قبل از رفتن به سفر گوشی موبایل خود را با این 9 وسیله تجهیز کنید

لنز خارجی دوربین به عنوان لوازم جانبی موبایل

ماجراجویی و سفر، یکی از بهترین کارهایی است که تا زمانی که زنده هستیم، می‌توانیم انجام دهیم؛ راهی برای دیدن دنیای پهناوری که در آن زندگی می‌کنیم؛ روشی برای ارتباط بهتر با خودمان و رشد و توسعه فردی. اما این مقدمه را از آن جهت می‌گوییم که می‌خواهیم وسایل سفری را به شما معرفی کنیم که باید همراه موبایل هوشمند خود کنید تا لحظات زیبای سفر را بهتر طی کنید و البته آنها را برای همیشه ثبت و ماندگار کنید. پس بدون معطلی، اجازه دهید با هم به سراغ بررسی این وسایل برویم.

بهترین لوازم جانبی گوشی هوشمند برای سفر

قبل از آنکه بخواهیم لیست لوازم جانبی گوشی را به شما معرفی کنیم، اجازه دهید به این موضوع اشاره کنیم که در هر حالی که می‌خواهید این لوازم جانبی گوشی را تهیه کنید، بهتر است آنها را از بهترین برندها و کیفیت‌ها انتخاب و خرید کنید. گرچه ممکن است قیمت لوازم جانبی گوشی در برخی موارد زیاد به نظر برسد، اما کاربردهایی که برای شما دارد، ارزش این هزینه را دارد. همچنین گاهی اوقات خرید لوازم جانبی خاص گوشی، هزینه بیشتری نیاز دارد، برای مثال وقتی بخواهید بازی‌های خود را با دسته گیم بازی کنید و یا لامپ‌های شیائومی و سامسونگ را در اتاق خواب خود وصل کرده و با موبایل خود، کنترل کنید.

 

1. محافظ صفحه، اولین پیشنهادی که قابل رد نیست

محافظ صفحه یک مانع دفاعی بین صفحه نمایش لمسی شیشه‌ای گوشی هوشمند شما و محیط اطراف است که تضمین می‌کند دستگاه شما بدون ترک و خط و خش است. پس هنگام انتخاب محافظ صفحه، محافظی را پیدا کنید که با گوشی شما سازگار و بادوام باشد. به وقت مسافرت، ممکن است گوشی شما بیش از همیشه در معرض ضربه قرار گیرد.

2. قاب گوشی هوشمند، سپر بلای پلاستیکی

هیچ چیز بدتر از انداختن گوشی و برداشتن آن با بدنه خش‌دار و یا شکسته نیست. حالا که می‌خواهید لحظات زیبایی را در مسافرت ثبت کنید، بهتر است شکستن قاب بدنه گوشی جزئی از آن نباشد. صفحه نمایش ترک خورده نیست! و این موضوع درباره همه انواع گوشی‌های هوشمند میان‌رده، معمولی و پرچمدار صدق می‌کند. اما تا یادمان نرفته می‌خواهیم به شما یک گوشی خوب میان رده را هم معرفی کنیم؛ موبایل سامسونگ a71 5g می‌تواند دید شما را نسبت به گوشی‌های گلکسی سامسونگ تغییر دهد. اگرچه مشخصاتی مانند اینترنت فایو جی آن در ایران کاربرد ندارد، اما سایر ویژگی‌ها، از صفحه نمایش تا دوربین و پردازنده، شما را برای انتخاب و خرید قانع خواهد کرد و البته قیمت آن نیز در میان گوشی‌های میان رده عالی است.

همچنین اگر در سفر قصد شنا کردن در آبهای آزاد و دریاچه‌ها را دارید، می‌توانید انواعی از قاب‌های گوشی ضد آب را خریداری کنید.

3. شارژر کابلی (اندروید، iOS)

شارژرهای کابلی ضروری‌ترین لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند در لیست لوازم الکترونیکی هستند که باید برای سفر آماده کنید؛ چرا که تضمین کننده تامین شارژ باتری شما هستند، البته به شرط آنکه امکان اتصال به برق شهری داشته باشید. همچنین محافظ شارژ کابل تهیه کنید تا در حین تردد و قرار دادن شارژر در کیف و کوله، آسیب کمتری به سیم‌های داخلی آن وارد شود. انواع شارژرهای موبایل وجود دارد که در این مقاله معرفی شده‌اند و تایپ سی (USB type c) در حال حاضر از محبوب‌ترین آنهاست.

4. پاوربانک‌‌ها، نجات‌دهنده‌های دقیقه آخری

به وقت سفر، عکاسی با دوربین، جستجوی مکان مورد نظر با نقشه‌های آنلاین و استفاده از تاکسی‌های اینترنتی مصرف شارژ باتری موبایل شما سر به فلک می‌کشد و اینجاست که پاوربانک‌ها می‌توانند، قهرمانان باتری‌های موبایل شما باشند؛ بدون نیاز به برق شهری، در صورت پربودن ظرفیت آنها، می‌توانید موبایل خود را دوباره شارژ کنید.

پایه موبایل برای عکاسی

5. استند سلفی، برای ثبت تصاویرناب

استند یا پایه موبایل که گاهی به شکل سه پایه هم موجود است، برای خلق سلفی‌های ماندگار عالی خواهد بود. به ویژه اگر بیش از دو نفر هستید و می‌خواهید همگی در یک کادر قرار بگیرید. این سلفی‌ها برای انتشار در صفحه‌های مجازی عالی هستند. البته از این پایه‌ها می‌توانید برای ثبت تصاویر غیر سلفی هم استفاده کنید.

نکته آخر درباره این پایه‌های سلفی آن است که برخی از پایه‌های سلفی می‌توانند تا 30 اینچ طول داشته باشند و دارای یک بند مچی هستند که به راحتی می‌توانید از کل محیط اطراف خود با ایمنی و امنیت بیشتر عکس بگیرید.

6. لنز دوربین گوشی‌های هوشمند

اگر از کیفیت دوربین‌های سلفی و اصلی موبایل‌های خود چندان راضی نیستید، می‌توانید لنز دوربین گوشی خریداری کنید و نتیجه مورد نظر را به دست آوردید.

7. نور فلاش سلفی

انواعی از رینگ لایت‌ها و نورهای فلش وجود دارند که برای ثبت تصاویر بهتر با گوشی مناسب هستند، به راحتی قابل حمل هستند و می‌توانید در کوله و یا چمدان با خود حملشان کنید.

8. پایه نگهدارنده گوشی برای ماشین

برای کسانی که سفرهای جاده‌ای را انجام می‌دهند، داشتن یک پایه ماشین برای تلفن هوشمند، می‌تواند راحتی خوبی ایجاد کند و تمرکز را روی رانندگی بیشتر کند. مدل‌های متفاوتی از آنها وجود دارند که در قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شوند.

معرفی چند اکسسوری ضروری برای موبایل به وقت سفر

9. ردیاب فعالیتها

اگر می‌خواهید میزان فعالیت خود را در طول سفر اندازه‌گیری کنید، به یک ساعت هوشمند نیاز خواهید داشت. این ساعت‌ها، معمولا با بلوتوث گوشی، به موبایل شما متصل می‌شوند و شما به کمک آن می‌توانید فعالیت‌های بدنی خود مانند میزان پیاده‌روی، دویدن، ضربان قلب، میزان کالری مصرف شده و میزان اکسیژن خون خود را اندازه بگیرید. در عین حال در کنار این قابلیت‌ها، شما می‌توانید پیام‌های خود را روی آن بخوانید، موسیقی‌های در حال پخش را کنترل کنید و یا از محل تلفن خود در زمانی که احساس می‌توانید نمی‌توانید جای آن را پیدا کنید، استفاده کنید. معمولا این ساعت‌ها، ضد آب هستند و شما می‌توانید آن را زیر دوش و شنا نیز به دست داشته باشید.

ساعت‌های هوشمند پیشرفته‌تر ویژگی‌های GPS و LTE هم دارند، بنابراین می‌توانید تلفن خود را در ماشین یا هتل خود بگذارید و میزان دویدن خود را ردیابی کنید یا در حال حرکت به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید.

 

4.1/5 - (107 امتیاز)

نظرات در مورد : قبل از رفتن به سفر گوشی موبایل خود را با این 9 وسیله تجهیز کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *