باس گرم را با آوازهای بازیگوش Phil Collins پخش می کردند. با این حال AirPods Pro نمایش گرمی تری داشت.

AirPods Pro در برابر Google Pixel Buds 2: عمر باتری

AirPods Pro و Pixel Buds 2 حدود 5 ساعت عمر باتری دارند ، به علاوه 24 ساعت شارژ اضافی از طریق موارد شارژ مربوطه. هر مورد شارژ را می توان به صورت بی سیم از طریق یک شارژر سازگار با Qi شارژ کرد.

در طول آزمایش بی درنگ من ، AirPods Pro Pixel Buds 2 را لبه دار کرد و در مدت زمان 4.5 ساعت نسبت به 4:37 جوانه ، ساعت را ثبت کرد.

AirPods Pro در برابر Google Pixel Buds 2: کیفیت تماس

هر جفت هدفون از کیفیت تماس خوبی برخوردار است. تماس هایی که در داخل منزل برقرار می شوند نسبتاً صوتی واضح و نسبتاً بلند داشتند. با این حال ، به لطف ANC ، AirPods Pro در جلوگیری از سر و صدای محیط مانند آب در یک ظرفشویی کار بهتری انجام داد. همانطور که در اطراف بلوک قدم می زدم AirPods Pro همچنان از صدای ناخواسته جلوگیری می کرد. اگرچه Pixel Buds 2 در کسل کردن اکثر حواس پرتی ها عملکرد نسبتاً خوبی انجام داد ، اما تماس گیرندگان من خاطر نشان کردند که صدای شلاق باد و آمبولانس عبوری را می شنوند ، اما AirPods Pro کار برتر را انجام داد.

برنده: AirPods Pro

ما به پایان این مرحله روبرو رسیده ایم و AirPods Pro برنده آشکار است. جوانه های بی سیم صوتی عالی ، چشمک زدن و از دست دادن آن را از دست خواهید داد ، مقاومت در برابر عرق ، و حتی یک EQ وجود دارد ، ابتدایی اگرچه ممکن است باشد. اپل حتی به تماس های مصرف کننده برای سر گوش پاسخ داد و یک تست طراحی مجدد و مناسب را انجام داد. اما AirPods Pro با فناوری ANC و کیفیت مکالمه خود باعث درخشش AirPods Pro در حلقه برنده می شود. درست است که طراحی کمی قطبی است ، عمر باتری می تواند بهتر باشد و نسبتاً گران است ، اما به عنوان مجموع قطعات آن ، AirPods Pro در بالای بازار گوش های بی سیم واقعاً بی سیم است.

جفت سریع ، کنترل های لمسی ، دستیارهای دیجیتالی هندزفری من را پیدا کنید ، – قطعاً Google بهترین ایده ها را از اپل گرفته است تا Google Pixel Buds نسل دوم را به عنوان یک رقیب معرفی کند. و گوگل در اکثر موارد موفق است. Pixel Buds فقط با دوام کافی برای ورزشگاه و بسیاری از ویژگی هایی که AirPods Pro ارائه می دهد ، فقط با رویکرد اول Android ، پوشیدن راحت است. جایی که Pixel Buds 2 خود را متمایز می کند ترجمه در زمان واقعی است که با هر بار تکرار همچنان بهتر می شود و قیمت 179 دلار که بسیار جالبتر از برچسب 249 دلاری AirPods Pro است.

در مجموع ، Google Pixel Buds 2 یک جفت گوش محافظ عالی است که دارای بسیاری از ویژگی های عالی با قیمت مناسب است.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : قیاس هدفون بی سیم AirPods Pro در برابر Google Pixel Buds 2

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *