معرفی انیمیشن های جدید و جذاب

معرفی انیمیشن های جدید و جذاب

روش های زیادی برای تامین انیمیشن و کارتون های مورد علاقه و سرگرم کننده کودکانتان وجود دارد که بهترین آن دانلود آنها با تعرفه ترافیکی نیم بها است.

از سرگرمی های ساده و البته سازنده برای کودکان دانلود انیمیشن است، انیمه های که روز به روز سازنده تر و داستان های آن پر مغزتر می شوند. حضور انیمه ها در جشنواره های مختلف و کسب جایزه های مختلف دلیل رشد بسیار پویانمایی و کارتون هاست. این موضوع تا حدی ارتقا یافته که انیمه های سریالی و حتی چند فصلی در حال ساخت است و جوایز کن و گلدن گلوب و حتی اسکار نیز برای این کارتون ها در نظر گرفته می شود.امروزه سرویس های زیادی انیمیشن ها را با چند زبان و کیفیت مختلف ارائه میدهند که کاران مووی نیز یکی از این رسانه های جذاب است.

معرفی و دانلود انیمیشن جدید و جذاب

  • دانلود انیمیشن سونیک خارپشت 2

انیمه Sonic the Hedgehog 2 با ژانر کمدی اکشن و ماجراجویی ساخت 2022 کشور آمریکا است که بر اساس بازی‌های ویدیویی سگا، به کارگردانی جف فاولر و به نویسندگی پت کیسی و جاش میلر و دنباله فیلم سونیک خارپشت است و از بازیگران ان می‌توان به بن شوارتز در نقش سونیک جیم کری در نقش دکتر اگمن و جیمز مارسدن و تیکا سومپتر و جیسون موموآ اشاره کرد. تهیه و تولید این انیمه مهیج توسط کمپانی پارامونت پیکچرز انجام گرفته است.

پس از استقرار در گرین هیلز، سونیک برای آزادی بیشتر آماده است و تام و مدی توافق می کنند تا زمانی که به تعطیلات می روند، او را نبینند. مقدمات رفتن آنها فرام نمی شود و زمانی که دکتر Robotnik بازگشت، این بار با یک شریک جدید، Knuckles، در جستجوی زمردی که قدرت ساخت و نابودی تمدن ها را دارد. سونیک با دستیار خود، تیلز، متحد می شود و با هم سفری را آغاز می کنند تا زمرد را قبل از اینکه به دست افراد اشتباه بیفتد، پیدا کنند.

  • دانلود تام و جری: کابوی آپ

معرفی انیمیشن های جدید و جذاب

کارتون تام و جری: کابوی آپ یا موش و گربه: گاوچران (Tom and Jerry: Cowboy Up) که با عنوان تام و جری در غرب وحشی نیز شناحته میشود، انیمیشنی ماجراجویی، کمدی، وسترن و خانوادگی محصول کشور آمریکا به کارگردانی دارل ون سیترز انیماتور و نویسنده آمریکایی است که کارگردانی مجموعه تلویزیونی انیمیشن Hi Hi Puffy AmiYumi و کارگردانی کارتون های معروف Looney Tunes از جمله کارهای وی محسوب میشود؛ در انیمیشن تام و جری گاوچران هنرمندانی همچون جورج آکلز (George Ackles) صداپیشه مارشال، شان بورگوس (Sean Burgos) صداپیشه بامپی، ترور دیوال (Trevor Devall) صداپیشه دوک، کریس ادگرلی (Chris Edgerly) صداپیشه آگوست کریچلی، جورجی کیدر (Georgie Kidder) صداپیشه اسکرافی، جاستین مایکل (Justin Michael) صداپیشه بنتلی، آیزاک رابینسون اسمیت (Isaac Robinson-Smith) زب، کیتلین رابروک (Kaitlyn Robrock) صداپیشه بتی، کات سوسی (Kath Soucie) صداپیشه تافی و کاری والگرن (Kari Wahlgren) در صداپیشه شخصیت‌های دافی و جین به صداپیشگی پرداخته اند. این کارتون زیبا و پرطرفدار در سایت کاران مووی با 5 کیفیت قابل دانلود کردن است.

  • دانلود انیمیشن شیرشاه

کارتون سینمایی شیرشاه یا لیون کینگ (The Lion King) یک فیلم آمریکایی در ژانر انیمیشن، ماجراجویی، خانوادگی، درام و موزیکال به تهیه‌کنندگی و کارگردانی جان فاورو است. فیلم‌نامه این فیلم توسط جف نیثنسن بر اساس انیمیشن کلاسیک شیرشاه نوشته شده‌است و والت دیزنی پیکچرز مسئولیت ساخت آن را برعهده دارد. دونالد گلاور، جیمز ارل جونز، ست روگن و بیلی ایکنر صداپیشگان فیلم هستند. همچون نسخه انیمیشنی، هانس زیمر موسیقی فیلم را ساخته‌است. این انیمیشن که نسخه لایواکشن انیمیشن سینمایی شیرشاه (محصول سال ۱۹۹۴) به حساب می‌آید، در جشنواره‌های مختلف افتخارات متعددی را بدست آورده که از میان آنها می‌توان به کسب یک جایزه در جشنواره گلدن تریلر اواردز ۲۰۱۹ و نامزدی دریافت سه جایزه در جشنواره آثار منتخب مردم ۲۰۱۹ اشاره کرد. فیلم با بودجه‌ای ۲۶۰ میلیون دلاری ساخته شد و تا کنون ۱٫۶ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌است که آن را به دومین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۹ و هفتمین فیلم پرفروش تاریخ سینما تبدیل می‌کند.

معرفی انیمیشن های جدید و جذاب

  • دانلود انیمیشن خاطرات یک بچه ضعیف

کارتون خاطرات یک بچه چلمن یا خاطرات یک بچه دست و پا چلفتی (Diary of a Wimpy Kid) انیمیشنی کمدی، درام و خانوادگی به کارگردانی سوئینتون او. اسکات سوم محصول کشور آمریکا است که در سال 2021 میلادی توسط سه کمپانی 20th Century Studios و Bardel Entertainment و Color Force تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه انیمیشن خاطرات یک بچه چلمن را نیز جف کینی براساس کتابی به همین نام به قلم خودش در سال 2007 میلادی، به رشته تحریر درآورده‌ است؛ در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی همچون سیروس آرنولد، برکستون بیکر، اریکا سرا، لوسن چمبرز، اتان ویلیام چیلدرس، کریستین کانوری، برندا کریچلو، کریس دیامانتوپولوس و غیره به صداپیشگی به جای کاراکترهای اصلی انیمیشن پرداخته‌اند؛ همچنین این انیمیشن اولین بار در تاریخ 3 دسامبر سال 2021 میلادی توسطDisney+i در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر شد؛ جالب است بدانید این انیمیشن پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌های خاطرات یک بچه چلمن Diary of a Wimpy Kid محسوب می‌شود و اولین انیمیشن از این مجموعه می‌باشد؛ فیلم خاطرات یک بچه چلمن در سال 2010 و فیلم بچه چلمن: چله تابستون نیز در سال 2012 میلادی منتشر گردید.

فیلم های 2022 و جدید خارجی در حال انتشار هستند و تاریخ اکران بسیاری از آنها بزودی می باشد. اگرچه میخواهید فیلم های خارجی جدید را با لینک مستقیم دریافت کنید بخش دانلود فیلم خارجی سایت کاران مووی را دنبال کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی انیمیشن های جدید و جذاب

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *