کمپانی شیائومی، ردمی نوت 5 را عرضه نخواهد کرد

ردمی نوت 5

یکی از مدیران انجمن عالی MIUI، ادعا می کند که گوشی ردمی نوت 5 به بازار مصرف عرضه نخواهد شد و ردمی ۵ پلاس تنها فبلتی میان رده ی شیائومی باقی خواهد ماند. کمپانی محبوب شیائومی اوایل ماه جاری میلادی سری ردمی ۵ را به صورت کاملا رسمی معرفی کرد با این حال بعضی از کاربران و مشتریان منتظر معرفی فلت ردمی نوت پنج هستند و به همین خاطر است که این افراد اقدام به خرید میان رده های جدید شیائومی نکرده اند.

بر طبق گفته ها و اطلاعات موجود جایگزین موبایل محبوب و پر طرفدار ردمی نوت ۴ شیائومی هم اکنون در بازار مصرف با نام دیگری عرضه می شود و قرار نیست که محصولی به اسم ردمی نوت پنج به بازار عرضه شود. یکی از مدیران انجمن MIUI به صراحت اعلام کرده است که ردمی نوت پنج پلاس، فبلت محبوب و مقرون به صرفه ی کمپانی شیائومی باقی خواهد ماند، همچنین ایشان افزودن که برند و نام ردمی نوت توسط کمپانی شیائومی در حال حاضر کنار گذاشته شده اما همان طور که خودتان هم به آن فکر می کنید از آن جایی که این موضوع توسط یکی از مدیران اجرایی شیائومی اعلام نشده است یا اینکه واکنش رسمی نسبت به آن تا این لحظه از طرف کمپانی شیائومی اعلام نشده است مشخص نیست که این اطلاعات به دست آمده صحت داشته باشد.

ردمی نوت 5درباره ی گوشی های مدل ردمی ۵ که قبلا توسط کمپانی شیائومی معرفی شده است، باید به این موضوع اشاره حائز اهمیت اشاره کرد که ورژن پلاس با صفحه نمایش ۵.۹۹ اینچی IPS LCD ارائه می شود، ردمی 5 نیز از یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی استفاده می کند. فرق بین ردمی ۵ و ردمی ۵ پلاس، تنها در اندازه نیست و مدل کوچک تر، صفحه نمایش +HD دارد، در حالی که مدل شش اینچی آن به صفحه نمایش +FHD مجهز شده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افشا برخی ویژگی های شیائومی 14 اولترا

نظرات در مورد : کمپانی شیائومی، ردمی نوت 5 را عرضه نخواهد کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *