بررسی گوشی Black Berry Motion

1بررسی گوشی Black Berry Motion

یکی دیگر از گوشی های منحصر به فردی که توسط کمپانی Black Berry در ماه دسامبر سال 2017 عرضه شده است گوشی Black Berry Motion نام دارد. این گوشی که دارای طراحی جذاب و دلنشینی است در عین سادگی بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند را به خود جذب کرده است. همچنین این گوشی دارای دوربین های قدرتمند و سخت افزاری هوشمند میباشد. اکنون با هم نگاهی می اندازیم به نقاط قوت و ویژگی های این گوشی منحصر به فرد.

طراحی و ظاهر دلنشین

یکی از نکات جالب توجه در بارهی Black Berry Motion طراحی ساده اما دلنشین آن است. ابعاد این گوشی 155.8 در 75.5 در 8.1 میلیمتر میباشد. جنس قاب پشتی این گوشی از پلاستیک است و فریم آلمینیومی آن به گونه ای ظریف طراحی شده تا به راحتی در دستان کاربر جای بگیرد.

2بررسی گوشی Black Berry Motion

صفحه نمایش

نقطه ی قوت قابل ذکر دیگر در ارتباط با این گوشی هوشمند و مدرن صفحه نمایش 5.5 اینچی آن است که حدود 70.2 درصد از فضای قاب جلویی این گوشی را اشغال کرده است. دقت رزولوشن صفحه نمایش این گوشی 1080 در 1920 پیکسل میباشد و جنس صفحه ی شیشه ی محافظت کننده از آن شیشه ی ضدخش است.(Scratch-resistant glass ). نوع صفحه نمایش این گوشی لمسی خازنی IPS LCD با تراکم 16 میلیون رنگ میباشد.

3بررسی گوشی Black Berry Motion

دوربین ها

در قسم قاب پشتی این گوشی یک دوربین اصلی با رزولوشن 12 مگاپیکسل با ضریب دیافراگم f/2.0  و قابلیت phase detection autofocus میباشد که در کنار آن یک فلش LED دو گانه لحاظ شده است. کیفیت فیلمبرداری با دوربین اصلی این گوشی 2160p با سرعت 30 فریم بر ثانیه و 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه میباشد. همچنین رزولوشن دوربین موجود در قاب جلوی این گوشی 8 مگاپیکسل با ضریب دیافراگم f/2.2 و کیفیت فیلمبرداری 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه میباشد.

سایر مشخصات مختصر این گوشی

  • سیستم عامل:Android 7.1 (Nougat)
  • نوع پردازنده:Qualcomm MSM8953 Snapdragon 625
  • CPU:Octa-core 2.0 GHz Cortex-A53
  • GPU:Adreno 506
  • مشخصات حافظه و رم:32 GB, 4 GB RAM و حافظه خارجی میکرو SD تا 400 گیگابایت
  • مشخصات باتری: 4000 میلی آمپر لیتیوم یونی

امیدواریم از مطالب زوم تک لذت برده باشید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی گوشی Black Berry Motion

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *