تبلت AxonPad زد تی ای 12 آوریل معرفی می شود

تبلت AxonPad زد تی ای 12 آوریل معرفی می شود

ZTE به گسترش خانواده محصولات خود ادامه می دهد. این شرکت رسما از عرضه جدیدترین تبلت با نام ZTE AxonPad خبر داد. تبلت جدید دارای سناریوی کامل زندگی هوشمند 2.0 مبتنی بر سیستم MyOS است که نوید اتصال و هوشمندی یکپارچه بین دستگاه‌های ترمینال مختلف را می‌دهد.

فناوری زندگی هوشمند 2.0 با سناریوی کامل، که در ZTE AxonPad ادغام شده، با هدف تغییر نحوه تعامل کاربران با دستگاه هایشان است. این ویژگی نوآورانه با استفاده از سیستم MyOS، ادراک هوشمند و ارتباط هوشمندانه بین دستگاه‌ها را امکان‌پذیر می‌سازد و این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که به عملیات اتصال با یک لمس دست یابند.

این فناوری جدید فرآیند اتصال دستگاه ها را ساده می کند و تجربه کاربری یکپارچه و کارآمد را ارائه می دهد. طراحی ZTE AxonPad دارای یک ماژول تصویر عقب مستطیلی است که در سمت چپ بالای دستگاه قرار دارد و یک دوربین تک لنز را در خود جای داده است. در حالی که هنوز مشخصات این دوربین فاش نشده، انتظار می رود تصاویری با کیفیت بالا و تجربه عکاسی لذت بخشی را برای کاربران تبلت فراهم کند.

رونمایی ZTE AxonPad در اجلاس ترمینال صنعتی ZTE یک رویداد بسیار مورد انتظار صورت می گیرد. علاوه بر AxonPad،  شرکت ZTE همچنین انواع محصولات ترمینال صنعتی جدید از جمله ZTE Axon 50 Ultra، ZTE AxonBook، nubia Pad 3D و MBB&FWA را به نمایش خواهد گذاشت. انتظار می‌رود این محصولات جدید موقعیت ZTE را به عنوان ارائه‌دهنده پیشرو راه‌حل‌های فناوری پیشرفته در صنایع مخابرات و الکترونیک تثبیت کنند.

در دیگر خبرها آمده ZTE اعلام کرده است که تحقیقات فناوری کلیدی 6G را برای دستیابی به سرعت شبکه 1 میلیون گیگابیتی راه اندازی کرده است. پتانسیل شگفت‌انگیز چنین سرعت‌های هیولایی کاملاً قابل توجه است، اما ما می‌توانیم چندین مورد از چنین فناوری‌هایی دور باشیم. ZTE می گوید که متعهد به نوآوری های تکنولوژیکی و سرمایه گذاری تحقیق و توسعه است تا مزیت بازار خود را در بهبود شبکه حفظ کند.

ZTE در سال 2022 بالغ بر 16 میلیارد یوان برای تحقیقات هزینه کرد که حدود 17 درصد از درآمد عملیاتی آن در این دوره است. این شرکت می گوید 6G گزینه بزرگ بعدی در ارتباطات تلفن همراه است اما در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد.

بیشتر بخوانید  ZTE و شروع فعالیت روی فناوری 6G

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تبلت AxonPad زد تی ای 12 آوریل معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *