گوشی هوشمند Honor V10 در 28 دسامبر معرفی خواهد شد

Honor

شرکت Honor پس از انتظار به زودی از گوشی جدید خود که به عنوان پرچم دار این شرکت است , رونمایی می کند. کمپانی Honor اعلام کرده احتمالا در 28 دسامبر گوشی هوشمند جدید خود با نام V10 را معرفی خواهد کرد. این شرکت ابتدا از این گوشی در کشور چین پرده برداری کرده و طی مراسمی قصد دارد در 28 دسامبر آن را در سطح جهانی معرفی کند.

جای تعجب دارد با این که هنوز یک مدل رسمی از گوشی هوشمند وی 10 در اختیار ما قرار ندارد اما اطلاعات و جزئیات زیادی درباره شکل و ظاهر این گوشی در فضای مجازی پخش شده است. چندی پیش وب‌ سایت TENAA این گوشی را در لیست گوشی های خود ثبت کرده و بر اساس قوانینی که کشور چین وضع کرده , هنوز کسی اجازه بررسی دقیق و کامل جزئیات آن را ندارد.

قبل از معرفی V10 در چین شنیده بودیم که این گوشی دارای حاشیه ای بسیار کم و دوربین دوگانه در بخش پشتی می باشد , عکسی که در چند روز گذشته از این گوشی منتشر شد مهر تاییدی بر همه این شایعات بود. این تصاویری که ظاهر گوشی را از هر لحاظ بررسی کرده اند به خوبی حاشیه کم آن را پر رنگ کرده و از زیبایی خاص V10 خبر می دهند. در تصاویری که از پشت گوشی گرفته شده هیچ اثری از حس گر اثر انگشت مشاهده نمی شود , از این رو انتظار داریم این سنسور در قسمت جلویی گوشی تعبیه شده باشد.

Honorصفحه‌ نمایش 5.5 اینچی به صورت فول اچ دی که رزولوشن 2160*1080 دارد جلوه بسیار خوبی به گوشی بخشیده است اما نمی دانیم Honor چه اصراری بر استفاده از صفحه های LCD دارد اما چنان که اکثرا شرکت ها از صفحه نمایش های OLED استفاده می کنند.

مشخصات فنی گوشی V10 شامل حافظه داخلی 6 گیگابایتی ,باطری 3650 میلی آمپر ساعتی , پردازنده Kirin 970 و 64 یا 128 گیگابایت حافظه ی داخلی می باشد. هر دو دوربین این گوشی قوی و با کیفیت است دوربین سلفی دارای لنز 13 مگا پیکسلی و دوربین های پشتی دارای دو لنز  20 و 16 مگاپیکسلی هستند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتظار بزرگ هوآوی از میزان فروش سری پورا 70

نظرات در مورد : گوشی هوشمند Honor V10 در 28 دسامبر معرفی خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *