رندر جدید Galaxy S10 سامسونگ به بیرون درز کرد

Galaxy S10 سامسونگ

پرچمدار بعدی کمپانی سامسونگ همانطور که می دانید Galaxy S10 نام خواهد داشت و تا به امروز شایعات بسیاری در مورد این پرچمدار منتشر شده است. بسیاری از افراد پیش بینی می کردند که طراحی این گوشی هوشمند با نسل قبلی خود یعنی گلکسی اس 9 تفاوت بسیاری خواهد داشت ولی باید به رندرهای منتشر شده از این گوشی هوشمند توجهات لازم را داشته باشیم.

Galaxy S10 سامسونگ

تمامی علاقه مندان دنیای تکنولوژی در انتظار خبر‌های جدیدی در مورد گوشی پرچمدار سامسونگ Galaxy S10 هستند، اکنون رندر‌ جدیدی از این گوشی هوشمند منتشر شده است که ادعا می گردد مربوط به پنل پشت این گوشی هوشمند می باشد. تا به امروز نیز تصاویری دیگر از نسخه ی 5G گلکسی اس 10 منتشر شده بود که در نمایشگاه کوالکام بارها و بارها مشاهده شد که می توانید در همین بخش تصاویرهای پیشین منتشر شده را نیز مشاهده کنید. در رندرهای جدید منتشر شده که ادعا می گردد مربوط به طراحی پنل پشتی این پرچمدار می باشد، خبری از سنسور اثر انگشت نمی باشد که به احتمال استفاده از سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش را تایید می کند.

Galaxy S10 سامسونگ

در این رندر بر روی پنل پشتی این گوشی هوشمند شاهد حضور دوربین دوگانه هستیم که با شایعاتی منتشر شده تا به امروز تطابق دارد. بر اساس خبرهایی که از قبل منتشر شده بود قرار است گلکسی اس 10 کمپانی سامسونگ با یک دوربین دوگانه بر روی پنل پشتی معرفی گردد.

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رندر جدید Galaxy S10 سامسونگ به بیرون درز کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *