رابط کاربری One UI سامسونگ برای اولین بار توسط این کمپانی به نمایش در آمد

رابط کاربری One UI سامسونگ

کمپانی سامسونگ یکی از برندهای محبوب در سراسر دنیاست که در موارد بسیاری محبوبیت بالایی را کسب نموده است. یکی از پروژه های این کمپانی کره ای که مدت ها بود در حال بررسی قرار داشت، پروژه ی ارائه ی رابط کاربری اختصاصی به نام One UI بود که اکنون این کمپانی در طی یک ویدئوی کوتاه کاربری آن را برای عموم به نمایش گذاشته است.

رابط کاربری One UI سامسونگ

در حال حاضر تمامی کاربران منتظر عرضه‌ ی یک رابط کاربری جدید از سوی سامسونگ به نام One UI هستند که بر پایه‌ ی سیستم عامل اندروید پای عرضه می گردد. این رابط کاربری تنها مربوط به گوشی‌ های هوشمند کمپانی سامسونگ خواهد بود که قبلا در مورد تغییرات اساسی ارائه شده‌ در آن خبرهای بسیاری را منتشر کرده بودیم. اکنون کره ای ها یک ویدیوی 1 دقیقه‌ ای از رابط کاربری جدید خود منتشر نموده اند که در ادامه می‌ توانید این ویدئو را مشاهده نمایید.

اساسا تاکید بیشتر در این ویدیو بر روی کاربری آسان‌ با یک دست، طراحی ساده و جذاب تر، استفاده از ژست‌های حرکتی جدید و فوق العاده، نمایش انیمیشن‌ های روان‌ تر و همچنین Night Mode می باشد که بسیاری از کاربران منتظر این تغییرات بودند. اکنون تمامی طرفداران این کمپانی انتظار دارند تا این رابط کاربری برای گوشی‌ های پرچمدار فعلی سامسونگ یعنی گلکسی Note 9 و سری S9 و S9 Plus در اواسط دی ماه عرضه گردد. همچنین پس از عرضه ی برای پرچمدار‌ها به زودی برای گوشی هوشمند گلکسی Note 8 نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رابط کاربری One UI سامسونگ برای اولین بار توسط این کمپانی به نمایش در آمد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *