تست تاکسی های خودران ؛ همکاری میان مرسدس بنز و بوش

تاکسی های خودران

طبق گزارشات موجود این طور به نظر می رسد که  دست رسی به امکانات مسافرت و جا به جایی با اتومبیل های خودران (بدون راننده) دیگر یک آرزو نیست و تا رسیدن به این هدف فاصله ی کمی مانده است. کمپانی آلمانی  مرسدس‌ بنز و بوش فاصله ی زیادی تا راه اندازی و احداث تاکسی های خودران، بدون راننده، ندارند و این طوری که از صحبت های مدیران اجرایی این دو کمپانی محبوب پیدا است از لحاظ عملی به موفقیت های خوبی دست یافته اند.

فولکمار دنر که رئیس کمپانی بوش است به طور رسمی اعلام کرده است که این دو کمپانی در طی چند ماه آتی نمونه و ورژن های اولیه ی اتومبیل خودران و بدون راننده را آزمایش خواهد کرد. ایشان همچنین افزود که برنانه ریزی های مشخص و خوبی برای آینده دارند اما از ارائه ی اطلاعات بیشتر در این باره خود داری کرد. طبق گزارشات و شنیده هایی که از خبر گزاری های مختلف به گوش رسیده است در طی ماه های گذشته ایم دو کمپانی محبوب قول داده اند که تا شروع دهه ی آینده اتومبیل های کاملا خودران را به بازار مصرف معرفی کنند.

خبرهای تازه که در این زمینه وجود دارد به خوبی نشان می دهدکه این دو کمپانی به وعده های خود به خوبی عمل کرده اند تا زمان و فرصت های از دست رفته را بتوانند به خوبی جبران کنند. طبق وقایع و تازه های بازار اتومبیل های خودران کمپانی بی ام دبلیو قصد دارد طبق برنامه ریزی هایی که دارد تا سال ۲۰۲۱ میلادی اتومبیل های خودران خودش را به فروش برساند، همچنین کمپانی ویمو نیز از قبل هزاران دستگاه ون کرایسلر را سفارش داده است بنابراین دو کمپانی مرسدس بنز و بوش هیچ بهانه ای برای آهسته و آرام کار کردن ندارند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تست تاکسی های خودران ؛ همکاری میان مرسدس بنز و بوش

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *