افشا تصویری از گوشی موتورولا Moto G Stylus 2023

افشا تصویری از گوشی موتورولا Moto G Stylus 2023

یکی از شرکت هایی که علاوه بر سامسونگ به تولید گوشی دارای قلم می پردازد، موتورولا است. کمپانی که تاکنون گوشی های Moto G Stylus را با چنین ویژگی جذابی راهی بازار کرده، هرچند این مدل گوشی پرچمدار نیستند و چندان نتوانستند موردتوجه قرار گیرند.

حال مشخص شده که موتورولا درصدد است بزودی گوشی Moto G Stylus را معرفی کند. مدلی که مدتی بوده در شایعه قرار داشته اما همچنان معرفی نشد و باید انتظار داشت بزودی معرفی شود.

اگرچه رونمایی همچنان صورت نگرفته، تصاویر بازاریابی Moto G Stylus 2023 موتورولا فاش شد. تصاویر بازاریابی Moto G Stylus (2023) که توسط The Tech Outlook به اشتراک گذاشته شده، این گوشی را با بخش عقب دارای انحنا و ماژول دوربین مربعی نمایش می دهد. می توان مشاهده کرد که دستگاه از سیستم دوربین دوگانه و فلاش LED بهره می برد. متن روی ماژول دوربین نشان داده که دوربین اصلی یک حسگر 50 مگاپیکسلی خواهد بود. در جلو، گوشی هوشمند یک حفره دوربین سلفی در وسط دارد.

افشا تصویری از گوشی موتورولا Moto G Stylus 2023

قلم در پایین گوشی همچون سری گلکسی نوت سامسونگ جای خواهد گرفت. یک اسپیکر و پورت USB-C در پایین جای داده شد. خوشبختانه جک 3.5 میلیمتری وجود دارد و حذف نشده است. این می تواند خبر خوبی برای علاقمندان به جک 3.5 میلیمتری باشد. این رسانه افزود که Moto G Stylus (2023) از صفحه نمایش 6.5 اینچی با وضوح HD+ و نرخ نوسازی 90 هرتز بهره می برد.

گذشته از  64 گیگابایت حافظه داخلی و یک کارت microSD برای ارتقا فضای داخلی هم تدارک دیده شده است. علاوه بر این، تلفن هوشمند آینده موتورولا از یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی با شارژ 10 واتی خواهد داشت. گفته شده که سیستم دوربین عقب این گوشی توانایی عکاسی پرتره با جزئیات، عکس های نزدیک و تصاویر در نور کم را داراست. در حالی که نمی دانیم چه پردازنده ای در روی آن تعبیه است، لیست Geekbench نشان داده که چیپست مدیاتک Helio G88 در آن قرار دارد.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود موتورولا چه تاریخی قصد دارد این محصول را معرفی کند. گوشی که بی شک خواهد توانست نظر علاقمندان خود را جلب کند. بخصوص اینکه یک گوشی با قلم خوش قیمت خواهد بود.

بیشتر بخوانید  گوشی موتورولا EDGE LITE LUXURY EDITION رونمایی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا تصویری از گوشی موتورولا Moto G Stylus 2023

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *