انتشار تصویر رندر شده گوگل Pixel 6a

انتشار تصویر رندر شده گوگل Pixel 6a

شرکت گوگل قصد دارد بزودی گوشی میان رده Pixel 6a را به عنوان بخشی از خانواده Pixel 6 معرفی کند. تاکنون اطلاعات محدودی درباره این مدل منتشر شد و اکنون نوبت به تصویر رندر شده آن رسید.

ماه گذشته گوگل گوشی های هوشمند پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو را وارد بازار کرد. این گوشی ها دارای طراحی منحصر به فرد و دارای یک تراشه Tensor هستند. حال به تازگی یک ماه پس از عرضه آن، شایعات مربوط به مدل میان رده آنها موسوم به پیکسل 6a فاش شد. به تازگی، 91Mobiles چند رندر واضح از گوشی هوشمند مقرون به صرفه Pixel 6a آینده را به اشتراک گذاشته و همچنین مشخصات کلیدی آن را فاش کرده است.

جای تعجب نیست که Pixel 6a آینده عناصر طراحی خود را از مدل های دیگر یعنی سری پیکسل 6 الهام گیرد. پس از مدت ها، یک به روز رسانی واقعی در طراحی گوشی های سری “a” وجود خواهد داشت. همانطور که گفته شد، Pixel 6a دارای یک صفحه نمایش حفره دار با شکل جعبه ای خواهد بود. این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی OLED است.

انتشار تصویر رندر شده گوگل Pixel 6a

در سودی دیگر طراحی ماژول دوربین شباهت فاحشی به پیکسل 6 دارد و به نوعی گوگل همان سبک طراحی سری پیکسل 6 را به کار گرفت.  این دیوایس دارای دوربین عقب دوگانه در گوشه بوده و ارتقایی نسبت به قبل است.

گوشی گوگل Pixel 6a دارای دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا در سمت راست خواهد بود. به نظر می رسد هیچ دکمه ای در سمت چپ ندارد. این گوشی دارای یک پورت USB Type-C و دو شبکه بلندگو در پایین است. در سمت چپ، سینی سیم کارت دارد.

جدای از این، انتظار می رود پیکسل 6a آینده با مشخصات میان رده عرضه شود. انتظار می‌رود که دارای اندروید 12 باشد و از به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری ۳ ساله پشتیبانی کند. گوگل هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد این گوشی فاش نکرده است و انتظار داریم اوایل سال 2022 معرفی شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چگونه اطلاعات شخصی را در حساب گوگل خود مدیریت کنید

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر شده گوگل Pixel 6a

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *