گلکسی S23 و S23+ به‌روزرسانی آینده را برای بهبود تصاویر تار دریافت خواهند کرد

گلکسی S23 و S23+ به‌روزرسانی آینده را برای بهبود تصاویر تار دریافت خواهند کرد

برای یک شرکت به اندازه کافی سخت است که یک گوشی هوشمند عالی بسازد، اما سامسونگ موفق می شود هر سال چند گوشی هوشمند تولید کند که در بین لیست های برتر، قرار دارند.

سامسونگ Galaxy S23 Ultra و Galaxy S23+ برخی از بهترین تلفن های هوشمند اندرویدی هستند که می توانید در حال حاضر خریداری کنید، اما این بدان معنا نیست که آنها بی نقص هستند. به خصوص به نظر می رسد که گلکسی S23+ و گلکسی S23 در مورد عکس های نزدیک با مشکلاتی روبرو هستند، اما به نظر می رسد که سامسونگ آماده است تا با آپدیت آینده بهبودهایی را ارائه دهد که مشکلات تار شدن عکس را هنگام عکس گرفتن از اشیاء در بالا اصلاح کند. بستن.

سایت Android Police یک پست در انجمن سامسونگ کشف کرده که در مورد این مشکل اطلاعاتی ارائه داد و اینکه چگونه با یک آپدیت آینده مسئله برطرف خواهد شد. با توجه به این پست، با استفاده از ترجمه ماشینی، بیان می‌کند که اگر صاحب گلکسی S23+ یا S23 هستید، ممکن است متوجه شده باشید که دوربین در هنگام گرفتن عکس نزدیک، تصویر را تار می‌کند. علت این امر دوربین زاویه باز در عقب است که دیافراگم روشنی دارد. در حالی که این در سناریوهای کم نور عالی است، ظاهراً هنگام عکس گرفتن از سوژه ها از نزدیک باعث ایجاد مشکل تاری می شود.

سامسونگ در این پست اعلام کرده است که در آینده تغییراتی ایجاد خواهد کرد و این مشکل را برطرف خواهد کرد. مشخص نیست چه زمانی، اما این احتمال وجود دارد که زودتر از آنچه ما فکر می‌کنیم منتشر شود، زیرا رسانه‌های خبری گزارش دادند که ممکن است در ماه ژوئن با دوربین برنامه‌ریزی‌شده برای گوشی‌های سری گلکسی S23 ارائه شود. البته، اگر با این مشکل دست و پنجه نرم می کنید، سامسونگ نکاتی مانند تشویق کاربران به گرفتن عکس از فاصله دورتر و همچنین عکاسی عمودی به جای آن دارد. البته، فعلاً اینها تنها راه‌حل‌های موقتی هستند، بنابراین اگر به دنبال یک راه حل ثابت هستید، باید منتظر بمانید.

در اخباری مرتبط سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی سری ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 6 است که انتظار می‌رود اواخر امسال برگزار شود. افشای اطلاعات اخیر نگاهی اجمالی به طراحی مدل مورد انتظار گلکسی واچ 6 کلاسیک ارائه می کند. رندرهای سه بعدی مبتنی بر CAD، به لطف افشاگر صنعت OnLeaks با همکاری MySmartPrice، عناصر کلیدی طراحی ساعت هوشمند را آشکار کرد.

بیشتر بخوانید  استقبال بزرگ از سری گلکسی اس 24 در هند

به هر حال باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گلکسی S23 و S23+ به‌روزرسانی آینده را برای بهبود تصاویر تار دریافت خواهند کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *