قانونی شدن واردات ماینر ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال

ماینر ارزهای دیجیتال | این روزها بازار استخراج ارزهای دیجیتالی در ایران بسیار داغ می باشد و کاربران بسیاری اقدام به استراخ این ارزها با استفاده از دستگاه ها و ماینرها می نمایند ولی در این میان بسیاری از افراد برای خرید ماینرهای ارزهای دیجیتالی باید هزینه های گزافی را پرداخت می کردند که واقعا از عهده ی افراد خارج بود. مدتی پیش دولت از استخراج ارزهای دیجیتالی حمایت کرد و ارفاد را به این سمت و سو سوق داد.

ماینر ارزهای دیجیتال

اکنون هفتمین نشست شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه‌ ای با حضور دبیر شورای عالی فضای مجازی برگزار گردید. درخصوص موضوعاتی نظیر توسعه تولید و استفاده از ارزهای دیجیتالی و رفع قوانین واردات دستگاه‏ های ماینینگ صحبت هایی به میان آمد و به مواردی نظیر ایجاد شغل با استفاده از فناوری اطلاعات و سایر مسائل روز حوزه ICT نیز پرداخته شد. فیروز آبادی به لزوم تشکیل یک اتاق فکر با حضور اعضایی شامل وزارت صمت و سازمان نصر و مرکز ملی فضای مجازی تاکید نمود.

ارزهای دیجیتال

ایشان درخصوص رشد سریع ارتباطات و فناوری در داخل کشور سخن گفت و درخصوص ضرورت همگام سازی با این سرعت در تمامی بخش‌های دولت صحبت هایی را مطرح کردند. بر اساس گفته های فیروزآبادی عقب ماندن در هر حوزه ای می تواند باعث ایجاد خسارت های فراوانی گردد:

تحولات و تغییرات در زمینه ی فناوری اطلاعات و ارتباطات بسیار سریع می باشد و ما نیز باید همگام با این تحولات، همواره آمادگی لازم را به منظور پذیرش و تغییرات احتمالی داشته باشیم. بر اساس پیچیدگی مسائل جامعه، باید تمامی تلاشمان را داشته باشیم تا بتوانیم در بسیاری از زمینه ها پیشرفت هایی را در پی داشته باشیم.

ایشان در ادامه ی صحبت های خود همچنین اعلام نمود که تمامی هماهنگی‌ ها با نهادهای مربوطه به منظور آزاد کردن واردات دستگاه‌ های ماینینگ ارزهای دیجیتالی صورت پذیرفته است و این خبر نوید دهنده ی توجه دولتی‌ ها به مساله ارزهای دیجیتالی خواهد بود.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  کاهش 20 درصدی قیمت گوشی های تلفن همراه

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : قانونی شدن واردات ماینر ارزهای دیجیتال

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *