امکان تبلیغات ارزهای دیجیتال در گوگل

ارزهای دیجیتال

تبلیغات ارزهای دیجیتال | یکی از موضوعاتی این روزها در فضای مجازی مطرح شده است، مسئله ی استخراج ارزهای دیجیتال می باشد. این روزها ارزهای دیجیتالی را می توان به عنوان یکی از اصلی ترین روش های کسب درآمد درنظر گرفت. مدتی قبل کمپانی گوگل تبلیغات استخراج این ارزها را محدود کرده بود ولی با رواج این موضوع برای کاربران اینترنت این محدودیت را برداشته است.

تبلیغات ارزهای دیجیتال

بر اساس گزارش سرویس های رسانه‌ ای درخصوص تبلیغات کمپانی گوگل اخیرا منتشر شده است و اخبار مهم آن، لغو محدودیت ممنوعیت تبلیغات ارزهای رمزنگاری شده می باشد. این میزان رفع کردن محدودیت، به صرافی‌ های قانونی ارزهای دیجیتال این امکان را می‌ دهد تا اینکه تبلیغات مورد نظر خود را در کشورهای ایالات متحده و ژاپن از پروژه ی تبلیغات گوگل خریداری نمایند. این میزان لغو محدودیت،‌ از تاریخ 9 مهر اجرایی خواهد شد.

ارزهای دیجیتال

ممنوع شدن تبلیغات ارزهای دیجیتالی در فروردین ماه امسال اعلام گردید. این میزان محدودیت به دلیل افزایش بسیار زیاد تبلیغات ارزهای دیجیتال و سختی تشخیص کلاهبرداران از سوی فعالان قانونی لحاظ گردید. البته کمپانی گوگل هنوز هم تبلیغات مربوط به ICO را قبول نخواهد کرد؛ زیرا آن ها را سیستم هایی بدون قانون اساس و محکم برای جذب سرمایه می داند. به علاوه،‌ تبلیغات مربوط به کیف پول‌ های ارزهای رمزنگاری شده و مشاوره‌ ی تجارت این ارزها نیز در گوگل ممنوع می ماند.

علت رفع میزان محدودیت از سوی گوگل هنوز معلوم نیست ولی گویا این کمپانی به این نتیجه رسیده است که هایپ (HYIP) دروغین به دنبال ارزهای دیجیتال و افزایش ناگهان ارزش آن ها،‌ تقریباً به اتمام رسیده است. کمپانی فیسبوک که اولین محدودیت گسترده را در مقابل تبلیغات ارزهای دیجیتال را از دی سال گذشته میلادی اجرا کرد، در خرداد سال جاری محدودیت‌ های خود را برای بعضی از تبلیغات این ارزها برداشت.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سرقت 60 میلیون دلار ارز دیجیتال در ژاپن توسط هکرها

نظرات در مورد : امکان تبلیغات ارزهای دیجیتال در گوگل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *