بهترین بازی های تحت وب|معرفی 13 بازی برتر

The best games on the web

امروزه کمتر کسی پیدا می شود که به بازی علاقه نداشته باشد. بخصوص بازی های تحت وب که طرفداران خاص خودش را دارد. در این پست بهترین انتخاب از بازی های آنلاین را برای کسانی که علاقه زیادی به بازی های مجازی دارند ارائه می دهیم. اگر می‌خواهید بدون نیاز به نصب یا هزینه‌های اضافی وارد گیم‌پلی شوید و دسترسی به بازی را در هر زمان با یک کلیک راحت داشته باشید، این بازی ها بهترین بازی های تحت وب هستند و برای شما عالی هستند.  پس تا انتها مطلب با ما همراه باشید.

Prodigy Math

Prodigy Math

Prodigy Math  یک بازی بسیار جذاب با میلیون ها بازیکن است. این بازی برای کمک به بهبود مهارت های ریاضی و اعتماد به نفس کودکان اختصاص داده شده است. در این بازی، شما در دنیای اعجوبه‌ای که در تلاش‌های حماسی رقابت می‌کنند و با رئیس‌های مبارزه می‌کنند، عبور می‌کنید! برای برنده شدن، باید به مجموعه سوالاتی پاسخ دهید که با سطح ریاضی شما سازگار است. با هر نبرد، جادوگر به سمت باز کردن قفل جادو و رمز و راز بی پایان نزدیکتر و نزدیکتر می شود.

Tank Riders

tank riders

Tank Riders  یک بازی اکشن مسحور کننده به صورت سه بعدی  و یکی از بهترین بازی های تحت وب است که در آن فرماندهی تانک را بر عهده می گیرید و تانک های دشمن را نابود می کنید. بازیکنان لذت بخش با سه حالت متمایز، یعنی کمپین، چند نفره و تهاجم، هر کدام یک تجربه اوج در سرگرمی را ارائه می دهند. حالت تهاجم با جوی استیک هماهنگ است، با این حال، در صورت تمایل، می‌توانید با استفاده از صفحه‌کلید رایانه نیز درگیر شوید. با استفاده از کلیدهای WASD تانک خود را هدایت کنید، با J و L هدف خود را هدایت کنید و با استفاده از  Space  شلیک کنید.

 

Powerline.io

بهترین بازی های تحت وب

بازی Snake یا همان ماربازی را در گوشی های قدیمی نوکیا به خاطر دارید؟ در این نسخه فقط یک مار نیست. بلکه برای برتری با سایر مارهای نئونی رقابت می کنید. این گیم پلی هیجان انگیز آن را برای بچه هایی که عاشق رقابت هستند، تبدیل به یک لذت واقعی می کند!

پرتو در سراسر مزرعه برای خوردن مکعب هایی که با مرگ مار دیگری ظاهر می شوند و طولانی تر می شوند، بخورید. اما با مارهای دیگر برخورد نکنید وگرنه به مکعب تبدیل خواهید شد و مجبور خواهید شد در اندازه اصلی خود دوباره تخم ریزی کنید.

اگر می خواهید سرعت بگیرید، در کنار سایر مارهای نئونی بچرخید. این باعث ایجاد تکانه‌های الکتریکی می‌شود که به شما سرعت می‌دهد و می‌توانید از آن‌ها برای وادار کردن سایر مارها به سمت شما استفاده کنید!

Venge

vengo

در میان انبوهی از بازی های آنلاین در وب، بازی Venge به عنوان یک مورد علاقه برجسته در قلمرو بازی های تحت وب است. این بازی با پایگاه بازیکنان بزرگ، به بازیکنان این فرصت را می‌دهد تا با استفاده از مجموعه‌ای متنوع از سلاح‌های گرم در نقشه‌های مختلف جذاب، در نبردهای هیجان‌انگیز شرکت کنند. هدف نهایی این است که بیشترین تعداد امتیاز را در بین هم تیمی های خود جمع آوری کنید و از این طریق تسلط خود را در دنیای مجازی تثبیت کنید. قابل ذکر است، بازی Venge یک تجربه بازی همه جانبه را تضمین می کند که با گیم پلی روان و یکپارچه مشخص می شود، به بازیکنان این امکان را می دهد تا با استفاده از سلاح های قدرتمندی مانند Scar، Shotgun، tec-9 و Sniper Rifle در جنگ های مهیج با اسلحه شرکت کنند.

 Spelunky

spulunker

Spelunky حول و حوش غارهای پیچیده با هدف یافتن گنج های ارزشمند می چرخد. در هر نمونه از گیم پلی، پیکربندی غار دستخوش تغییر می شود و در نتیجه جنبه جذابی را ارائه می دهد. در طول سفر خود، باید مجموعه ای پیچیده از موانع را طی کنید، بر دشمنان پیروز شوید و موانع مختلف را غلبه کنید تا در نهایت به گنج دست پیدا کنید.

RuneScape

RuneScape

در ژانویه 2001، توسعه دهنده Jagex،  RuneScape را منتشر کرد، یک MMORPG با نقطه و کلیک که در قلمرو فانتزی قرون وسطایی وسیع Gielinor اتفاق می‌افتد. در بیش از 200 ماموریت شرکت کنید و دنیایی پر از نژادها و اصناف مختلف را کشف کنید که همه به دنبال قدرت هستند.

می‌توانید انواع مهارت‌هایی را که می‌خواهید در آن‌ها آموزش دهید انتخاب کنید: رزمی، هنری، جمع‌آوری، پشتیبانی و نخبگان. با بالا رفتن سطح، مهارت های شما پیشرفته تر می شود که در نهایت به شما کمک می کند تا ماموریت های خود را تکمیل کنید.

 Basket & Ball

 Basket & Ball

Basket & Ball  یک تجربه سرگرم کننده از بازی بسکتبال را ارائه می دهد که در آن با موانع چالش برانگیز مانند آتش، سنبله و ترامپولین روبرو می شوید، همه در تلاش هستند تا توپ را به داخل سبد شلیک کنند. کنترل های بازی ساده هستند. شما از کلیدهای جهت دار برای حرکت توپ و از اسپیس برای پرتاب آن استفاده می کنید. علاوه بر این، اگر به سرعت کلید فاصله را چند بار فشار دهید، می توانید به پرتاب قدرتمندی برسید.

NoBrakes.io

NoBrakes.io

به سادگی از کلیدهای جهت دار خود برای هدایت استفاده کنید و به مسابقات می روید! NoBrakes.io یک بازی مسابقه‌ای چند نفره است که در آن به نقاط بازرسی می‌رسید تا با قدرت‌هایی که سرعت شما را افزایش می‌دهد یا سرعت دیگران را کاهش می‌دهد، مزیت رقابتی به دست آورید.

ساده به نظر می رسد، درست است؟ بله، تا زمانی که متوجه شوید این مسابقه یک مسابقه معمولی نیست. برای مثال، اگر نزدیک یک خط هستید، پست‌های بازرسی می‌توانند پشت سر شما ظاهر شوند. بنابراین شما باید برای هر چیزی آماده باشید!

شما می توانید این بازی مرورگر چند نفره را بر روی رایانه خود یا به عنوان یک بازی موبایل در فروشگاه های اپلیکیشن اپل یا اندروید بازی کنید.

Little Alchemy

Little Alchemy  

Little Alchemy  یک بازی است که با سادگی، طبیعت فریبنده، ویژگی های جذاب، جنبه های خلاقانه و ماهیت بسیار اعتیادآور آن شناخته می شود. به طور خلاصه، بازیکنان با ترکیب چهار عنصر اساسی هوا، زمین، آب و آتش برای ایجاد ترکیب‌های ساده شروع می‌کنند. آن‌ها سپس به ترکیب این عناصر تازه به‌دست‌آمده می‌پردازند تا در نهایت خلاقیت‌های پیچیده‌تری مانند دایناسورها و حتی سفینه‌های فضایی را باز کنند.

BrowserQuest

BrowserQuest

این بازی مرورگر شما را به کاوش در دنیای دیجیتال دعوت می کند. در جست‌وجوی دوستان، ماجراجویی و گنج به کفش‌های یک جنگجوی جوان قدم بگذارید. اینکه دشمنان را به تنهایی یا به عنوان یک گروه شکست دهید به شما بستگی دارد. اما فراموش نکنید که هنگام انجام این کار، گنج جمع آوری کنید!

کریس بنجامینسن، کارآفرین و توسعه‌دهنده، این بازی پلتفرم چند نفره را در زمان واقعی ایجاد کرد. اما بازیکنان کسانی هستند که می توانند سطوحی را برای دیگران ایجاد کنند تا تلاش کنند و کامل کنند. اگر چه شما مستقیماً با سایر بازیکنان رقابت نمی کنید، اما آن ها ساخته های درون بازی هستند که می توانند به طور غیرمستقیم روی شما تأثیر بگذارند.

Cut the Rope

Cut the Rope

Cut the Rope ، یک بازی لذت بخش که همچنان با قوانین سرگرم کننده فیزیک خود، بازیکنان را برای مدت طولانی مجذوب خود می کند. شایان ذکر است، ویژگی‌های استثنایی این بازی باعث تحسین آن شده است. باید طناب‌ها را به گونه‌ای دستکاری کنیم که موجود دوست‌داشتنی به نام Om Nom را قادر می‌سازد تا به شیرینی‌ خود دسترسی داشته باشد و با طیف وسیعی از معماهای پیچیده، کوچک و مهم در این مأموریت جذاب مقابله کند!

AdventureQuest

AdventureQuest

یک بازی RPG تک نفره است که در آن شما یک شخصیت می سازید، یک کلاس را انتخاب می کنید و با انبوهی از هیولاها مبارزه می کنید. بسته به شخصیت خود، می توانید انتخاب کنید که یک نینجا، جادوگر، جنگنده، سرکش یا پالادین باشید.

دنیای AdventureQuest پر از قدرت های جادویی، صدها آیتم و بیش از 700 هیولا است. در ده ها ماموریت شرکت کنید! هرچه بیشتر برنده شوید، شخصیت شما قوی تر می شود و بیشتر پیشرفت می کنید.

Word Seek

Word Seek

برای افرادی که از چالش‌های مرتبط با کلمات لذت می‌برند، نصب Word Seek را توصیه می‌کنیم که یک افزونه قابل توجه Chrome است. در این بازی جذاب، بازیکنان این آزادی را دارند که ابعاد جدول را بر اساس ترجیحات خود شخصی سازی کنند. علاوه بر این، آنها این گزینه را دارند که کلمات را به صورت تصادفی انتخاب کنند یا رویکرد موضوعی را انتخاب کنند. علاوه بر این، سطح دشواری بازی را می توان بدون زحمت از طریق تنظیمات مختلف تغییر داد، مانند پنهان کردن لیست کلمات یا حذف حروف صدادار. بچه ها می توانند با بازی Word Seek، توانایی زبانی خود را تقویت کنند!

 

 

 

 

 

 

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین بازی های تحت وب|معرفی 13 بازی برتر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *