در آینده اینستاگرام تمرکز بیشتری روی ویدیوها خواهد داشت

در آینده اینستاگرام تمرکز بیشتری روی ویدیوها خواهد داشت

آدام موسری می‌گوید: «اینستاگرام با گذشت زمان تمرکز بیشتری روی ویدیوها خواهد داشت».

آدام موسری، رئیس اینستاگرام اعلام کرد که این پلتفرم اکنون بیشتر به سمت ویدیوها متمایل شده است. این صحبت پس از این که کایلی جنر اسکرین شات پست کاربر دیگری را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. جنر نوشت: «اینستاگرام دوباره اینستاگرام بسازید». تلاش نکنید که TikTok باشید من فقط می‌خواهم عکس‌های زیبای دوستانم را ببینم. با احترام.»

توجه بیشتر  اینستاگرام به ویدیوها

موسری با پرداختن به نگرانی‌ها در مورد نحوه تغییر این پلتفرم به سمت ویدیو، در ویدیوی کوتاهی که منتشر کرد، گفت که این پلتفرم بیشتر بر روی ویدیو متمرکز می‌شود. او خاطرنشان می کند که این یک تغییر اجتناب ناپذیر است. ما این را می‌بینیم حتی اگر چیزی را تغییر دهیم، ما این را می‌بینیم حتی اگر فقط به فید زمانی نگاه کنید، اگر به آنچه مردم در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند نگاه کنید، با گذشت زمان بیشتر و بیشتر به ویدیوها تغییر می‌کند.»

موسری تاکید کرد که اینستاگرام به همراه ویدیوها تغییرات زیادی را در برنامه ایجاد می کند. او گفت: «یکی از آنها این است که اگر نسخه تمام صفحه جدیدی از فید را می‌بینید، یا در مورد آن می‌شنوید، بدانید که این یک آزمایش است. ایده این است که یک تجربه تمام صفحه، نه تنها برای فیلم‌ها، بلکه برای عکس‌ها ممکن است یک تجربه سرگرم‌کننده‌تر و جذاب‌تر باشد. اگرچه، او موافق است که این ویژگی “هنوز خوب نیست”.

لازم به ذکر است که اینستاگرام در ماه های اخیر با Reels به سرعت متحول شده است. فید اصلی مملو از توصیه‌های الگوریتمی است که با پست‌های دوستان شما ترکیب می‌شود، و تقریباً همه ویدیوها اکنون شما را به Reels هدایت می‌کنند.

توصیه‌ ها یا Recommendations  پست‌ها در فید شما از حساب‌هایی هستند که شما آنها را دنبال نمی‌کنید. به گفته موسری، توصیه‌ها یکی از مؤثرترین و مهم‌ترین راه‌ها برای کمک به سازندگان این پست ها برای مشاهده بیشتر به دیگران، به‌ویژه سازندگان کوچک هستند. ایده این است که به شما کمک کند چیزهای جدید و جالبی را در اینستاگرام کشف کنید که ممکن است حتی از وجود آنها اطلاعی نداشته باشید. اکنون اگر چیزهایی را در فید خود مشاهده می کنید که پیشنهادهایی هستند که به آنها علاقه ای ندارید. این بدان معنی است که ما رتبه بندی علایق شما را بد انجام می دهیم. و ما نیاز به بهبود داریم و می‌توانید علامت X  را انتخاب کنید، حتی می‌توانید همه توصیه‌ها را تا یک ماه به تعویق بیندازید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آزمایش حذف نمایش لایک های اینستاگرام در ایالات متحده

نظرات در مورد : در آینده اینستاگرام تمرکز بیشتری روی ویدیوها خواهد داشت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *