سنسورهای درون صفحه نمایش گوشی های هوشمند سامسونگ کارایی بیشتر از اسکن اثر انگشت خواهند داشت

یکپارچه سازی سنسورهای سامسونگ

اساسا کمپانی های برتر دنیا در زمینه ی تولید گوشی های هوشمند نظیر سامسونگ در تلاش هستند تا تکنولوژی های روز دنیا را در دستگاه های خود پیاده سازی نمایند. اکنون گویا این کمپانی کره ای تصمیم دارد تا امنیت دستگاه های خود را در قالبی یک سنسور در زیر صفحه نمایش جمع آوری نماید و کارایی آن را فراتر از یک سنسور اثر انگشت ساده نماید.

یکپارچه سازی سنسورهای سامسونگ

این کمپانی به تازگی پتنتی را ثبت کرده است که سیستمی کوچک با حساسیت بیشتر از سنسورهای کنونی و قابلیت ارسال پرتوهای نوری مختلف را دارا می باشد. ویژگی اصلی این سنوسر در اینجاست که علاوه بر قابلیت شناسایی اثر انگشت کاربران از ویژگی هایی مانند سنجش ضربان قلب، امکان بررسی میزان رطوبت و همچنین تعداد رنگدانه های پوست و اسکن عنبیه را دارا می باشد. همچنین می توان از این سنسور  به عنوان سیستمی برای شناسایی حرکات استایلوس و یا نوک انگشت بدون برخورد با صفحه هم بهره مند شد. علاوه بر تمامی این موارد قابلیت پیاده سازی این سنسور در قالب گجت های پوشیدنی هوشمند مانند اسمارت واچ هم وجود دارد.

یکپارچه سازی سنسورهای سامسونگ

هم اکنون تعداد زیادی از گوشی های هوشمند سامسونگ از ویژگی شناسایی ژست های حرکتی، اسکن عنبیه چشم و یا سنجیدن ضربان قلب بهره مند می باشد ولی در صورت ترکیب این سنور ها در قالب یک اسکنر نه تنها می توان آن ها را در گوشی های هوشمند میان رده و اقتصادی پیاده سازی نمود بلکه حجم زیادی از فضای گوشی را آزاد می نماید که می توان از آن به منظور تعبیه تکنولوژی های جدید و یا افزایش حجم باتری دستگاه استفاده کرد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: androidheadlines

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سنسورهای درون صفحه نمایش گوشی های هوشمند سامسونگ کارایی بیشتر از اسکن اثر انگشت خواهند داشت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *