ممنوعیت تبلیغات ارزهای دیجیتالی از سوی گوگل

ارزهای دیجیتالی

یکی از موضوعاتی که این روزها در دنیای دیجیتال بسیار مطرح می باشد، بحث ارزهای دیجیتالی است. ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین و اتریوم این روزها سبب شده است که افراد بسیاری به آن ها روی بیاورند و برخی از سلبریتی ها نیز در این عرصه فعالیت دارند اما بر اساس اخباری که امروز از سوی کمپانی گوگل انتشار یافت، اعلام کرد که از ابتدای ژوئن سال 2018 میلادی (11 خرداد 97)، هر گونه تبلیغات مربوط به ارزهای دیجیتالی و تبلیغات مرتبط با این ارزها در گوگل ممنوع خواهد شد.

گویا سیاست های جدید گوگل به این صورت است که قصد دارد با هرگونه تبلیغات مرتبط با محصولات مالی غیر قابل کنترل همانند ارزهای دیجیتالی، گزینه های باینری Spread Betting‌ مالی را ممنوع نماید. این کمپانی در پی یک بیانیه جداگانه گفت که  در سال گذشته میلادی (2017) چیزی حدود 3.2 میلیارد تبلیغ را که با سیاست های تبلیغاتی این کمپانی متناقض بوده اند، حذف کرده است.

این تعداد تقریبا نزدیک به دو برابر تعداد تبلیغاتی است که در سال 2016 حذف شده است. در این خصوص مدیر تبلیغاتی پایای گوگل، اسکات اسپنسر گفت:

بهبود تجربه تبلیغات در سرتاسر وب، از طریق حذف تبلیغات مزاحم و حذف تبلیغات مضر همواره یکی از اولویت های این کمپانی خواهد بود.

باید به این نکته اشاره کنیم که فیسبوک نیز در واه ژانویه سال جاری میلادی گفت که آگهی های مرتبط با محصولات مالی و تمامی سرویس های مبتنی بر ارزهای دیجیتالی و حتی پیشنهادی اولیه برای خرید ارزهای دیجیتالی را ممنوع خواهد نمود و این سیاست در تمامی پلتفرم های این شرکت همانند شبکه های اجتماعی اینستاگرام، فیسبوک و Audience Network‌ نیز صورت خواهد پذیرفت.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ممنوعیت تبلیغات ارزهای دیجیتالی از سوی گوگل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *