هر دو کمپانی گوگل و آمازون تصمیم دارند تا ایربادهای بی سیم اختصاصی خود را عرضه نمایند

ایربادهای بی سیسم گوگل و آمازون

این روزها با بزرگتر شدن ابعاد گوشی های هوشمند کمپانی های مختلف تصمیم گرفته اند که اقدام به تولید ایربادهایی نمایند که دیگر نیازی نباشد فرد گوشی خود را از کیف خود خارج نماید. در این میان کمپانی اپل بازهم به عنوان پیشرو در این عرصه نخستین ایرباد خلاقانه ی خود را مدتی قبل رونمایی کرد و کمپانی های دیگر نیز ایده ها و پتنت های مختلفی را در این زمینه به ثبت رساندند. اکنون کمپانی های گوگل و آمازون تصمیم دارند چنین ایربادهایی را عرضه نمایند

ایربادهای بی سیسم گوگل و آمازون

موسسه تحقیقاتی گارتنر مدتی قبل اعلام نمود که طبق برآوردهای این موسسه تا سال 2022 میلادی مقدار عرضه ی گجت‌ های پوشیدنی مخصوص گوش از 21.5 میلیون واحد تولیدی کنونی به 158.4 میلیون رسیده است. در همین میان تحلیلگر معروف موسسه آماری TF International ، مینگ چی کو ادعا کرده است که کمپانی های آمازون و گوگل به منظور رقابت با ایرپادهای کمپانی اپل تمیم گرفته اند که ایربادهای بی سیم خود را به بازار عرضه نمایند. بر اساس ادعای مینگ چی کو موفقیت های کمپانی اپل توجه این دو کمپانی را به خود جلب نمایید و این دو کمپانی در طول نیمه ی دوم سال 2019 میلادی ایربادهای جدید خود را به بازار عرضه خواهند نمود.

ایربادهای بی سیسم گوگل و آمازون

کمپانی گوگل هم اکنون نیز ایربادهای سری پیکسل را تولید می نماید که به منظور اتصال آن ها به دستگاه های آیفون نیاز به کابل ندارند ولی دو طرف آن با استفاده از سیم به یکدیگر متصل می گردند. تمامی این گجت‌ ها امکان ترجمه ی دائم و فعال نمودن دستیار صوتی هوشمند کمپانی گوگل را دارا می باشند که به احتمال به رقیب آینده ی ایرباد نیز تبدیل خواهند شد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هر دو کمپانی گوگل و آمازون تصمیم دارند تا ایربادهای بی سیم اختصاصی خود را عرضه نمایند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *