سقوط قیمت ناگهانی ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه

کاهش قیمت ارزهای دیجبتال | یکی از مسائلی که این روزها در میان مردم رواج یافته است، بدست آوردن ارزهای دیجیتالی است. ارزهای دیجیتالی در کشورهای خارجی طرفداران بسیاری دارند و افراد به راحتی و تنها با استفاده از یک لپ تاپ و یا گوشی هوشمند اقدام به استخراج ارز دیجیتال می نمایند. ارزهایی که افراد می توانند استخراج نمایند شامل بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، لایت کوین و … می باشد اما از روز چهارشنبه قیمت این ارزها به طور ناگهانی پس از تجربه ی یک افزایش قیمت، با کاهش روبرو شدند.

کاهش قیمت ارزهای دیجبتال

در شرایطی که در برخی از معاملات کشورهای آسیایی و اروپایی، قیمت هر سکه‌ ی بیت کوین، بر روی قیمت 7.350 دلار ثابت‌ شده بود، صبح دیروز از ساعت 5:30 دقیقه‌ ی به وقت آسیای شرقی و تنها در عرض چند دقیقه، قیمت این ارزها بیشتر از 200 دلار کاهش داشت. حتی این کاهش قیمت تا یک ساعت بعد همچنان ادامه پیدا کرد و پیش از غروب آفتاب، قیمت هر بیت‌ کوین به 7000 دلار نیز رسید.

در این میان ساعت 1:06 صبح، قیمت هر بیت‌کوین که به‌ عنوان اصلی ترین ارز دیجیتالی در بازار می باشد، به 6894 دلار سقوط کرد که حاکی از یک کاهش 6.3 درصدی ارزش این ارز دیجیتال در طی یک روز بود. لازم به ذکر است که بیت‌ کوین اگر چه یک سقوط شدید را تجربه نمود اما سایر ارزهای دیجیتالی پایه مانند اتر، ریپل و بیت‌ کوین کش، سقوط بسیار بیشتری را شاهد بودند:

  • لایت‌ کوین: 11.7 درصد کاهش، 0.59 دلار
  • بیت‌ کوین کش: 15.8 درصد کاهش، 527.33 دلار
  • XRP ریپل: 13.5 درصد کاهش، 0.2857 دلار
  • اتر: 15.4 درصد کاهش، 241.30 دلار

ارزهای دیجیتال

دلیل این کاهش قیمت هنوز معلوم نیست ولی تانیا آبروسیووا به عنوان یکی از تحلیلگران FXStreet اعتقاد دارد که معرفی سیستم ثبت‌ نام کمپانی ShapeShift که برای مبادله‌ ی سریع بیت‌ کوین صورت پذیرفت، به احتمال بعضی از کاربران را وحشت‌ زده نموده و قسمتی از کاهش قیمت، به این دلیل صورت پذیرفته است.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  افزایش ارزش مالی بیت کوین

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سقوط قیمت ناگهانی ارزهای دیجیتال

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. کسب درامد با استخراج خودکار بیت کوین با کامپیوتر با افزونه کروم و فایرفاکس

    برروی لینک کلیک کنیدhttps://get.cryptobrowser.site/2335452