سری آیفون 14 پرو محبوب تر از سری آیفون 14 شد

سری آیفون 14 پرو محبوب تر از سری آیفون 14 شد

شرکت اپل پیشتر خانواده آیفون 14 را در چهار مدل استاندارد، پلاس، پرو و پرو مکس رونمایی کرد. چهار مدلی که از طراحی متفاوت بخصوص در مدل های پرو شاهد بودیم. گویی تغییرات بزرگی که این شرکت برای سری پرو ایجاد کرده موجب افزایش محبوبیت آنها هم شده است.

اگرچه هر سال اپل فروش بیشتر خود را مدیون سری پرو است، اما امسال دلیل موثقی وجود دارد که موجب افزایش محبوبیت مدل های پرو نسبت به مدل های ساده شده است. با آن که سری پرو قیمت بیشتری دارند گویی توجه به قیمت نداشته و ویژگی های متفاوت تمایل خرید آنها را افزایش داده است.

این خبر از توییتی از تحلیلگر معروف، مینگ-چی کو به دست می آید. وی اظهار داشت که غول کوپرتینویی قصد دارد از تامین کنندگان خود بخواهد ظرفیت تولید را از مدل ساده آیفون 14 به نسخه های گران تر آیفون 14 پرو انتقال دهند. این تغییر به دلیل آن است که مدل های پرو تقاضای بیشتری دارند، بنابراین افزایش تولید آنها باید به افزایش فروش در سه ماهه چهارم و پایانی سال جاری کمک کند.

در حال حاضر، اپل به فاکسکان گفته است که تولید سری آیفون 14 پرو را افزایش دهد تا ASP (متوسط ​​قیمت فروش) جدیدترین سری آیفون خود را افزایش دهد. به عبارت دیگر، تحلیلگر انتظار دارد که افزایش فروش و حمل و نقل، ASP آیفون های 2022 را حدود 10 درصد افزایش دهد. برای کسانی که نمی‌دانند، این برند در جریان رویداد Far Out خود، سری آیفون 14 را معرفی کرده بود که مدل‌های جدید نسبت به نسل قبلی آیفون 13 دارای پیشرفت‌های مختلفی هستند.

سری جدید شامل یک آیفون 14 پلاس کاملاً جدید بود که جایگزین مدل مینی شد در حالی که انواع پرو نیز تغییر عمده ای در طراحی نمایشگر پیدا کردند. در همین حال، قسمت عقب این نسخه‌های تغییرات خاصی نداشته است. جالب اینجاست که خبر کاملاً تعجب‌آور نیست زیرا مدل‌های Pro در آیفون 13 و حتی سری آیفون 12 در بازار جهانی عملکرد بهتری داشتند، که اپل نیز به وضوح آن را تشخیص می‌دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اپل AirPods Pro می تواند به عنوان یک سمعک ارزان استفاده شود

نظرات در مورد : سری آیفون 14 پرو محبوب تر از سری آیفون 14 شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *