آیفون XS Max در برابر گلکسی نوت 9 سامسونگ ؛ تست باتری

تست باتری

کمپانی های سامسونگ و اپل از کمپانی های بسیار قدرتمند در عرصه ی تولید گوشی های هوشمند پرچمدار با کارایی بالا هستند که در حال حاضر در بازار به عنوان دو برند رقیب در بکارگیری فناوری های روز دنیا به حساب می آیند. یکی از موضوعاتی که درخصوص گوشی های هوشمند این دو برند مطرح می گردد این است که میزان شارژدهی باتری آن ها به چه میزان است و در طول روز چندبار باید شارژ شوند؟ در این بخش به تست باتری دو پرچمدار کمپانی های سامسونگ و اپل یعنی گلکسی نوت 9 سامسونگ و آیفون XS Max در طی یک ویدئو پرداخته ایم.

تست باتری

با افزایش ابعاد گوشی های هوشمند و افزایش میزان مصرف سخت افزار آن ها کمپانی های سازنده ی گوشی های هوشمند مجبور به استفاده از باتری هایی با ابعاد و حجم بیشتر شده اند که در نهایت به ایجاد رقابتی میان آن ها در این بخش منجر گردیده است. با تمامی این تفاسیر کمپانی نظیر اپل ادعا کرده است که با بهینه کردن نرم افزار های خود احتیاج به استفاده از باتری هایی با حجم و ابعاد بسیار بالا را تا حدودی حذف کرده است.

با این وجود که باتری استفاده شده در گلکسی نوت 9 سامسونگ ظرفیتی معادل 4000 میلی آمپر ساعت دارند و تقریبا 20 درصد از باتری 3174 میلی آمپر ساعتی پرچمدار کمپانی اپل آیفون XS MAX بزرگ تر می باشد ولی بر اساس تفاوت نرم افزاری و سخت افزاری آن ها نمی توان در تعیین این موضوع که کدام یک میزان شارژدهی بالاتری دارد، فقط به اعداد و ارقام کفایت کرد.

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: slashgear

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیفون XS Max در برابر گلکسی نوت 9 سامسونگ ؛ تست باتری

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *