اندازه انگشتان دست شخصیت شما را برملا میکند

انگشتان دست شخصیت

اندازه انگشتان دست شخصیت شما را برملا میکند. شخصیت خود و دیگران را از طریق تست اندازه انگشتان دست متوجه شوید!

به گزارش مجله خبری زوم تک به نقل از وبسایت huffpost، حتما تیترهایی را دیده اید که می گویند « راز پنهان شخصیت شما در اندازه انگشتان دستانتان نهفته است». اگر چنین تیترهایی را دیده اید، شک نکنید، چراکه در حقیقت انگشتان شما نماینگر حقیقت های پنهانی بسیاری در خصوص شخصیت شما و هر شخص دیگری است.

به نظر می رسد که هر وقت که ما می خواهیم به اخبار گوشی کنیم، هر بار، با یک خبر عحیب و غریب در خصوص کشف چیزی توسط محققان و دانشمندان باید شگفت زده بشویم.

اما برای اولین بار در طی این چند سال، دانشمندان از نتایج 4 تحقیق رونمایی کرده اند که نه تنها به نوبه خود مهم، بلکه جالب نیز است.

 

اندازه انگشتان دست شخصیت شما را برملا میکند

به توجه به تحقیقاتی که اخیر دانشمندان انجام داده اند، اگر شما به دنبال یک تست شخصیت دقیق هستید، اصلا به هیچ چیزی جز نگاه کردن به دست های خودتان نیاز؛ از همه مهم ترین، انگشت دست حلقه نیاز ندارید. همان طور که کشف شد، اندازه انگشت حلقه شما (  Finger ring) نماینگر میزان تستوسترون شما در رحم مادر است. هر چه که کوتاه تر باشد، نماینگر کمتر بودن تستوستروناست.

به نظر بسیاری از افراد، چنین تست هایی در واقع الکی و فاقد اعتبار هستند، اما نتایج تست شخصی که به تازگی نتایج خود را دریافت کرده، باعث شگفتی وی شده است. او هرگز فکر نمی کرد که انگشتان دست های انسان هم چون کف دست انسان، بازگو کننده حقایقی در خصوص شخصیت  انسان باشد.

اگر می خواهید بدانید دستان شما چه چیزی در خصوص شخصیت شما می گویند، دستان تان را با عکس ذیل مقایسه کنید.

اگر باور دارید که علم معجزه آساست، این مطلب را حتما به اشتراک بگذارید.

اگر می خواهید بدانید که انگشتان دستانتان درباره ی شما چه چیزی می گویند؛ کافی است که دست چپتان را صاف کنید و با آن را با عکس ذیل مقایسه کنید.

در عکس A؛ انگشت حلقه شما بزرگ تر از انگشت اشاره شما است.

در عکس B؛ انگشت اشاره شما بزرگ تز از انگشت حلقه شما است.

در عکس C؛ هر دو انگشت اشاره و انگشت حلقه شما به یک اندازه هستند.

 

انگشت حلقه بزرگ تر از انگشت اشاره

دست A؛ نماینگر جذاب بودن شما است.

آیا اعلب افراد اکثرا به طرف شما ناخواسته جذب می شوند و سر صحبت را با شما باز می کنند؟ احتمالا به خاطر این است که انگشت حلقه شما بزرگ تر از انگشت اشاره شما است.

دیگران شما را شخصی با اعتماد به نفس و جذاب می پندارند که حاضر است ریسک های زیادی را بپذیرد که معمولا هم نتیجه خوبی را به همراه دارد. برخی ها ممکن است به شما بگویند که شما کمی جدی و عصبانی به نظر می رسید، اما اگر شما بدانید که چه چیزی می خواهید، هرگز چنین چیزی اتفاق نمی افتد.

اگر این به شما نزدیک نیست، شاید وقت آن رسیده است که تغییراتی را در زندگی تان پیاده کنید، چراکه انگشتانتان چیز دیگری به شما می گویند. به گقته بسیاری از محققان، کار مورد پسند و درخور شما سرباز، فروشنده و مدیرعامل [CEO] است.

 

انگشت اشاره بزرگ تر از انگشت حلقه

دست B؛ نماینگر این است که شما یک رهبر بی طرف هستید

آیا تابحال برای شما پیش آمده است که در روبروی یک آینه بیاستید و فکر کنید که شما یک شخص بااعتماد به نفس و مسئولیت پذیر هستید؟ در پاسخ باید به شما بگوییم که اگر انگشت حلقه تان بزرگ تر از انگشت اشاره تان است، [به احتمال خیلی زیاد] شما دقیقا همین طوری هستید که فکرش را می کنید.

شما برای هدایت دیگران و کارهای سنگین به دنیا آمده اید. در شرایط بسیار سخت و دشوار، سریع دست به کار می شوید و مشتاق هسنید که هر چه سریع تر راه حلی برای حل مشکل پیدا کنید. افراد متبحر، میانه رو و با اعتماد به نفس به دنبال پاسخ های مناسب شما می گردند.

اگر شما با این کمه ها موافق نیستید، پس بنابراین ژن های شما از شما می خواهند که خودتان را برای از اول بیابید و بسازید: چراکه شما برای این ساخته شده اید که با دشواری و سختی های روبه رو بشوید و بر آن ها چیره شوید. کارهای مناسب شما؛ سیاست مدار، نویسنده و افراد انگیزیش دهنده و معلم خواهد بود.

 

انگشت حلقه هم اندازه با انگشت اشاره

دست C؛ نماینگر خوش مشرب بودن و راحت ارتباط گرفتن شما است

آیا همیشه از اینکه دیگران اتفاقات شخصی شان را برای شما بازگو می کنند یا اینکه از شما می خواهند درباره ی اتفاقات شخصی زندگشان به آن ها کمک کنید، در تعجب بوده اید و نمی دانید که چرا آن ها شما را به عنوان محرم اسرارشان برگزیده اند؟ شاید احتمالا به خاطر این است که تابحال به یکسان بودن اندازه انگشتان اشاره و حلقه تان توجه نکرده اید!

شما یک انسان میانه گرا معتدلی هستید که علاقه دارید که دوبار بشنوید و یک بار حرف بزنید، و مردم هم شیفته و عالقه مند این خلصت شما هستند. وقتی دیگران نیاز به یک همدم و هم زبان دارند، شما باعث دل گرمی و ارامش آن ها می شوید. آنقدری که وقتی آن ها در کنار شما هستند، احساس آرامش و راحتی دارند. شما صلح جو، دلسوز و خونگرم هستید، بنابراین در هنگام کمک به دیگران سعی می کنید که هر کاری که می توانید برای آن ها انجام بدهید.

اگر ویژگی های شخصیتی شما این گونه که در بالا ذکر شد، نیست، احتمالا وقت آن است که به درون تان نگاه کنید و جنبه میانه و معتدل خودتان را پیدا کنید. انگشتان شما ثابت می کند که آنجاست. حرفه ایده آل شما پرستار ، مددکار اجتماعی ، یا درمانگر خواهد بود؛ چراکه انگشتان دستانتان هرگز به شما دروغ نمی گویند.

شغل های متناسب شخصیت شما پرستاری، فعال اجتماعی و تراپیست است.

اگر فکر می کنید که شخصیت شما برخلاف آن چیزی است که انگشتات دستان تان به شما می گویند، نظرات خود را با به اشتراک بگذارید.

 

در ادامه در مجله خبری زوم تک بیشتر بخوانید:

در چنین روزی گری کاسپاروف به کامیپویتر باخت

چرا توزیع واکسن کووید-19 چالش برانگیز است؟

 

منبع: huffpost

4/5 - (2 امتیاز)

نظرات در مورد : اندازه انگشتان دست شخصیت شما را برملا میکند

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. کلا اشتباه گفتین
    من انگشت حلقه ام نسبت به انگشت اشاره بزرگتر است اما شخصیتم کامل مثل گزینه ی c است